Facebook - narzędzie do komunikacji z klientem. Usługa realizowana w zdalny sposób.
Facebook - narzędzie do komunikacji z klientem. Usługa realizowana w zdalny sposób.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm
- prezesów i właścicieli Osób zarządzających działami
- dyrektorów, menedżerów i kierówników Zespołów sprzedażowych i marketingowych
- projekt managerów Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy
- specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów społecznych itd.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny. Usługa szkoleniowa przygotowuje uczestników szkolenia do samodzielnego wykorzystania wybranego narzędzia kanału social media w procesie komunikacji biznesowej - (narzędzie do Facebook) komunikacji z klientami a w szczególności do sprzedaży oraz w innych obszarach działalności ( np. promocji firmy, budowy wizerunku, sprzedaży usług).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po szkoleniu budujewizerunek marki, sprzedaje w sieci za pomocą narzędzi marketingowych, wykorzystuje komunikatory w kontakcie z klientami, tworzy reklamy, tworzy rolki i nagrania | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostanązweryfikowane na podstawie testu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w zakresie komunikacji z użytkownikami, klientami oraz kontrahentami przy zastosowaniu narzędzia jakim jest Facebook. W trakcie usługi uczestnik nabędzie wiedzę z zakresu zastosowania Facebook w procesie komunikacji biznesowej, (B2B, B2C) oraz umiejętności wykorzystania aktywności społecznościowej i budowy treści przy użyciu form typowych dla nowych mediów. Wykorzystanie narzędzi jakimi są kanały social media w procesie komunikacji to także umiejętność tworzenia strategii komunikacji marketingowej.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do Facebook.
- Pokazanie możliwości zastosowania Facebook.
- Zaplanowanie komunikacji firmy w social mediach.
- Stworzenie postów / treści/ live dla danej firmy w perspektywie 3 miesięcy od zakończenia szkolenia.
- Rekomendacje dla uczestników w zakresie doboru najbardziej odpowiednich kanałów komunikacji dla ich profili zawodowych - działalności zawodowej.
1 godzina dydaktyczna to 45 minut. Liczba godzin dydaktycznych to 15 (12 zegarowych).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Wprowadzenie do Facebook wiadomości podstawowe. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Przerwa kawowa | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Pokazanie możliwości zastosowania Facebook. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Przerwa lunchowa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Konta wzorcowo prowadzone -omówienie strategii, języka komunikacji oraz narzędzi ( konta wyselekcjonowane w odniesieniu do branży uczestników) | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Zaplanowanie komunikacji firmy w social mediach. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Stworzenie postów / treści/ live dla danej firmy w perspektywie 3 miesięcy od zakończenia szkolenia. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Przerwa lunchowa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Rekomendacje dla uczestników w zakresie doboru najbardziej odpowiednich kanałów komunikacji dla ich profili zawodowych - działalności zawodowej. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Test wiedzy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Zakończenie szkolenia. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto147,06 PLN
- Koszt osobogodziny netto147,06 PLN
Prowadzący
Prowadzący
kamila sanok
- szkolenia z zakresu sprzedaży,
- warsztaty motywacji,
- budowania zespołu,
- szkolenie z social mediów,
- budowania wizerunku w sieci,
- organizacji i technik pracy,
- warsztaty praktyczne z zakresu doradztwa finansowego i sprzedażowego,
– szkolenia z tematyki zwiążanej z pozyskaniem dofinansowania na rozwój firmy już istniejącej,
– środki pomocowe z funduszy europejskich, pożyczki z UE, projekt JEREMI
- prowadzenienie autorskiego programu Akademia Trenera, projekt który prowadzi kursanta krok po kroku jak stać się skutecznym trenerem,
Przepracowała ponad 1000 godzin na sali szkoleniowej jej praca daje jej ogromną satysfakcję oraz radość.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dokumenty wypracowane w ramach szkolenia zostaną przekazane w wersji papierowej oraz w wersji on line ( jako plik przesłany na e-mail).
Szkolenie będzie realizowane w zdalnej formie. Każdy uczestnik będzie pracował przy swoim komputerze/ laptopie tak aby mógł wypracować narzędzia oraz treści na : żywym organiźmie "jakim są konta firmowe w mediach społecznościowych. Jeśli podmiot - firma (uczestnik szkolenia ) nie posiada konta w wybranym medium społecznościowym konto zostanie założone. Metody pracy podczas warsztatów to:
- metody interaktywne ( praca na rzeczywistych kontach w mediach społecznościowych)
- metody aktywizujące zadania praktyczne w postaci doboru oraz tworzenia treści oraz nagrań możliwych do użycia w social media, ćwiczenia praktyczne w zakresie planowania publikacji treśći, nagrań.
Podczas szkolenia uczestnicy będą ćwiczyć, testować oraz doświadczać pracy z wykorzystaniem narzedzi social media.
Każdy uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymie zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Potwierdzeniem realizacji usługi jest formularz wykonania usługi podpisany przez doradcę oraz uczestnika szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podłączenie do internetu, komputer, oprogramowanie MS Office,
przed szkoleniem zostanie przeprowadzone próba połączenia.
Szkolenie zostanie przeprowadzone za pomocą platformy Clikmeeting.