Akademia HR- Elastyczność w Zmieniającym się Świecie Pracy: Skuteczne Zarządzanie zmianą
Akademia HR- Elastyczność w Zmieniającym się Świecie Pracy: Skuteczne Zarządzanie zmianą
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- zespoły HR;
- pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi;
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najnowszymi trendami i zmianami na rynku pracy oraz dostarczenie narzędzi i strategii, które pomogą organizacjom skutecznie zarządzać zmianami i adaptować się do nowych warunków.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim.Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie testu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do zmian na rynku pracy
- Analiza głównych trendów i zmian na rynku pracy, takich jak automatyzacja, globalizacja, elastyczne modele pracy, etc.
- Omówienie wpływu tych zmian na organizacje i pracowników
- Rola zarządzania zmianami w adaptacji organizacji do nowych warunków
2. Diagnoza potrzeb i analiza ryzyka
- Wykorzystanie narzędzi diagnozy organizacyjnej do identyfikacji obszarów wymagających zmian
- Analiza ryzyka związana z wprowadzaniem zmian na rynku pracy i określenie potencjalnych przeszkód
3. Kreowanie wizji i komunikacja zmian
- Definiowanie klarownej wizji przyszłości organizacji w kontekście zmian na rynku pracy
- Opracowanie strategii komunikacji zmian, która uwzględnia różnorodność odbiorców i dostosowuje przekaz do ich potrzeb i oczekiwań
4. Budowanie zaangażowania i wsparcie
- Tworzenie zaangażowania wokół zmian poprzez partycypację i współpracę
- Zapewnienie wsparcia dla pracowników w procesie adaptacji do nowych warunków pracy
- Wykorzystanie liderów wewnętrznych do mobilizacji zespołów i budowania zaufania
5. Planowanie i wdrażanie zmian
- Opracowanie konkretnych planów działania w oparciu o cele i cele zmian
- Wdrożenie zmian krok po kroku, uwzględniając strategie zarządzania ryzykiem i monitorowanie postępów
6. Zarządzanie oporem i konfliktami
- Rozpoznawanie i zarządzanie oporem wobec zmian
- Rozwiązywanie konfliktów związanych z wprowadzaniem zmian i budowanie konsensusu
7. Ocena skuteczności i korekty
- Monitorowanie postępów i ocena skuteczności wprowadzanych zmian
- Wdrażanie korekt i dostosowań w przypadku niepowodzeń lub zmieniających się warunków
8. Plan działań na przyszłość
- Indywidualne i zespołowe działania w celu kontynuacji adaptacji organizacji do zmian na rynku pracy
- Określenie konkretnych kroków, które można podjąć po powrocie do pracy
Szkolenie realizowane będzie metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Specjalizuje się w: zarzadzaniu sprzedażą, efektywnej obsłudze klienta, komunikacji wewnętrznej i współpracy w firmach, motywacji i budowaniu efektywnych zespołów-procesy rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej, radzeniu sobie w sytuacjach trudnych w pracy z klientem oraz współpracownikami, podnoszeniu efektywności pracy pracowników oraz zespołów (poprzez budowanie zespołu, współpraca i komunikacja w zespole, asertywne relacje, radzenie sobie ze stresem), efektywności pracy liderów (poprzez: zarzadzanie przez cele, motywowanie do efektywnej pracy, przekazywanie informacji zwrotnej). Wieloletnie doświadczenie pracy w usługach finansowych na stanowisku Starszy doradca ds. Klienta Kluczowego w Alior Bank S.A wiodący bank w procesie cyfryzacji, rozwoju usług cyfrowych wykorzystujących nowoczesne technologie (m.in. Big Data, Sztuczna inteligencja (AI, ML, DL), Cloud Computing, 5G, technologie mobilne, IoT, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, inteligentna robotyzacja i automatyzacja procesów i inne). Dodatkowo opierając się na doświadczeniu jako trener zarządza projektami szkoleniowymi swoich klientów m.in. bada potrzeby szkoleniowe. Szkoli z zakresu umiejętności trenerskich, komunikacyjnych, menadżerskich, sprzedażowych i organizacji czasu pracy. Prowadzący posiada 120 godzinne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma komplet materiałów szkoleniowych.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z funduszy europejskich warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora który udziela dofinansowania.
W przypadku dofinansowania poniżej 70% do ceny szkolenia należy doliczyć 23% VAT.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma zaświadczenie wewnętrzne o zakończeniu kursu wydane na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi