Szkolenie Negocjacje handlowe – od podstaw do średniozaawansowanego
Szkolenie Negocjacje handlowe – od podstaw do średniozaawansowanego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- pracowników działów sprzedaży
- działów handlowych, przedstawicieli handlowych
- regionalnych kierowników sprzedaży
- menedżerów sprzedaży
- innych osób związanych ze sprzedażą, które przeprowadzają negocjacje handlowe z klientami.
- osób bez dotychczasowego doświadczenia zawodowego w tym obszarze, jak i osób już pracującym w sprzedaży, które chcą uporządkować, pogłębić i poszerzyć swoje kompetencje w zakresie negocjacji handlowych
- Szkolenie dedykowane jest dla osób podstawowych i średniozaawansowanych
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji21-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kluczowych kompetencji z zakresu negocjacji handlowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się przygotowując się do negocjacji określa ich cele, parametry i przedmiot;opracowuje BATNA – alternatywę do negocjowanego porozumienia; rozróżnia poszczególne style negocjacyjne i ocenia zasadność ich zastosowania w zależności od sytuacji; stosuje zasady negocjacji nastawionych na współpracę; | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie testu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym, realizowana jest w godzinach dydaktycznych 45 min.
Metody pracy: mini-wykłady, dyskusje moderowane, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe oraz symulacje rozmów handlowych. Podczas pracy wykorzystywane będą narzędzia wizualne – prezentacja oraz interaktywne: quizy i chat.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Dodatkowo jest możliwość podniesienia kompetencji na szkoleniu „Złożone negocjacje handlowe– od średniozaawansowanego do zaawansowanego.”
Warto skorzystać z obu cyklów szkoleń.
DZIEŃ I
Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji)
BLOK I Wprowadzenie do negocjacji (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie)
- Rozpoczęcie szkolenia, ćwiczenie wprowadzające (ice breaker).
- Czym są negocjacje?
- Miejsce negocjacji w kontaktach handlowych.
BLOK II Praca przed rozpoczęciem rozmów (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Przygotowanie do negocjacji.
- Cele, parametry i przedmiot negocjacji.
- Stanowiska a świadomość interesów stron.
- Opracowanie alternatyw. Czym jest BATNA?
BLOK III Co się dzieje w trakcie rozmów? (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia)
- Style negocjacyjne.
- Świadomość własnych ograniczeń.
- Druga strona w negocjacjach.
- Siła negocjacyjna i jej źródła.
BLOK IV Harvardzki model negocjacji (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie)
- Harvardzki model negocjacji – reguły i etapy negocjacji nastawionych na współpracę.
- Czym jest gra o sumie niezerowej?
- Wychodzenie poza kompromis.
DZIEŃ II
BLOK I Negocjacje nastawione na współpracę - ciąg dalszy (teoria i praktyka; ćwiczenia, dyskusja moderowana, mini-wykład)
- Przejście od licytacji negocjacyjnych do rzeczywistych interesów obu stron.
- Oddzielenie człowieka od problemu.
- Budowanie perspektywy win-win.
BLOK II Gdy robi się trudno… (teoria i praktyka; ćwiczenia, dyskusja moderowana, mini-wykład)
- Techniki manipulacyjne drugiej strony – rozpoznawanie i reagowanie.
- Jak sobie radzić, gdy druga strona negocjuje twardo?
- Czym jest impas w negocjacjach?
- Wychodzenie z impasu.
BLOK III Trening negocjacyjny (praktyka; symulacja rozmowy z klientem, dyskusja moderowana)
- Przygotowanie do negocjacji.
- Symulacja realnej rozmowy negocjacyjnej.
- Omówienie.
BLOK IV Podsumowanie i utrwalenie (praktyka; gra szkoleniowa)
- Podsumowanie i utrwalenie wiedzy – gra szkoleniowa.
- Stworzenie indywidualnego planu działania do wdrożenia po szkoleniu.
Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (pre-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 BLOK I Wprowadzenie do negocjacji (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 BLOK II Praca przed rozpoczęciem rozmów (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 BLOK III Co się dzieje w trakcie rozmów? (teoria i praktyka; dyskusja moderowana, mini-wykład, ćwiczenia) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 BLOK IV Harvardzki model negocjacji (teoria i praktyka; case study, dyskusja, mini-wykład, ćwiczenie) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 BLOK I Negocjacje nastawione na współpracę - ciąg dalszy (teoria i praktyka; ćwiczenia, dyskusja moderowana, mini-wykład) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 BLOK II Gdy robi się trudno… (teoria i praktyka; ćwiczenia, dyskusja moderowana, mini-wykład) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa 30 min | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 BLOK III Trening negocjacyjny (praktyka; symulacja rozmowy z klientem, dyskusja moderowana) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 BLOK IV Podsumowanie i utrwalenie (praktyka; gra szkoleniowa) | Prowadzący Dagmara Tyc | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Przeprowadzenie testu wiedzy (post-test w ramach walidacji) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Tyc
Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Ma szesnastoletnie doświadczenie na stanowiskach handlowych
i menedżerskich w następujących obszarach: sprzedaż i obsługa klienta na rynkach krajowych i międzynarodowych, zarządzanie zespołem, negocjacje handlowe z klientami i dostawcami. Pracowała na stanowiskach: Menedżer Oddziału, Kierownik Działu Handlowego, Dyrektor Handlowy, Dyrektor Izby Gospodarczej. Jako handlowiec i menedżer współpracowała z firmami produkcyjnymi oraz usługowo-handlowymi. Jako Dyrektor Polskiej Izby Gospodarczej Rusztowań współpracowała
z instytucjami państwowymi i naukowymi, organizacjami krajowymi i międzynarodowymi, organizowała konferencje naukowo-techniczne, ogólnopolskie i międzynarodowe wydarzenia branżowe oraz była członkiem zespołu redakcyjnego kwartalnika branżowego.
Ukończyła studia podyplomowe o specjalności Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i międzynarodowych w Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademię Trenera Biznesu i Akademię Trenera Biznesu dla Zaawansowanych w Wyższej Szkole Bankowej. Absolwentka studiów magisterskich w zakresie języka rosyjskiego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
- Szkolenie dedykowane jest dla osób podstawowych i średniozaawansowanych
Informacje dodatkowe
Dodatkowo jest możliwość podniesienia kompetencji na szkoleniu „Złożone negocjacje handlowe– od średniozaawansowanego do zaawansowanego.”
Warto skorzystać z obu cyklów szkoleń.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu
Wymagania techniczne w przypadku webinarów / szkoleń online:
Dla aktywnego uczestnictwa w warsztatach, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu oraz z zainstalowanym programem Acrobat Reader.
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 4 GB pamięci RAM (zalecane 8 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 10/11, Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja)
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji clcikmeeting lub google meets – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Link do szkolenia jest ważny w czasie trwania usługi.
Będzie to webinar realizowany w trybie dyskusji – umożliwia on uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
Organizacja szkolenia:
Szkolenie podzielone jest na bloki teoretyczno-warsztatowe według ustalonego harmonogramu. Użytkownicy, w ramach ćwiczeń praktycznych, będą proszeni o udział w dyskusjach moderowanych przez trenera oraz ćwiczeniach, podczas których m.in. wypracują konkretne narzędzia do zastosowania w realiach własnej specyfiki zawodowej, przećwiczą zastosowanie omawianych umiejętności oraz wypracują indywidualny plan działań rozwojowych w obszarze negocjacji.
Wymagane będzie posiadanie konta mailowego Google -@gmail.