Współpraca pokoleń: Zarządzanie różnicami generacyjnymi w miejscu pracy. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Współpraca pokoleń: Zarządzanie różnicami generacyjnymi w miejscu pracy. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele przedsiębiorstw, menadżerowie/kandydaci na menadżerów, pracownicy zespołów HR i inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi z MMŚP (w tym PES o ile prowadzą działalność gospodarczą).
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji23-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie różnic pokoleniowych, identyfikacja najlepszych praktyk w zarządzaniu zespołami wielopokoleniowymi, oraz budowanie efektywnej współpracy między różnymi pokoleniami w miejscu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Znaczenie trendów demograficznych w Polsce i Europie. | Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie procesów demograficznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje ich wpływ na funkcjonowanie i rozwój własnej firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sposoby efektywnego wykorzystania zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia potrzeby i możliwości pracowników w różnym wieku w działaniach. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Charakterystyka pracowników z różnych grup wiekowych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje pracowników z różnych grup wiekowych/ pokoleń. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Opisuje wpływ różnic pokoleniowych na styl pracy i nieporozumienia | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Regulacje prawne dotyczące zatrudnienia osób 50+ | Kryteria weryfikacji Wymienia najważniejsze regulacje i rozwiązania prawne dotyczące zatrudniania osób starszych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyrównywanie szans pracy dla osób starszych. | Kryteria weryfikacji Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Potrzeby pracowników z różnych grup wiekowych. | Kryteria weryfikacji Wymienia i charakteryzuje potrzeby pracowników z różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Potrzeby zdrowotne pracowników z różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Oczekiwania i aspiracje grup zawodowych w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje oczekiwania i aspiracje grup zawodowych w różnym wieku. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Potencjał różnych grup wiekowych. | Kryteria weryfikacji Ocenia i pozytywnie wykorzystuje potencjał różnych wiekowo grup pracowników. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Współpraca w zespołach zróżnicowanych wiekowo. | Kryteria weryfikacji Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo grup pracowników. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Wymiana kompetencji międzypokoleniowych. | Kryteria weryfikacji Buduje rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zachowywanie wiedzy pracowników w wieku przedemerytalnych. | Kryteria weryfikacji Wdraża rozwiązania ukierunkowane na zachowanie wiedzy związanej z doświadczeniem i kompetencjami pracowników w wieku przedemerytalnym. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Potencjał zespołów różnorodnych pokoleniowo. | Kryteria weryfikacji Wprowadza rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownice i wykorzystujące ich potencjał. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Zapobieganie wypaleniu zawodowemu. | Kryteria weryfikacji Zapobiega wypaleniu zawodowemu szczególnie w grupie pracowników z dłuższym stażem. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Zespoły różnorodne wiekowo. | Kryteria weryfikacji Buduje zespoły pracownicze różnorodne wiekowo. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Kultura pracy w zespołach różnorodnych pokoleniowo. | Kryteria weryfikacji Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Konflikty w zespołach różnorodnych pokoleniowo. | Kryteria weryfikacji Zapobiega konfliktom osób z różnych pokoleń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia konflikty których powodem jest różnica wieku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Atmosfera w miejscu pracy. | Kryteria weryfikacji Tworzy atmosferę sprzyjającą zaangażowaniu i integracji pracowników w różnym wieku. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
I. Wprowadzenie do różnic pokoleniowych - z uwzględnieniem procesów demograficznych w Polsce i Europie.
- Definicja pokoleń: Baby Boomers, Pokolenie X, Millennials, Generacja Z
- Charakterystyczne cechy i wartości każdego pokolenia
- Wpływ doświadczeń życiowych na postawy w miejscu pracy
- Rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych
II. Analiza różnic pokoleniowych w miejscu pracy
- Komunikacja: preferowane kanały, styl komunikacji
- Motywacja i podejście do pracy: rozumienie różnych motywacji
- Zarządzanie czasem i równowaga między życiem zawodowym a prywatnym
- Potrzeby różnych grup wiekowych z uwzględnieniem zabezpieczenia potrzeb zdrowotnych.
- Kampanie społeczne - wyrównywanie szans osób 50+
- Potrzeby zdrowotne starszej generacji pracowników
III. Budowanie efektywnej współpracy między pokoleniami
- Zrozumienie i akceptacja różnic: rola empatii
- Zapobieganie wypaleniu zawodowemu starszego pokolenia
- Rozwijanie umiejętności przywództwa z uwzględnieniem różnic pokoleniowych
- Tworzenie harmonogramów pracy uwzględniających preferencje różnych pokoleń
- Zachowanie wiedzy pracowników w wieku przedemerytanym
Dzień II
IV. Rozwiązywanie konfliktów pokoleniowych
- Identyfikacja potencjalnych konfliktów
- Strategie rozwiązywania konfliktów w zespole wielopokoleniowym
- Budowanie zaufania i współpracy między pokoleniami
V. Studium przypadków i dyskusja grupowa
- Analiza przypadków z życia zawodowego dotyczących konfliktów pokoleniowych
- Wspólne poszukiwanie najlepszych praktyk w radzeniu sobie z różnicami generacyjnymi
VI. Plan działań i strategii na przyszłość
- Indywidualne i zespołowe działania w celu poprawy współpracy między pokoleniami
- Określenie konkretnych kroków, które można podjąć po powrocie do pracy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Education Society London(62610).
Szkolę z umiejętności zarządczych,
komunikacyjnych, oceny pracowniczej
i diagnozy etapów rozwoju pracowników. Właścicielka firmy szkoleniowej Level Up Business. Członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Posiadam liczne
certyfikaty z zakresu szkoleń sprzedażowych, kompetencji menadżerskich realizowanych pod okiem Centrum Szkoleniowo-Rozwojowym Q-sobie. Absolwentka Akademii SET na kierunku Trener Biznesu. Prowadzę szkolenia iExecutive Coaching dla wyższej kadry menadżerskiej. Mam na swoim koncie ponad 10000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej. Szkolenia przeprowadzam metodą warsztatu i facylitacji graficznej. Zakres Szkoleń:
Wszystkie kompetencje z Zakresu Akademii Menadżera MŚP I, II ponad 300h pracy warsztatowej. Projektuję usługi rozwojowe, karty usług oraz procesy rozwojowe w ramach projektów z BUR. Projekty Sektorowe. Godziny na sali szkoleniowej:
Zarządzanie zmianą ponad 150h
Efektywna komunikacja w zespole pracowników ponad 200h
Techniki sprzedaży w oparciu
o sprawną komunikację z klientem ponad 300h
Budowanie i utrzymanie wizerunku marki oraz techniki skutecznej sprzedaży ponad 100h
Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientem ponad 100h
Optymalizacja działalności firmy
w obszarze marketingu i sprzedaży ponad 100h
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków zaświadczenie o ukoczeniu usługi - szkolenia*
*Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie ucześtnikowi z min. 80% obecnością
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji technik, ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych, dyskusji grupowej.
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami