Wyzwania na rynku pracy: Adaptacja i rozwój w erze zmian. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Wyzwania na rynku pracy: Adaptacja i rozwój w erze zmian. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele przedsiębiorstw, menadżerowie/kandydaci na menadżerów, pracownicy zespołów HR i inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi z MMŚP (w tym PES o ile prowadzą działalność gospodarczą).
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji14-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie głównych wyzwań na współczesnym rynku pracy, identyfikacja umiejętności i strategii potrzebnych do skutecznej adaptacji oraz rozwój planu działania dla osiągnięcia sukcesu zawodowego w dynamicznym otoczeniu biznesowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wiedza | Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategie HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń "zielonej gospodarki" | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i jej trendy w kontekście nowoczesnej polityki społecznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się umiejętności | Kryteria weryfikacji opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju potrafi je przełożyć na grunt firmy oraz założenia polityki personalnej . | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wykonuje diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy w zakresie procesów HR | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji kreuje politykę personalną włączająca różne grupy pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR oraz wdraża z nich wnioski | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przygotowywuje kompleksową strategie procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje wdrażanie strategii Hr w oparciu o wskaźniki oraz dostosowuje ją do sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się kompetencje społeczne (postawy) | Kryteria weryfikacji Przygotowuje firmowy kodeks etyczny, zawierający wartości ważne dla kultur organizacyjnej, wskazujący konkretne reguły postępowania. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji kształtuje partnerskie relacje między HR a grupami współpracowników. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji rozwija w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji tłumaczy zasady zróżnicowanego rozwoju z szczególnym odniesieniem do procesów HR | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
I. Wprowadzenie do wyzwań na rynku pracy
- Analiza aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy - założenia zróżnicowanego rozwoju
- Rozwój technologiczny i jego wpływ na strukturę rynku pracy
- Globalizacja i zmiany demograficzne jako czynniki kształtujące rynek pracy
II. Nowe umiejętności na rynku pracy
- Identfikacja kluczowych umiejętności wymaganych na współczesnym rynku pracy (np. umiejętności technologiczne, komunikacyjne, analityczne)
- Dostosowanie się do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku pracy poprzez ciągłe uczenie się i rozwój kompetencji
Dzień II
III. Wykorzystanie zmian jako szansy
- Zmiany jako źródło nowych możliwości rozwoju zawodowego
- Elastyczność i adaptacja jako kluczowe cechy sukcesu zawodowego w zmieniającym się otoczeniu biznesowym
- Budowanie postawy proaktywnej wobec zmian na rynku pracy,
IV. Wprowadzenie do Strategicznego Rozwiązywania Problemów
-
- Definicja strategicznego rozwiązywania problemów: podejście, narzędzia i techniki.
- Identifikacja głównych wyzwań organizacyjnych i potrzeb pracowników.
- Analiza wpływu rozwiązań na efektywność organizacji i dobrostan pracowników.
- Praktyczne ćwiczenia związane z identyfikacją i priorytetyzacją problemów.
Dzień II
V. Projektowanie Rozwiązań Zorientowanych na Ludzi
-
- Rola zarządu w tworzeniu środowiska pracy sprzyjającego sukcesowi organizacji i dobrostanowi pracowników.
- Firmowy kodeks etyczny,
- Metody projektowania doświadczeń pracowniczych (Employee Experience Design).
- Warsztaty projektowania rozwiązań zorientowanych na ludzi: tworzenie personas, mapowanie ścieżek pracowniczych.
- Studia przypadków: Praktyczne przykłady firm, które skutecznie integrują cele biznesowe z potrzebami pracowników.
Dzień III
VI. Budowanie Kultury Organizacyjnej opartej na Współpracy i Wzajemnym Zaangażowaniu
-
- Znaczenie kultury organizacyjnej dla osiągnięcia celów biznesowych i zadowolenia pracowników.
- Wdrażanie wartości organizacyjnych w codziennej praktyce zarządzania.
- Techniki budowania zaangażowania pracowników: dialog, transparentność, partycypacja.
- Rozwój przywództwa wspierającego kulturę organizacyjną opartą na współpracy i zaufaniu.
- Wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń "zielonej gospodarki"
- Budowanie postawy proekologicznej
VII. Mierzenie Efektów Integracji Celów Organizacyjnych z Dobrostanem Pracowników
-
- Pomiar efektywności programów zorientowanych na łączenie celów organizacji z korzyściami dla pracowników.
- Metody badawcze do oceny satysfakcji pracowników, zaangażowania i efektywności organizacji.
- Praktyczne narzędzia do monitorowania postępów i efektów działań w obszarze integracji celów organizacyjnych z korzyściami dla pracowników.
- Opracowanie planu dalszych działań na rzecz ciągłego doskonalenia i adaptacji strategii.
Dzień IV
VIII. Delegacja Zadań i Rozwój Liderów
- Zasady efektywnej delegacji zadań: identyfikacja, przekazywanie, monitorowanie.
- Rozwój umiejętności przywódczych: komunikacja, budowanie zaufania, rozwiązywanie konfliktów.
- Coaching jako narzędzie rozwoju pracowników: proces, techniki, korzyści.
- Rozwój liderów w organizacji: programy szkoleniowe i mentoringowe.
Test wiedzy.
Metodyka szkolenia:
Szkolenie w głównej mierze oparte jest na ćwiczeniach indywidualnych, grupowych, dyskusji grupowej, grach symulacyjnych, prezentacji przykładów, mini wykładach
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 824,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 824,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Education Society London(62610).
Szkolę z umiejętności zarządczych,
komunikacyjnych, oceny pracowniczej
i diagnozy etapów rozwoju pracowników. Właścicielka firmy szkoleniowej Level Up Business. Członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Posiadam liczne
certyfikaty z zakresu szkoleń sprzedażowych, kompetencji menadżerskich realizowanych pod okiem Centrum Szkoleniowo-Rozwojowym Q-sobie. Absolwentka Akademii SET na kierunku Trener Biznesu. Prowadzę szkolenia iExecutive Coaching dla wyższej kadry menadżerskiej. Mam na swoim koncie ponad 10000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej. Szkolenia przeprowadzam metodą warsztatu i facylitacji graficznej. Zakres Szkoleń:
Wszystkie kompetencje z Zakresu Akademii Menadżera MŚP I, II ponad 300h pracy warsztatowej. Projektuję usługi rozwojowe, karty usług oraz procesy rozwojowe w ramach projektów z BUR. Projekty Sektorowe. Godziny na sali szkoleniowej:
Zarządzanie zmianą ponad 150h
Efektywna komunikacja w zespole pracowników ponad 200h
Techniki sprzedaży w oparciu
o sprawną komunikację z klientem ponad 300h
Budowanie i utrzymanie wizerunku marki oraz techniki skutecznej sprzedaży ponad 100h
Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientem ponad 100h
Optymalizacja działalności firmy
w obszarze marketingu i sprzedaży ponad 100h
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków zaświadczenie o ukoczeniu usługi - szkolenia*
*Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie ucześtnikowi z min. 80% obecnością
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji technik, ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych, dyskusji grupowej.
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami