Akademia HR - Innowacyjne strategie wdrażania nowych modeli organizacji pracy - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Akademia HR - Innowacyjne strategie wdrażania nowych modeli organizacji pracy - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zespoły HR, pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, właściciele przedsiębiorstw, jeśli są odpowiedzialni w przedsiębiorstwie za działania HR.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji30-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do skutecznego wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy, które są odpowiedzią na dynamiczne zmiany na rynku pracy. Uczestnicy nauczą się, jak identyfikować potrzeby adaptacyjne swoich organizacji, projektować i wdrażać nowoczesne modele pracy (takie jak praca zdalna, hybrydowa, elastyczne godziny pracy) oraz jak zarządzać zespołami w zmienionych warunkach pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.) | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - definiuje regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza:Identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Skutecznie udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile) | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody udzielania wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody budowania sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno – prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.) | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady dopasowania procesów rekrutacyjnych do pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody dostosowania form i rozwiązań prawnych do partnerskich modeli i form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Wdraża systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady wdrażania systemów umożliwiających monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady wdrażania systemów motywacyjnych dostosowanych do nowych modeli i form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność:Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody wdrażania rozwiązań komunikacyjnych dostosowanych do nowych modeli i form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje metody skutecznej komunikacji z pracownikami w zakresie zasad pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady wspierania u pracowników postaw ukierunkowanych na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Identyfikacja potrzeb i projektowanie nowych modeli pracy
-
Wprowadzenie do nowych modeli pracy: Przegląd i analiza trendów wpływających na ewolucję organizacji pracy, w tym pracy zdalnej, hybrydowej i elastycznych godzin pracy.
-
Analiza potrzeb organizacji i pracowników: Jak zidentyfikować potrzeby i oczekiwania zarówno organizacji, jak i jej pracowników w kontekście nowych modeli pracy.
-
Projektowanie nowych modeli pracy: Metody i narzędzia do projektowania elastycznych, efektywnych modeli pracy, które odpowiadają na identyfikowane potrzeby i wyzwania.
Dzień 2: Implementacja, zarządzanie i ocena nowych modeli pracy
-
Wdrażanie nowych modeli pracy: Kluczowe kroki, narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego wdrożenia nowych modeli organizacji pracy.
-
Zarządzanie zespołami w zmienionym środowisku pracy: Best practices i wyzwania w zarządzaniu zespołami zdalnymi i hybrydowymi.
-
Komunikacja zmian i zarządzanie oporem: Strategie efektywnej komunikacji zmian oraz techniki zarządzania oporem i niepewnością wśród pracowników.
-
Monitoring i ocena nowych modeli pracy: Jak monitorować wpływ i efektywność nowych modeli pracy, zbierać feedback od pracowników i dostosowywać strategie na bieżąco.
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie on-line.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie do nowych modeli pracy: Przegląd i analiza trendów wpływających na ewolucję organizacji pracy, w tym pracy zdalnej, hybrydowej i elastycznych godzin pracy wykład | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Analiza potrzeb organizacji i pracowników ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Jak zidentyfikować potrzeby i oczekiwania zarówno organizacji, jak i jej pracowników w kontekście nowych modeli pracy ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Metody i narzędzia do projektowania elastycznych, efektywnych modeli pracy, które odpowiadają na identyfikowane potrzeby i wyzwania ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Kluczowe kroki, narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego wdrożenia nowych modeli organizacji pracy ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Zarządzanie zespołami w zmienionym środowisku pracy ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Komunikacja zmian i zarządzanie oporem ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Monitoring i ocena nowych modeli pracy ćwiczenia | Prowadzący Krzysztof Nawelski | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto112,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto91,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Nawelski
Studia podyplomowe, 2000-2001 Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Zarządzanie Personelem
Executive MBA, 2005-2007 Oxford Brookes University, Oxford, England, Polish Open University
Specjalizuje się w problematyce innowacji biznesowych, społecznych oraz technologicznych. Jest entuzjastą i metodykiem zwinnych metod projektowania skoncentrowanych na człowieku (human-centered design). Jest facylitatorem i moderatorem pracy zespołów w podejściu: design thinking, outcome- driven innovation, lean startup, agile, scrum, UX.
Doświadczenie trenerskie: Posiada 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na platformie Wirtualna Klasa Altkom Akademii udostępnione zostaną bezterminowo materiały szkoleniowe (tj. np. podręczniki/prezentacje/materiały dydaktyczne niezbędne do odbycia szkolenia/ebooki itp.), zasoby bazy wiedzy portalu oraz dodatkowe informacje od trenera. Uczestnicy zachowują bezterminowy dostęp do zasobów Mojej Akademii i materiałów szkoleniowych zgromadzonych w Wirtualnej Klasie szkolenia. Platforma do kontaktu z trenerami, grupą i całą społecznością absolwentów jest portal Moja Akademia.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: www.altkomakademia.pl/warunki-ogolne-uczestnictwa-w-zajeciach.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule distance learning (online): Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5. Monitor o rozdzielczości FullHD. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. W przypadku szkoleń z laboratoriami zalecamy: sprzęt wyposażony w dwa ekrany o rozdzielczości minimum HD (lub dwa komputery), kamerę internetową USB, zewnętrzne głośniki lub słuchawki.
Platforma komunikacji – ZOOM
Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej.