Elastyczność zarządzania, czyli jak skutecznie zarządzać zmianą. Przeobrażenia rynku pracy. Akademia HR. Szkolenia stacjonarne.
Elastyczność zarządzania, czyli jak skutecznie zarządzać zmianą. Przeobrażenia rynku pracy. Akademia HR. Szkolenia stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele przedsiębiorstw, menadżerowie/kandydaci na menadżerów, pracownicy zespołów HR i inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi z MMŚP (w tym PES o ile prowadzą działalność gospodarczą).
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji11-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie zmian zachodzących na rynku pracy i ich wpływu na organizacje.Nabycie umiejętności efektywnego zarządzania zmianami wynikającymi z przemian rynkowych.
Opanowanie strategii i narzędzi niezbędnych do skutecznego dostosowania się organizacji do zmieniających się warunków rynkowych.
Zapoznanie uczestników z najnowszymi trendami i zmianami na rynku pracy dostarczenie narzędzi i strategii, które pomogą organizacjom skutecznie zarządzać zmianami i adaptować się do nowych warunków.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wiedza | Kryteria weryfikacji opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR wynikające z sytuacji na rynku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się umiejętności | Kryteria weryfikacji monitoruje działania, programy HR w swojej branży, wskazuje korzyści i ograniczenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji opracowuje rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i włącza w nie różne grupy pracownicze. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji inicjuje i wdraża zmiany z wykorzystaniem procesów HR | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji diagnozuje potrzeby grup pracowniczych i przygotowuje dostosowane do nich programy HR | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje i eliminuje przejawy oporu przed zmianami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby i obawy grup interesariuszy w ramach zmian w procesach HR i uwzględnia je w działaniach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się kompetencje społeczne | Kryteria weryfikacji wspiera budowanie nowych posta i zachowań adekwatnych do zmieniającej się stacji | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kryteria weryfikacji kształtuje pozytywne nastawienie do zmian | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
1. Wprowadzenie do zmian na rynku pracy
- Omówienie najważniejszych trendów i przemian na rynku pracy.
- Analiza wpływu zmian rynkowych na organizacje i rynek pracy.
2. Diagnoza zmian w organizacji
- Techniki identyfikacji zmian zachodzących wewnątrz organizacji.
- Analiza obecnego stanu organizacji w kontekście nowych wymogów rynkowych.
- Badanie potrzeb i oczekiwań pracowników w obliczu zmian.
3. Strategie zarządzania zmianami
- Przedstawienie różnych podejść do zarządzania zmianami.
- Wybór strategii odpowiednich dla konkretnych potrzeb organizacji.
- Opracowanie planu działań adaptacyjnych.
Dzień II
4. Komunikacja i zaangażowanie
- Techniki efektywnej komunikacji podczas procesu zmian.
- Budowanie zaangażowania i akceptacji wobec zmian.
- Zarządzanie oporem i konfliktami.
5. Liderowanie podczas zmian
- Właściwości efektywnego lidera w kontekście zmian organizacyjnych.
- Budowanie kultury organizacyjnej wspierającej adaptację i innowacje.
- Rozwój umiejętności przywódczych w czasach niepewności i zmian.
Dzień III
6. Implementacja zmian
- Planowanie procesu wdrożenia zmian.
- Monitorowanie postępów i dostosowywanie strategii w trakcie implementacji.
- Ocena skuteczności działań i wprowadzanie korekt.
7. Zarządzanie zmianą w długoterminowej perspektywie
- Tworzenie strategii trwałego zarządzania zmianami.
- Zapewnienie ciągłego rozwoju organizacji w obliczu dynamicznych zmian na rynku pracy.
- Budowanie zdolności adaptacyjnych organizacji na przyszłość.
- Wnioski z dobrych praktyk w HR.
8. Test wiedzy.
Metodyka szkolenia:
Szkolenie w głównej mierze oparte jest na ćwiczeniach indywidualnych, grupowych, dyskusji grupowej, prezentacji przykładów, mini wykładach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 368,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 368,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Education Society London(62610).
Szkolę z umiejętności zarządczych,
komunikacyjnych, oceny pracowniczej
i diagnozy etapów rozwoju pracowników. Właścicielka firmy szkoleniowej Level Up Business. Członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Posiadam liczne
certyfikaty z zakresu szkoleń sprzedażowych, kompetencji menadżerskich realizowanych pod okiem Centrum Szkoleniowo-Rozwojowym Q-sobie. Absolwentka Akademii SET na kierunku Trener Biznesu. Prowadzę szkolenia iExecutive Coaching dla wyższej kadry menadżerskiej. Mam na swoim koncie ponad 10000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej. Szkolenia przeprowadzam metodą warsztatu i facylitacji graficznej. Zakres Szkoleń:
Wszystkie kompetencje z Zakresu Akademii Menadżera MŚP I, II ponad 300h pracy warsztatowej. Projektuję usługi rozwojowe, karty usług oraz procesy rozwojowe w ramach projektów z BUR. Projekty Sektorowe. Godziny na sali szkoleniowej:
Zarządzanie zmianą ponad 150h
Efektywna komunikacja w zespole pracowników ponad 200h
Techniki sprzedaży w oparciu
o sprawną komunikację z klientem ponad 300h
Budowanie i utrzymanie wizerunku marki oraz techniki skutecznej sprzedaży ponad 100h
Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientem ponad 100h
Optymalizacja działalności firmy
w obszarze marketingu i sprzedaży ponad 100h
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków zaświadczenie o ukoczeniu usługi - szkolenia*
*Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie ucześtnikowi z min. 80% obecnością
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji technik, ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych, dyskusji grupowej.
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami