Pierwsze kroki w świecie psychologii i terapii - szkolenie w formie zdalnej
Pierwsze kroki w świecie psychologii i terapii - szkolenie w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest dla osób dorosłych, które z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kompetencje, umiejętności lub kwalifikacji. Uczestnik nie musi posiadać wiedzy w zakresie niniejszego szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji04-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi47
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Pierwsze kroki w świecie psychologii i terapii - szkolenie w formie zdalnej" umożliwia samodzielne radzenie sobie z wyzwaniami życia społecznego poprzez wprowadzenie uczestników w obszar terapii oraz podstawowej wiedzy psychologicznej. Uczestnicy zdobywają podstawowe umiejętności wykorzystania własnego potencjału oraz zrozumienie kluczowych koncepcji psychologicznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie różnice pomiędzy autoterapią, terapią a procesem rozwojowym | Kryteria weryfikacji Identyfikuje podobieństwa i różnice pomiędzy autoterapią, terapią a procesem rozwojowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa sytuacje, kiedy należy stosować odpowiednią formę pracy ze sobą, z innym człowiekiem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie wpływ niezaspokojonych potrzeb w dzieciństwie na życie dorosłe | Kryteria weryfikacji Identyfikuje skutki nieradzenia sobie ze źródłem dysfunkcji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie narzędzia do rewidowania wpływu dzieciństwa na życie dorosłe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje elementy terapii wewnętrznego dziecka w swoim życiu i w życiu innych ludzi | Kryteria weryfikacji Określa rodzaje schematów myślowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zachowania z odpowiednimi schematami myślowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża narzędzia terapeutyczne w celu zmiany schematów myślowych, przekonań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia terapeutyczne do zmiany trudnych emocji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje wiedzę odnośnie etapów rozwojowych, wdrażając pozyskane informacje i wykorzystując odpowiednie narzędzia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje w praktyce pozytywne schematy myślowe i rożne pozycje postrzegania rzeczywistości | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje strategie obronne w odpowiednich sytuacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża w odpowiedni sposób strategie obronne w życiu prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozumie wpływ świadomości na możliwości wykorzystania własnego potencjału | Kryteria weryfikacji Określa różnice pomiędzy poziomami świadomości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje informacje o dynamice poziomów świadomości | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zależności pomiędzy poziomem świadomości a skutecznością w działaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża strategie przekraczania poziomów świadomości w życiu prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Terapia, autoterapia a proces rozwojowy
- Główne założenia terapii, autoterapii a procesu rozwojowego
- Podobieństwa i różnice
- Kiedy potrzebujemy terapii a kiedy procesu rozwojowego?
- Jak stać się swoim autoterapeutą?
- Skutki braku procesu terapeutycznego na nasze życie
Wprowadzenie do terapii wewnętrznego dziecka
- Główne założenia
- Cztery podstawowe potrzeby psychiczne
- Wpływ dzieciństwa na naszą psychikę
Dzień 2
Poznaj i odkryj swoje Dziecko Cienia
- Główne schematy myślowe i zachowania
- Jakie są rodzaje wewnętrznych dzieci
- Jakie są cechy i potrzeby wewnętrznego dziecka
Praca z wewnętrznym dzieckiem w praktyce cz. 1
- Jak nawiązać kontakt z wewnętrznym dzieckiem?
- Jak zidentyfikować potrzeby wewnętrznego dziecka?
- Jak radzić sobie z trudnymi emocjami wewnętrznego dziecka?
Praca z wewnętrznym dzieckiem w praktyce cz. 2
- Strategie obronne – jak je rozpoznać i jak z nimi pracować
- Studium przypadków, by pomóc uczestnikom zrozumieć, jak terapia z wewnętrznym dzieckiem może pomóc w procesie uzdrawiania
Dzień 3
Etapy rozwoju i ich wpływ na nasze życie - oznaki ostrzegające, schematy zachowań, myśli sugerujące, źródła deprywacji, źródła pułapki emocjonalnej, strategie zaradcze: Niemowlak, Przedszkolak, Małe dziecko, Wiek szkoły, Dojrzewanie, Dorosłość,
Dzień 4
Wzmocnij swoje Ja – Dorosłe
- Ulecz swoje dziecko cienia
- Trzy pozycje postrzegania
- Rzeczywistość a iluzja
- Fakty a interpretacja
- Codzienne strategie dla Dziecka Cienia
Odkryj w sobie Dziecko Słońca
- Pozytywne schematy myślowe
- Poczuj swoje dziecko Słońca
- Strategie transformujące Dziecko Słońca
- Mocne strony i zasoby
Dzień 5
Od strategii obronnych do strategii zasobów strategicznych – integracja
- Rzeczywistość a interpretacja
- Równowaga
- Jakie są najczęstsze trudności w pracy z wewnętrznym dzieckiem?
- Jak radzić sobie z wyzwaniami w pracy z wewnętrznym dzieckiem?
- Jak zbudować wsparcie w pracy z wewnętrznym dzieckiem?
- Integrujące strategie obronne w praktyce
- Studium przypadków
Dzień 6
Świadomość człowieka a możliwość wykorzystania własnego potencjału
- Czym jest świadomość?
Charakterystyka poziomów świadomości - poziomy siły
- Omówienie części SIŁA w Tabeli Poziomów Świadomości
- Na czym polega dualność poziomów SIŁY?
- Omówienie części MOC w Tabeli Poziomów Świadomości
- Dynamik poszczególnych poziomów świadomości
Dzień 7
Charakterystyka poziomów wartości
- Omówienie ogólnych założeń teorii poziomów wartości
Przekraczanie poziomów świadomości
- Poznanie sposobów przekraczania poszczególnych poziomów SIŁY
- Poznanie schematów zachowań
Narzędzia do stosowania
- Introspekcja jako narzędzie do pracy ze sobą
- Zarządzanie własnymi stanami emocjonalnymi
- Wpływanie na zmianę stanu emocjonalnego
Poziomy świadomości, technika uwalniania a terapia wewnętrznego dziecka
Szkolenie trwa 63 godziny dydaktyczne po 45 minut. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Od uczestników wymaganyjest dostęp do Internetu i sprzętu komputerowego, który odbiera i przekazuje dźwięk. Realizacja zadań ićwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgumożliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Terapia, autoterapia a proces rozwojowy. Wprowadzenie do terapii wewnętrznego dziecka- wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Poznaj i odkryj swoje Dziecko Cienia, Praca z wewnętrznym dzieckiem w praktyce - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Etapy rozwoju i ich wpływ na nasze życie - oznaki ostrzegające, schematy zachowań, myśli sugerujące, źródła deprywacji, źródła pułapki emocjonalnej, strategie zaradcze - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 17-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Wzmocnij swoje Ja – Dorosłe. Odkryj w sobie Dziecko Słońca - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Od strategii obronnych do strategii zasobów strategicznych – integracja - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Świadomość człowieka a możliwość wykorzystania własnego potencjału. Charakterystyka poziomów świadomości - poziomy siły - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Charakterystyka poziomów wartości. Przekraczanie poziomów świadomości. Narzędzia do stosowania - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Poziomy świadomości, technika uwalniania a terapia wewnętrznego dziecka - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 30-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 07:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 190,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 190,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto195,53 PLN
- Koszt osobogodziny netto195,53 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Grzegorz Zięba
• Master Time Line Therapy
• Certyfikowany Master Coach ABNLP
• Certyfikowany neurolingwista (Instytut NLP Andrzeja Batki)
• Studium terapii poznawczo-behawioralnej – w trakcie
• Certyfikowany Kundalini Reiki Master Teacher Attunement
• Certyfikaty ukończonych kursów: Terapia poznawczo-behawioralna (MEN nr. 4332/2022), Terapia Online w Pracy Psychologicznej (Europejski Instytut Psychologii i Psychoterapii)
• Współtwórca Techniki Transformacji
• Współzałożyciel i Master Trener w Akademii Technika Transformacji
• Autor audiobooków „Go Big”, „Iskry Inspiracji”
• Autor książki/audiobooka „(Nie) Motywacja”
• Współautor książki/audiobooka „Technika Transformacji – DNA Transformacji”
Posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. avegregor@gmail.com
Anna Nitkiewicz-Jankowska
• Psychologia – studia magisterskie w trakcie,
• Certyfikaty MEN ukończonych kursów: Terapia poznawczo-behawioralna, Interwencja kryzysowa, Zaburzenia lękowe
• Certyfikowany Kundalini Reiki Master Teacher Attunement
• Ponad 11 tys. godzin szkoleniowych w tym 40% związanych z emocjami, pewnością siebie, czynnikami wpływającymi na zachowania ludzkie
• 25 lata w branży szkoleniowej i współpracy z uczelniami wyższymi
• Autorka i współautorka licznych artykułów naukowych i książek, autorka „Strategia marki osobistej…”, współautorka “Techniki Transformacji…” szkoleniowych i w pracy indywidualnej
• Autorka i współautorka licznych książek i artykułów naukowych
• Autorka książek ” „Strategia marki osobistej…” (2016, 2019), Technika Transformacji. DNA Transformacji oraz ebooków
• Współtwórca Techniki Transformacji
• Współzałożyciel i Master Trener w Akademii Techniki Transformacji
• Współwłaściciel Kliniki Emocji - Gabinetu Terapeutyczno-Rozwojowego
Posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Wykształcenie wyższe: dr nauk ekonomicznych z zakresu Zarządzania i Ekonomiki Usług. kontakt@annanitkiewiczjankowska.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, ankieta, test.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycze.
- Szkolenie trwa 63 godziny dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
- W każdym dniu szkolenia planowane są przerwy 15 minutowe po 2 godzinach dydaktycznych.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz wcelu utrwalenia efektów uczenia się.
- Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środkówtrwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tymm in. w zakresie powierzania usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia, Uczestnik powinien dysponować:
- urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS; w zależności od platformy/rodzaju komunikatora, aktualne wersje przeglądarki np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Yandex;
- łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości - minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s; − uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
2. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia inazwiska w oknie logowania.
3. Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym min. w zakresie powierzania usług.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie