Adaptacja i rozwoju organizacji, Agile Leadership: Wdrażanie OKR i KPI w praktyce. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Adaptacja i rozwoju organizacji, Agile Leadership: Wdrażanie OKR i KPI w praktyce. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele przedsiębiorstw, menadżerowie/kandydaci na menadżerów, pracownicy zespołów HR i inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi z MMŚP (w tym PES o ile prowadzą działalność gospodarczą).
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji18-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zapoznanie pracowników działu HR z procesem zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy, identyfikacja kluczowych kompetencji i strategii potrzebnych do skutecznego zarządzania zmianami, oraz rozwój planu działania dla osiągnięcia sukcesu w dynamicznym otoczeniu biznesowym. Zapoznanie uczestników z zasadami Agile oraz metodologiami OKR i KPI, identyfikacja najlepszych praktyk w ich wdrażaniu i wykorzystywaniu w praktyce zawodowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile),w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji Definiuje podejście Agile i opisuje jego korzyści. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje techniki i narzędzia stosowane w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje korzyści i zagrożenia wiązane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Definiuje regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy (tj. umów o dzieło, umów zlecenia czy umów o pracę tymczasową itp.) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Skutecznie udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji Udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno – prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji Opracowuje procesy rekrutacyjne dostosowane do pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Sporządza umowy i dokumenty prawne, które precyzyjnie określają prawa i obowiązki wszystkich stron oraz warunki współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy (tj., raporty, analizy itp.) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Opracowuje i skutecznie wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Promuje wśród pracowników zasady oparte na kooperacji, współodpowedzianści i wspólne osiąganie rezultatów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Motywuje pracowników do do udziału w szkoleniach, kursach, warsztatach i innych formach rozwoju zawodowego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Wdrażanie nowych modeli i form organizacji czasu pracy
Program szkolenia:
Dzień I
I. Wprowadzenie do zarządzania zmianami na rynku pracy
- Definicja zmian na rynku pracy i ich wpływ na organizacje
- Rola działu HR w zarządzaniu zmianami
- Analiza głównych wyzwań i szans wynikających z przeobrażeń na rynku pracy
II. Proces zarządzania zmianami
- Etapy procesu zmiany: diagnoza, planowanie, wdrażanie, ocena
- Modele zarządzania zmianami: Lewin, Kotter, Prosci
- Rola komunikacji w skutecznym zarządzaniu zmianami
III. Analiza i ocena wpływu zmian na pracowników
- Identyfikacja interesariuszy i ocena ich potrzeb i obaw
- Analiza kompetencji pracowników w kontekście zmian na rynku pracy
- Ocena poziomu zaangażowania pracowników w proces zmiany
IV. Strategie zarządzania zmianami w obszarze HR
- Zmiany w procesach rekrutacji, selekcji i retencji pracowników
- Adaptacja polityki personalnej do nowych warunków rynkowych
- Wprowadzenie programów rozwoju kompetencji w celu dostosowania się do zmian na rynku pracy
V. Budowanie zaangażowania i akceptacji pracowników
- Komunikacja zmian: planowanie, strategie i narzędzia
- Zaangażowanie liderów i menedżerów w proces zmiany
- Budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej adaptacji i innowacji
VI. Plan działań i strategii na przyszłość
- Indywidualne i zespołowe działania w celu wdrożenia strategii zarządzania zmianami w działach HR i organizacji
- Określenie konkretnych kroków, które można podjąć po powrocie do pracy
Dzień II
I. Wprowadzenie do Agile i zasad OKR/KPI
- Definicja podejścia Agile i jego korzyści
- Omówienie metodyk OKR i KPI oraz ich roli w zarządzaniu projektami i osiąganiu celów
II. Zasady pracy zespołowej w podejściu Agile
- Zasady Scrum: iteracyjne i inkrementalne dostarczanie wartości
- Rola Product Ownera, Scrum Mastera i zespołu deweloperskiego
- Techniki pracy zespołowej: sprint planning, daily stand-ups, sprint review, sprint retrospective
III. Wdrażanie modelu OKR w organizacji
- Definicja celów strategicznych i kluczowych wyników
- Tworzenie SMART (specific, measurable, achievable, relevant, time-bound) celów i kluczowych wyników
- Przykłady dobrych praktyk w wdrażaniu modelu OKR
IV. KPI jako narzędzie monitorowania postępów
- Wybór właściwych wskaźników kluczowych
- Ustalanie celów i progów dla wskaźników KPI
- Analiza danych i podejmowanie decyzji na podstawie wyników KPI
V. Zarządzanie zmianą i adaptacja Agile
- Rola lidera w procesie zmiany organizacyjnej
- Budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej adaptacji Agile
- Strategie radzenia sobie z oporem wobec zmiany i wyzwaniami wdrażania Agile
VI. Studia przypadków i warsztaty praktyczne
- Analiza przykładowych przypadków zastosowania Agile, OKR i KPI w różnych organizacjach
- Ćwiczenia praktyczne dotyczące tworzenia celów OKR, wybierania KPI i planowania sprintów Agile
VII. Plan działań i strategii na przyszłość
- Indywidualne i zespołowe działania w celu wdrożenia Agile, OKR i KPI w miejscu pracy
- Określenie konkretnych kroków, które można podjąć po powrocie do pracy
Metodyka szkolenia:
Szkolenie w głównej mierze oparte jest na ćwiczeniach indywidualnych, grupowych, dyskusji grupowej, grach symulacyjnych, prezentacji przykładów, mini wykładach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Education Society London(62610).
Szkolę z umiejętności zarządczych,
komunikacyjnych, oceny pracowniczej
i diagnozy etapów rozwoju pracowników. Właścicielka firmy szkoleniowej Level Up Business. Członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Posiadam liczne
certyfikaty z zakresu szkoleń sprzedażowych, kompetencji menadżerskich realizowanych pod okiem Centrum Szkoleniowo-Rozwojowym Q-sobie. Absolwentka Akademii SET na kierunku Trener Biznesu. Prowadzę szkolenia iExecutive Coaching dla wyższej kadry menadżerskiej. Mam na swoim koncie ponad 10000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej. Szkolenia przeprowadzam metodą warsztatu i facylitacji graficznej. Zakres Szkoleń:
Wszystkie kompetencje z Zakresu Akademii Menadżera MŚP I, II ponad 300h pracy warsztatowej. Projektuję usługi rozwojowe, karty usług oraz procesy rozwojowe w ramach projektów z BUR. Projekty Sektorowe. Godziny na sali szkoleniowej:
Zarządzanie zmianą ponad 150h
Efektywna komunikacja w zespole pracowników ponad 200h
Techniki sprzedaży w oparciu
o sprawną komunikację z klientem ponad 300h
Budowanie i utrzymanie wizerunku marki oraz techniki skutecznej sprzedaży ponad 100h
Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientem ponad 100h
Optymalizacja działalności firmy
w obszarze marketingu i sprzedaży ponad 100h
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków zaświadczenie o ukoczeniu usługi - szkolenia*
*Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie ucześtnikowi z min. 80% obecnością
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji technik, ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych, dyskusji grupowej.
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami