Analiza biznesowa - modelowanie i prototypy
Analiza biznesowa - modelowanie i prototypy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie "Analiza biznesowa - modelowanie i prototypowanie produktów cyfrowych" skierowane jest do analityków biznesowych i osób zainteresowanych rozwojem kariery zawodowej w tym kierunku
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Poznanie technik analizy biznesowej.Nabycie umiejętności identyfikowania potrzeb użytkownika i formułowania wymagań, przede wszystkim w postaci user stories.
Nabycie umiejętności prototypowania i stosowania zasad projektowania zorientowanego na użytkownika.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nauka profesjonalnej implementacji systemu predykycjnego.Rozwinięcie praktycznych kompetencji poprzez realizację projektu od A do Z - przejście pełnego procesu wykorzysta uczenia maszynowego w praktyce. Poznanie ważnych funkcjonalności do pracy z algorytmami uczenia maszynowego w języku Python | Kryteria weryfikacji 80% obecności, samodzielna praca podczas warsztatów, sprawdzenie poziomy nabytej wiedzy (teretycznej) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Analiza biznesowa - definicja i najważniejsze pojęcia
a. Czym jest analiza biznesowa?
b. Podstawowe pojęcia np. potrzeba biznesowa, cele biznesowe, rozwiązanie
c. Wymagania - czym są i ich klasyfikacja
d. Agile i Waterfall - główne grupy metodyk zarządzania projektami
e. Zadanie praktyczne
2. Kompetencje i zadania analityka biznesowego
a. Zadanie praktyczne
b. Dyskusja nad zadaniem
c. Omówienie kompetencji istotnych w pracy analityka biznesowego
3. Inżynieria wymagań
a. Metody pozyskiwania wymagań
b. Sposoby formułowania wymagań (od "Worda" po User Stories)
c. Zadanie praktyczne - pozyskiwanie wymagań
d. Zadanie praktyczne - dokumentacja wymagań (np. User Stories, UML, BPMN)
4. Modelowanie
a. Czym jest model?
b. Metoda abstrakcji - klasa, obiekt itp.
c. Notacja UML
d. Notacja BPMN
e. Podstawy Enterprise Architect
f. Zadanie praktyczne
5. Projektowanie zorientowane na użytkownika (HCD) i protopowanie
a. Definicja i najważniejsze pojęcia
b. Omówienie dobrych praktyk (np. Heurystyki Nielsena)
c. Techniki HCD (np. Persony, Storyboards, User Journey Maps)
d. Zasady prototypowania
e. Narzędzie do prototypowania
f. Tworzenie prototypu - zadanie praktyczne
g. Analiza heurystyczna stworzonych prototypów - zadanie praktyczne
6. Kontrola jakości oprogramowania (Quality Assurance (QA))
a. Walidacja
a testy
b. Rodzaje testów
c. Metody testów
d. Scenariusze testów i test casy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Analiza biznesowa - definicja i najważniejsze pojęcia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Kompetencje i zadania analityka biznesowego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Inżynieria wymagań | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Modelowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Projektowanie zorientowane na użytkownika (HCD) i protopowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Kontrola jakości oprogramowania (Quality Assurance (QA)) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 120,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,69 PLN
- Koszt osobogodziny netto139,58 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały elektroniczne
Informacje dodatkowe
szkolenie zdalne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
komputer i przygotowanie środowiska po stronie uczestnika