Szkolenie Akademia HR: Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT: LinkedIn – strategia budowania rozpoznawalności firmy z elementami AI – podstawy. Employer branding.
Szkolenie Akademia HR: Digital – wykorzystanie narzędzi i systemów ICT: LinkedIn – strategia budowania rozpoznawalności firmy z elementami AI – podstawy. Employer branding.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Ze szkolenia skorztsrają:
- Pracownicy działów HR poszukujący nowych narzędzi i strategii w obszarze digitalizacji.
- Specjaliści ds. rekrutacji pragnący wykorzystać potencjał platformy LinkedIn oraz sztucznej inteligencji do lepszej identyfikacji i pozyskiwania talentów.
- Menadżerowie HR odpowiedzialni za budowanie i wzmocnienie marki pracodawcy w sieci.
- Osoby zainteresowane wykorzystaniem nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, w procesach związanych z HR i employer brandingiem.
- Praktycy HR dążący do doskonalenia umiejętności w zakresie wykorzystania systemów ICT oraz platform społecznościowych w celu efektywnego pozyskiwania i utrzymywania talentów.
- Liderzy HR, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat strategii budowania rozpoznawalności firmy przy użyciu narzędzi cyfrowych i sztucznej inteligencji
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji15-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników umiejętności skutecznego budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci przy wykorzystaniu narzędzi marketingowych LinkedIn. sprawne poruszanie się w środowisku narzędzi teleinformatycznych oraz różnymi programami niezbędnymi w zarządzaniu zasobami ludzkimiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje fundamenty LinkedIn | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje fundamenty LinkedIn do przeprowadzenia właściwej analizy własnego profilu oraz tworzenia skutecznej strategii na platformie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i proponuje nowe rozwiązania IT. | Kryteria weryfikacji przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM dla danej branży i organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi / platform HRMS oraz korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform online. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) oraz identyfikuje możliwości internetu i narzędzi pracy zdalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do pracy w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi
Metody pracy: wykłady, dyskusje z uczestnikami i case study uczestników, ćwiczenia indywidualne, videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
I blok – Założenia prowadzenia LinkedIn-teoria-rozmowa na żywo
- Jak założyć konto na LinkedIn?
- Dlaczego warto korzystać z LinkedIn?
- Jak stworzyć dobry profil na LinkedIn?
- Idealny nagłówek na LinkedIn
- Jak zrobić zdjęcie w tle na LinkedIn w programie Canva? Formaty i identyfikacja graficzna.
- Strategia działań na LinkedIn – różnicowanie celów obecności
II blok – Strona firmowa na LinkedIn-teoria+praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia
- Jak wykorzystać potencjał LinkedIn w biznesie?
- Strona firmowa na LinkedIn - czym jest i dlaczego warto?
- Jak założyć i jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
- Wartości wyróżniające firmę.
III blok - Jak szukać klientów na LinkedIn-praktyka-ćwiczenia
- Jak budować sieć kontaktów na LinkedIn?
- Jak budować markę pracodawcy na LinkedIn?
- Twój pracownik na LinkedIn
- Jak zachęcić pracowników do aktywności na LinkedIn?
- Skuteczny marketing na LinkedIn
- Skuteczna komunikacja na LinkedIn
- Jak pisać posty eksperckie na LinkedIn? Źródła inspiracji.
- Hashtagi na LinkedIn
IV blok – System reklamowy na LinkedIn-praktyka-ćwiczenia
- Stworzenie Menedżera kampanii
- Stworzenie i konfiguracja konta reklamowego na LinkedIn
- Stworzenie LinkedIn Insight Tag
- Stworzenie grup docelowych
- Ustalenie celów reklamowych
- Ustalenie formatu reklamowego
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacj | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 I blok – Założenia prowadzenia LinkedIn-teoria-rozmowa na żywo | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa 30 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 II blok – Strona firmowa na LinkedIn-teoria+praktyka- rozmowa na żywo, ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa 15 min | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 III blok - Jak szukać klientów na LinkedIn-praktyka-ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 IV blok – System reklamowy na LinkedIn-praktyka-ćwiczenia | Prowadzący Magdalena Głomska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 050,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 050,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Głomska
Od 4 lat jest właścicielem firmy i dyrektorem zarządzającym Agencji Doradztwa Marketingowego „Digital Brand”, którą założyła bazując na własnym, praktycznym doświadczeniu marketingowo-sprzedażowym. Współpracuje z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach sprzedażowo-marketingowych. Pisze strategie marketingowe oraz wdraża wraz z zespołem jej narzędzia pomagając w przejściu transformacji cyfrowej. Swoją wiedzę przekazuje jako Trener na szkoleniach o tematyce: Marketing dla branż, Social Media (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn), Content marketing, Strategie marketingowe oraz sprzedażowe, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wprowadzanie produktów na rynek. Zrealizowała ponad 1000 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 3 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują skrypt z materiałami do samodzielnego utrwalenia materiału, prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na blok teoretyczno-warsztatowy według ustalonego harmonogramu. Tematyka, zakres oraz tempo prowadzonych szkoleń dopasowane jest do potrzeb Uczestników szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji Clickmeeting/Google meets – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link.
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
- Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.