Profesjonalna obsługa klienta
Profesjonalna obsługa klienta
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową szkolenia stanowić będą pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw, którzy w swojej pracy bezpośrednio, jak i pośrednio zajmują się obsługą klienta.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności w zakresie profesjonalnych rozmów z Klientem, budowania relacji z klientami. Uczestnicy po szkoleniu będą znać etapy procesu obsługi klienta, style komunikacyjne charakteryzujące klientów, typy klientów oraz odpowiednie techniki rozmów z klientami. W zakresie kompetencji społecznych po szkoleniu uczestnicy będą czuć się pewniej w komunikacji z klientem, będą świadomi zagrożeń wynikających ze złego zdefiniowania stylu komunikacyjnego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nawiązuje kontakt z klientemIdentyfikuje potrzeby klienta Prezentuje ofertę zgodną z oczekiwaniami klienta Finalizuje transakcję sprzedażową Prowadzi obsługę posprzedażową | Kryteria weryfikacji Sposób organizacji walidacji oraz warunki organizacyjne i materialne niezbędne do prawidłowego prowadzenia walidacji Instytucja certyfikująca zapewnia osobom, które przystąpiły do walidacji, pomieszczenie umożliwiające samodzielną pracę | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I
SPECYFIKA OBSŁUGI KLIENTA |
||||
·Klient …..czyli kto?– specyfika i wymagania ·Firma zorientowana na klienta – co to oznacza w praktyce ·Budowanie roli skutecznego pracownika obsługi klienta ·Budowanie obrazu siebie w oczach klienta, jako profesjonalnego pracownika obsługi klienta ·Odpowiedzialność za wizerunek Firmy ·Wewnętrzne standardy i procedury obsługi ·Mini badanie, jakości obsługi – określenie obszarów do rozwoju i mocnych stron ·Zarządzać relacjami z klientem Moduł II
|
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają notatnik, długopis oraz materiały do ćwiczenia
Warunki uczestnictwa
Właściciele MŚP oraz Pracownicy MŚP
Informacje dodatkowe
Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają skrypt szkoleniowy dotyczacy obsłgi klienta.
Na warsztaty zostaną zapewnione materiały dydaktyczne tj.: flipchart, flamastry, rzutnik multimedialny, laptop.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami