Social media jako kluczowy element komunikacji z klientem. Usługa realizowana w zdalny sposób.
Social media jako kluczowy element komunikacji z klientem. Usługa realizowana w zdalny sposób.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierówników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów społecznych itd.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji05-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny. Usługa szkoleniowa przygotowuje uczestników szkolenia do samodzielnego wykorzystania wybranych narzędzi kanałów social media w procesie komunikacji biznesowej, komunikacji z klientami a w szczególności do sprzedaży oraz w innych obszarach działalności ( np. promocji firmy, budowy wizerunku, sprzedaży usług).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po szkoleniu budujewizerunek marki, sprzedaje w sieci za pomocą narzędzi marketingowych, wykorzystuje komunikatory w kontakcie z klientami, tworzy reklamy, tworzy rolki i nagrania | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostanązweryfikowane na podstawie testu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, szkolenie realizowane jest w godzianch dydaktycznych 45 min.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Przeprowadzenie testu wiedzy (-test w ramach walidacji)
Szkolenie w zakresie komunikacji z użytkownikami, klientami oraz kontrahentami przy zastosowaniu social media. W trakcie usługi uczestnik nabędzie wiedzę z zakresu zastosowania kanałów social media w procesie komunikacji biznesowej, (B2B, B2C) oraz umiejętności wykorzystania aktywności społecznościowej i budowy treści przy użyciu form typowych dla nowych mediów. Wykorzystanie narzędzi jakimi są kanały social media w procesie komunikacji to także umiejętność tworzenia strategii komunikacji marketingowej.
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do social media.
- Pokazanie bogactwa mediów społecznościowych ( Facebook, Instagram, Youtube)
- Omówienie poszczególnych kanałów mediów społecznościowych.
- Zaplanowanie komunikacji firmy w social mediach.
- Narzędzia umożliwiające promocję i sprzedaż produktów i usług.
- Przybliżenie platformy sprzedażowej - Allegro.pl
- Stworzenie postów / treści/ live dla danej firmy w perspektywie 3 miesięcy od zakończenia szkolenia.
- Rekomendacje dla uczestników w zakresie doboru najbardziej odpowiednich kanałów komunikacji dla ich profili zawodowych - działalności zawodowej.
1 godzina dydaktyczna to 45 minut. Liczba godzin dydaktycznych to 24.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Wprowadzenie do social media. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Pokazanie bogactwa mediów społecznościowych ( Facebook, Instagram, Youtube). | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Przerwa obiadowa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Omówienie poszczególnych kanałów mediów społecznościowych. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Zaplanowanie komunikacji firmy w social mediach. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 07-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 07-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Narzędzia umożliwiające promocję i sprzedaż produktów i usług. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 07-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Przerwa lunchowa | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 07-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przybliżenie platformy sprzedażowej - Allegro.pl | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 07-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Konta wzorcowo prowadzone - analiza technik, strategii komunikacji oraz wykorzystanie narzedzi SM | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Stworzenie postów / treści/ live dla danej firmy w perspektywie 3 miesięcy od zakończenia szkolenia. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa lunchowa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Rekomendacje dla uczestników w zakresie doboru najbardziej odpowiednich kanałów komunikacji dla ich profili zawodowych - działalności zawodowej. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Podsumowanie szkolenia. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Test wiedzy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Zakończenie szkolenia. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 08-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto154,17 PLN
- Koszt osobogodziny netto154,17 PLN
Prowadzący
Prowadzący
kamila sanok
- szkolenia z zakresu sprzedaży,
- warsztaty motywacji,
- budowania zespołu,
- szkolenie z social mediów,
- budowania wizerunku w sieci,
- organizacji i technik pracy,
- warsztaty praktyczne z zakresu doradztwa finansowego i sprzedażowego,
– szkolenia z tematyki zwiążanej z pozyskaniem dofinansowania na rozwój firmy już istniejącej,
– środki pomocowe z funduszy europejskich, pożyczki z UE, projekt JEREMI
- prowadzenienie autorskiego programu Akademia Trenera, projekt który prowadzi kursanta krok po kroku jak stać się skutecznym trenerem,
Przepracowała ponad 1000 godzin na sali szkoleniowej jej praca daje jej ogromną satysfakcję oraz radość.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dokumenty wypracowane w ramach szkolenia zostaną przekazane w wersji papierowej oraz w wersji on line ( jako plik przesłany na e-mail).
Szkolenie będzie realizowane w zdalnej formie. Każdy uczestnik będzie pracował przy swoim komputerze/ laptopie tak aby mógł wypracować narzędzia oraz treści na -żywym organiźmie "jakim są konta firmowe w mediach społecznościowych.
Jeśli podmiot - firma (uczestnik szkolenia ) nie posiada konta w wybranym medium społecznościowym konto zostanie założone.
Podczas szkolenia uczestnicy będą ćwiczyć, testować oraz doświadczać pracy z wykorzystaniem narzedzi social media.
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe tzw skrypt szkoleniowy.
Każdy uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymie zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Potwierdzeniem realizacji usługi jest formularz wykonania usługi podpisany przez doradcę oraz uczestnika szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podłączenie do internetu, komputer, oprogramowanie MS Office,
przed szkoleniem zostanie przeprowadzone próba połączenia.
Szkolenie zostanie przeprowadzone za pomocą platformy Clikmeeting.