Szkolenie Content marketing, copywriting z elementami AI i Social Media, identyfikacja graficzna jako element budowania wizerunku w sieci.
Szkolenie Content marketing, copywriting z elementami AI i Social Media, identyfikacja graficzna jako element budowania wizerunku w sieci.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Oferta dedykowana jest dla:
- Jednoosobowych działalności gospodarczych
- Przedsiębiorstw, korporacji i dużych firm - prezesów i właścicieli
- Osób zarządzających działami - dyrektorów, menedżerów i kierowników
- Zespołów sprzedażowych i marketingowych - projekt managerów
- Wyspecjalizowanych działów w obrębie danej firmy - specjalistów ds. marketingu, PR, e-commerce
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji25-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest zdobycie kompleksowej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie content marketingu, co pozwoli im na efektywne tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, budowanie atrakcyjnych treści dla różnych kanałów komunikacji oraz optymalizację treści pod kątem SEO.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia czym jest content marketing i copywriting | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy komunikaty reklamowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy grafiki pod strony internetowe oraz proste grafiki pod posty Social Media, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje formuły copywriterskie, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy skuteczne nagłówki, slogany i hasła reklamowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje czym jest strategia content marketingowa i tłumaczy dlaczego jest ważna | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. | Kryteria weryfikacji Dostrzega różnorodność potrzeb klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się w sposób łatwy do zrozumienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania.oraz proponuje niestandardowe rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Trener: Magdalena Głomska
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
Blok I- Copywriting i Content marketing jako elementy strategii marketingowej. Persona – teoria i praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Big Idea
- Content marketing
- Język korzyści
- Storytelling
- Zjawisko ślepoty banerowej, ślepoty contentowej i reakcje obronne
- Zjawisko ZMOT
- Budowanie persony
- Benchmarking
Blok II- Big idea- tworzenie motywów przewodnich dla firmy –praktyka- ćwiczenia
- Tworzenie:
- Big Idea
- Konteksty komunikacyjne
- Storytelling
- Misja/wizja firmy
Blok III - Tworzenie treści do Internetu – teoria i praktyka- rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu
- Pisanie językiem korzyści
- Pisanie tekstu na stronę www
- Content marketing w Social Media
- CTA
- Blog
Blok IV- Pisanie tekstów pod wyszukiwarki SEO. Identyfikacja graficzna w kreowaniu wizerunku marki.- praktyka-ćwiczenia
- Pisanie tekstów pod wyszukiwarki SEO - Słowa kluczowe i narzędzia do SEO
- Księga znaku
- Infografika
- Kolorystyka
- Czcionka
- Wzorce na FB, Instagrama i LinkedIn
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Blok I- Copywriting i Content marketing jako elementy strategii marketingowej. Persona – teoria i praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Blok II- Big idea- tworzenie motywów przewodnich dla firmy –praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Blok III - Tworzenie treści do Internetu – teoria i praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Blok IV- Pisanie tekstów pod wyszukiwarki SEO. Identyfikacja graficzna w kreowaniu wizerunku marki.- praktyka | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto165,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto165,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 4 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Doradztwa Marketingowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1000 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji Clickmeeting/Google meets – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link.
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
- Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.