Akademia HR: KnowHR - program rozwojowy dla specjalistów i menedżerów HR
Akademia HR: KnowHR - program rozwojowy dla specjalistów i menedżerów HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby zatrudnione na stanowiskach menadżerów/kandydatów na menadżerów, pracowników zespołów HR oraz innych pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną lub zarządzania zasobami ludzkimi.
Możliwa jest również realizacja dedykowanego programu rozwojowego z dofinansowaniem dla:
- menedżerów,
- HiPo,
- Talentów
- lub Zespołu HR w Twojej firmie...
...to umów się z nami na spotkanie. Chętnie opowiemy o dostępnych możliwościach:
https://calendly.com/know_hub/akademiahrzknowhub
Możesz też po prostu napisać maila na: info@KnowHub.pl
Zespół KnowHub
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem kursu "Akademia HR" jest zapewnienie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania kapitałem ludzkim w dynamicznym środowisku biznesowym, szczególnie w kontekście zmieniających się wymagań rynku pracy oraz zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje jakiego rodzaju działania pozwalają na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wprowadza rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje sposoby pozytywnego wykorzystania społecznych i gospodarczych czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość (m.in. różne pochodzenie etniczne, wiek, płeć czy przekonania) na gruncie własnej organizacji. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kształtuje kulturę pracy oraz rozwiązania wspierające, ukierunkowane na zapewnienie równego traktowania pracowników (bez względu na ich pochodzenie, płeć, przekonania itp.) i sprawiedliwości organizacyjnej. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywny wizerunek firmy otwartej na współpracę z pracownikami z różnych środowisk oraz zapewniającej wszystkim możliwości wykorzystania (i rozwoju) ich potencjału. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża działania i programy ukierunkowane na zapewnienie partnerskich relacji, pełnego uczestnictwa i włączania wszystkich pracowników (bez względu na wyróżniające ich cechy) w firmową społeczność oraz na zagwarantowanie ich uczestnictwa we wszystkich aspektach życia organizacyjnego. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy. | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady wykorzystania nowych umiejętności w codziennej pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na co najmniej 80% pytańw teście wielokrotnego wyboru. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I Orientacja biznesowa i strategiczna
1. Analiza potrzeb rozwojowych organizacji.
2. Przekładanie potrzeb rozwojowych na strategię HR.
3. Wykorzystanie trendów rynkowych do kształtowania polityki personalnej.
4. Kształtowanie kompleksowej strategii HR.
5. Budowanie wizerunku HR jako strategicznego partnera.
6. Wdrażanie rozwiązań łączących efektywność organizacji z korzyściami dla pracowników.
7. Zapewnienie równowagi między potrzebami organizacji a pracowników.
8. Monitoring i ocena skuteczności strategii HR.
9. Rozwój kultury organizacyjnej wspierającej zrównoważony rozwój.
II Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
1. Analiza działań wspierających racjonalne wykorzystanie zasobów ludzkich.
2. Rozpoznanie oczekiwań i aspiracji pracowników, z różnych grup wiekowych (X, Y, Z, Alfa...).
3. Wdrażanie rozwiązań integrujących pracowników z różnych pokoleń.
4. Dostosowanie strategii komunikacyjnych do różnych grup wiekowych.
5. Rozwój programów szkoleniowych i rozwojowych dla różnych grup wiekowych.
6. Zachowanie wiedzy i doświadczenia pracowników przedemerytalnych.
7. Promowanie mentoringu międzypokoleniowego.
8. Budowanie kultury pracy opartej na szacunku i współpracy między pokoleniami.
9. Monitorowanie i ocena skuteczności działań wielopokoleniowych.
III Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji
1. Znaczenie zasad równości szans, niedyskryminacji i transparentności.
2. Pozytywne wykorzystanie różnorodności w organizacji.
3. Wdrażanie programów wspierających integrację.
4. Budowanie partnerskich relacji w organizacji.
5. Kształtowanie wartości i postaw równego traktowania.
6. Upowszechnianie wiedzy na temat różnorodności i niedyskryminacji.
7. Wizerunek firmy jako otwartej na różnorodność.
8. Kształtowanie kultury pracy sprzyjającej równości i sprawiedliwości.
9. Monitorowanie i ocena działań podejmowanych w ramach polityki równości szans i niedyskryminacji.
IV Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
1. Analiza potrzeb dotyczących potencjału pracowników.
2. Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych.
3. Narzędzia rozwoju kompetencji i procesy monitorowania.
4. Opracowywanie planów szkoleniowych i rozwojowych.
5. Coaching jako styl zarządzania i metoda zwiększenia efektywności pracowników.
6. Mentoring w kształtowaniu ról i postaw pracowników w organizacji
7. Model Learning Agility jako sposób na zwiększenie indywidualnje efektywności pracownika
8. Stałe doskonalenie procesów zarządzania potencjałem pracowników na podstawie zbieranych danych i feedbacku.
9. Promowanie kultury uczenia się i rozwoju.
V Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
Moduł 1. Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy - 4h
1. Mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę nowych modeli pracy.
2. Koncepcja elastycznego czasu pracy i jego wpływu na wydajność i satysfakcję pracowników.
3. Nowe modele organizacji pracy związane z pracą projektową.
4. Korzyści i zagrożenia związane z elastycznymi formami pracy.
Moduł 2. Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową - 4h
1. Podstawowe potrzeby i korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej.
2. Narzędzia i praktyki wspierające komunikację w zespołach pracujących zdalnie i hybrydowo.
3. Zarządzanie zadaniami i delegowanie obowiązków w środowisku zdalnym i hybrydowym.
4. Techniczne narzędzia i rozwiązania wspierające pracę zdalną.
VI Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR oraz analityka HR
Moduł 1. Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR - 4h
1. Znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji.
2. Nowe rozwiązania i narzędzia IT w pracy HR.
3. Kierunki rozwoju narzędzi ICT w zarządzaniu kapitałem ludzkim.
4. Praktyczne zastosowanie narzędzi IT w HR.
Moduł 2. Analityka w procesach HR w kontekście zmian rynku pracy - 4h
1. Znaczenie analityki w procesach HR.
2. Metody i narzędzia służące do gromadzenia danych HR, takich jak systemy zarządzania personelem (HRIS) i platformy do rekrutacji
3. Analiza danych HR i wykorzystanie ich do do podejmowania decyzji personalnych, planowania strategicznego i optymalizacji procesów HR.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Orientacja biznesowa i strategiczna | Prowadzący Sylwester Pietrzyk | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową | Prowadzący Magdalena Kuźma | Data realizacji zajęć 21-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji | Prowadzący Dawid Janiuś | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy | Prowadzący Adam Fiącek | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy - Moduł 1. | Prowadzący Adam Fiącek | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy - Moduł 2. | Prowadzący Adam Fiącek | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR oraz analityka HR - Moduł 1. | Prowadzący Bartosz Paluch | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR oraz analityka HR - Moduł 2. | Prowadzący Bartosz Paluch | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto8 736,00 PLN
- Koszt usługi netto8 736,00 PLN
- Koszt godziny brutto182,00 PLN
- Koszt godziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwester Pietrzyk
Ma doświadczenie jako kierownik projektu, kierownik zespołu sprzedażowego, trener wewnętrzny. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu Train the Trainer, zarządzania zespołami, prowadzenia prezentacji, wystąpień publicznych i inne.
Uczestnicy szkoleń mówią, że prowadzi zajęcia dynamicznie, w dobrej atmosferze i z dużą liczbą interesujących przykładów. Był prelegentem na licznych Konferencjach Naukowych z dziedziny Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest autorem wielu artykułów w periodyku "Personel i Zarządzanie". Mówi, że szkoleniowiec jest skazany na stały rozwój, co wyjaśnia jego uzależnienie od lektur biznesowych: Kena Blancharda, Leslie Rae, Patricka Lencioni, Fredericka Laloux i innych. Autor monografii naukowej "Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie senioralizacji społeczeństwa" PWE, Warszawa, 2020 oraz współautorem "Praktyki HRM Najlepsze studia przypadku z polskiego rynku" INFOR, Warszawa, 2020.
Osoba prowadząca zajęcia ma co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch lat.
Magdalena Kuźma
Od 10 lat dba o rozwój pracowników w największych organizacjach produkcyjnych i usługowych. Wdraża szkolenia wewnętrzne, narzędzia i programy rozwojowe oraz polityki szkoleniowe. Specjalizuje się w tematyce rozwoju kompetencji liderskich, budowaniu zespołu oraz efektywnej komunikacji. Włącza w warsztaty elementy nauki przez doświadczenie i bazuje na wiedzy opartej na dowodach.
Zrealizowała autorski projekt „Komunikacja ma znaczenie” i przez ponad rok pracowała ze wszystkimi zespołami w organizacji od produkcji po kadrę managerską. W ramach projektu dotyczącego zaangażowania realizowała warsztaty, które wspierały zespoły w przejściu przez duże zmiany organizacyjne. Konsultuje z managerami strategie rozwojowe dla zespołów i pomaga w doborze narzędzi, które doprowadzą do oczekiwanych rezultatów.
Wdrożyła takie szkolenia, jak asertywna komunikacja, motywowanie, zarządzanie zmianą, efektywna komunikacja, czy siła różnorodności (team building). Projektuje sesje AC/DC dla liderów produkcyjnych. Wie, że czasem wystarczy jedna ważna rozmowa, by uratować dzień, morale zespołu, czy liderską strategię.
Osoba prowadząca zajęcia ma co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch lat.
Dawid Janiuś
Z wykształcenia filolog polski z doświadczeniem w pracy warsztatowej nad językiem równościowym i inkluzywnym ze studentami oraz we współpracy z NGO-sami, jak Stowarzyszenie Nomada, Kampania Przeciwko Homofobii, Kongres Kobiet etc.
Project Manager i Scrum Master, obecnie konsultant ds. zarządzania projektami w międzynarodowej korporacji z sektora finansowego.
Były rzecznik prasowy Teatru Polskiego we Wrocławiu, pracownik Sejmu RP w latach 2016-2020.
Radny osiedlowy i aktywista miejski we Wrocławiu. Stale współpracuje z szeregiem organizacji pozarządowych (m.in. Kultura Równości, Równik Praw, NowaPL).
Osoba prowadząca zajęcia ma co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch lat.
Adam Fiącek
Praktyk szkoleń prowadzonych zgodnie z metodyką nauki przez doświadczenie - najskuteczniejszej w nauczaniu ludzi dorosłych.
Przez kilka lat pracował na stanowisku menadżerskim w organizacji międzynarodowej. Autor narzędzi badania potencjału zawodowego, satysfakcji pracowniczej i skuteczności oraz publikacji z zakresu zarządzania kadrami, kapitałem intelektualnym i zastosowania alternatywnych wariantów zatrudnienia. Ekspert zarządzania w obszarze zarządzania elastycznymi relacjami pracowniczymi, zarządzania projektami, myślenia systemowego, leadership, organizacji uczącej się.
Posiada wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu i prowadzeniu programów szkoleniowych dla osób z biznesu i organizacji non-profit, piastujących różne stanowiska, w tym również menadżerów, trenerów i mentorów wewnętrznych. W swojej karierze wielokrotnie miał okazję wspierać menedżerów i ich zespoły w osiąganiu stawianych przed nimi celów.
Osoba prowadząca zajęcia ma co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch lat.
Bartosz Paluch
Posiada udokumentowane doświadczenie w analizie i eksploracji danych, analizie biznesowej, zarządzaniu projektami oraz badaniach rynku. Specjalista w zakresie korzystania z dużych, złożonych zbiorów danych w celu wyciągania wniosków i skutecznego komunikowania wyników zarówno zainteresowanym stronom technicznym, jak i nietechnicznym.
Trener wewnętrzny w dwóch spółkach z S&P 500: HP i BD z ponad 500 godzinami przeprowadzonych szkoleń. Poruszane zagadnienia szkoleniowe obejmowały metodyki jakościowe (Kaizen, Lean, Six sigma), analizę przyczyn źródłowych/analizę danych, ale również umiejętności obsługi komputera (Excel, Access, Minitab, Qlik Sense, Celonis, Power BI).
Prywatnie pasjonat piłki nożnej i statystyki sportowej.
Osoba prowadząca zajęcia ma co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od organizatora materiały szkoleniowo-dydaktyczne, tj.: skrypt, handouty, teczka, notes, długopis.
Więcej informacji na stronie:
https://knowhub.pl/
Informacje dodatkowe
Jeśli interesuje Cię realizacja dedykowanego programu rozwojowego z dofinansowaniem dla:
- menedżerów,
- HiPo,
- Talentów
- lub Zespołu HR w Twojej firmie...
...to umów się z nami na spotkanie. Chętnie opowiemy o dostępnych możliwościach:
https://calendly.com/know_hub/akademiahrzknowhub
Możesz też po prostu napisać maila na: info@KnowHub.pl
Zespół KnowHub
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma komunikacyjna - ZOOM.
2. Wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB.
3. Sieć: łącze internetowe minimum 50 kb/s.
4. System operacyjny: minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi