Szkolenie- Video marketing – montaż filmów na Instagramie i TikToku. Reklama.
Szkolenie- Video marketing – montaż filmów na Instagramie i TikToku. Reklama.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Instytucji i organizacji pozarządowych (NGO), fundacji, non-profit, spółdzielni, podmiotów społecznych itd.
- Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji06-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do budowania wizerunku marki w sieci za pomocą narzędzia marketingowego jakim jest TikTok. Pozwala zdobyć wiedzę na temat tworzenia materiałów na platformę, tworzenia reklam za pomocą business TikToka, oraz obróbki nagranych filmików.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje w jaki sposób tworzyć efektywne treści wideo za pomocą aplikacji | Kryteria weryfikacji Tworzy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji Instagram | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje aplikacje takie jak CapCut, VN, Mojo do tworzenia efektownych materiałów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Edytuje i nagrywa materiały stworzone przy użyciu aplikacji takich jak TikTok, Instagram, Mojo, CapCut | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji TikTok | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje system reklamowy TikToka | Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest system reklamowy TikToka | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, internaktywny chat za pomocą, którego będa przesyłane linki do postron i omawianych tematów. Szkolenie jest przeznaczone dla osób początkujących i średniozaawansowanych.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Trener- Magdalena Głomska
I DZIEŃ
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
BLOK1 - Dlaczego TikTok? – teoria-rozmowa na żywo
- Dlaczego TikTok?
- Statystki na TikToku. Nasza grupa docelowa.
- Optymalne nagrywanie na TikToku.
- Co nagrywać na TikToku? Pomysł na content. Case study .
- Język TikToka. Najważniejsze pojęcia.
- Jak działają Algorytmy na TikToku?
BLOK 2 – Tworzymy profil prywatny i firmowy. Oświetlenie i sprzęt. -teoria+ praktyka, współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo
- Profil prywatny, a profil biznesowy.
- Sposoby na duże zasięgi. SEO.
- TikTok Tips
- Ciekawostki i porady (PL)
- TikTok i marketing (MG)
- Co się sprawdza, a co nie.
- Dont make ads. Make TikToks.
BLOK 3 - Instagram rolki – tworzymy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji – praktyka, współdzielenie ekranu, ćwiczenia.
- Trendy muzyczne na Instagramie
- Najważniejsze ustawienia: Filtry, układ, siatka, nakładki i kategorie.
- Opis na rolkach.
- Identyfikacja graficzna na rolkach.
- Szablony na Instagramie.
- Pomysł na własną rolkę – I trik.
BLOK 4 – TikTok rolki - tworzymy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji – praktyka, współdzielenie ekranu, ćwiczenia.
- Trendy muzyczne na TikToku
- Najważniejsze ustawienia: Przejścia, tekst, nakładki TikToka.
- Opisy na rolach.
- Opowieść i MV na TikToku
II DZIEŃ
BLOK 1 – CapCut – aplikacja do tworzenia rolek - praktyka, współdzielenie ekranu, ćwiczenia.
- CapCut – podstawowe i nieoczywiste funkcje.
- Praca ze zdjęciami – jak przerobić zdjęcie w animacje.
- Nagrywanie video pod obróbkę – trzy triki.
BLOK 2 - CapCut i VN– zaawansowane funkcje - praktyka, współdzielenie ekranu, ćwiczenia.
- Dynamizm w rolkach.
- Nagrywanie pod bit.
- Odwrócenie obrazu.
- Wyodrębnianie/dodawanie dźwięku
- Dodawanie Lektora.
- VN – alternatywny program do obróbki zdjęć i filmów.
- Mojo – alternatywny program do relacji i rolek.
BLOK 3 - Business TikTok I Ads Manager- teoria-rozmowa na żywo
- Business TikTok – centrum dowodzenia dla film.
- Ads Manager – konfiguracja konta.
- Piksel TikToka.
- Audiences TikTok.
- Zdarzenia niestandardowe.
BLOK 4 – System reklamowy TikToka - praktyka, współdzielenie ekranu, ćwiczenia.
1. Cele reklamowe TikToka.
2. Grupy docelowe TikToka.
3. Targetowanie - 4 sposoby.
4. TikTok Spark Ads.
5. Remarketing w video.
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 BLOK1 - Dlaczego TikTok? – teoria | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 BLOK 2 – Tworzymy profil prywatny i firmowy. Oświetlenie i sprzęt. -teoria+ praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 15 min | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 BLOK 3 - Instagram rolki – tworzymy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji – praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 BLOK 4 – TikTok rolki - tworzymy efektowne nagrania bezpośrednio z aplikacji – praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 BLOK 1 – CapCut – aplikacja do tworzenia rolek - praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 BLOK 2 - CapCut i VN– zaawansowane funkcje - praktyka, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa 15 min | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 BLOK 3 - Business TikTok I Ads Manager- teoria | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 BLOK 4 – System reklamowy TikToka - praktyka | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 880,00 PLN
- Koszt usługi netto2 880,00 PLN
- Koszt godziny brutto180,00 PLN
- Koszt godziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na bloki tematyczne według ustalonego harmonogramu. Tematyka, zakres oraz tempo prowadzonych szkoleń dopasowane jest do potrzeb Uczestników szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe
Rekomendacje przed szkoleniem:
(Nie są obligatoryjne. Nie wymagamy wcześniejszej wiedzy przed szkoleniem w poniższych zakresach tematycznych, ale osoby już posiadające konta wcześniej założone będą mogły zweryfikować poprawność ich działania.)
Jak się przygotować do szkolenia Video marketing – montaż filmów na Instagramie i TikToku. Reklama, aby było dla Ciebie jeszcze bardziej efektywne?
Jeśli masz już konto na tik-toku:
• Sprawdź czy masz dostęp do swojego konta na TikToku i na Instagramie (jeżeli możesz mieć - to uzyskaj)
• Jeżeli nie posiadasz konta nie martw się pomożemy Ci je założyć
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu.
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu z zainstalowanym pakietem
-
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
-
2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
-
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie clickmeeting lub google meets (przed szkoleniem uczestnicy otrzymają link) opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.