Zarządzanie kontraktami handlowymi z elementami negocjacji
Możliwość dofinansowania
Zarządzanie kontraktami handlowymi z elementami negocjacji
Numer usługi 2024/04/09/149975/2118863
7 704,72 PLN
brutto
6 264,00 PLNnetto
214,02 PLNbrutto/h
174,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową usługi są osoby negocujące kontrakty i realizujące umowy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do profesjonalnego zarządzania kontraktami sprzedażowymi, które będą realizowane z odpowiednimi metodami oraz z odpowiednim podejściem do klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia związane kontraktami handlowymi | Kryteria weryfikacji Omawia definicje i elementy kontraktów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Klasyfikuje i wymienienia kategorie kontraktów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje najważniejsze elementy kontraktów | Kryteria weryfikacji Wymienia typy kontraktów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Omawia elementy budowy kontaktów (strony umowy, odpowiedzialność, dokumentacja, harmonogram, wartość kontraktu, płatności, przedpłaty, wypowiedzenie umowy, zadatek, zaliczka) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Definiuje etapy zarządzania ryzkiem | Kryteria weryfikacji Potrafi ocenić ryzyko | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje ryzyko w umowach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Określa cel i rolę negocjacji jako sposobu osiągania porozumienia w biznesie | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia związane z negocjacjami biznesowym | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje założenia dotyczące prowadzenia negocjacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady i reguły negocjacji biznesowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje zaawansowane techniki negocjacji biznesowych | Kryteria weryfikacji Definiuje sposoby myślenia skutecznego negocjatora | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje typy negocjatorów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zaawansowane techniki i sposoby negocjacyjne w praktyce | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki dotarcia do konkretnego typu negocjatora | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Moduł I Rola kontraktu, Formy kontraktów
- Definicja kontraktu
- Co powinien zawierać kontrakt?
- Dlaczego potrzebujmy kontaktów ?
- Klasyfikacja kontraktów
- Jakie kryteria powodują, że kontrakt można wyegzekwować?
- Oferta i akceptacja oferty
Moduł II Kontrakty – główne zapisy, na co zwrócić szczególną uwagę?
- Główne typy kontraktów
- Pełna umowa – główne zapisy (plusy i minusy)
- LOI - główne zapisy (plusy i minusy)
- SLA - główne zapisy (plusy i minusy)
- NDA - główne zapisy (plusy i minusy)
- HOT - główne zapisy (plusy i minusy)
- Umowa ustna – plusy i minusy
- Zamówienie - główne zapisy (plusy i minusy)
- Umowa dorozumiana - plusy i minusy
- Strony umowy
- Odpowiedzialność
- Dokumentacja
- Harmonogram
- Wartość kontraktu
- Płatności, przedpłaty
- Wypowiedzenie umowy
- Zadatek, zaliczka
- Jakie kroki należy podjąć w obliczu sporu z dostawcą?
- TCO
- Polityka cenowa w kontaktach – ceny stałe, indeksowane
- Struktura kosztowa, czynniki kaszto- twórcze
- Etyka
- CSR
Moduł III Zarządzanie ryzykiem w kontraktach
- Etapy zarządzania ryzykiem
- Identyfikacja ryzyka w umowach
- Ocena ryzyka
- Działania łagodzące skutki wystąpienia ryzyka
Moduł IV Negocjacje
- Dynamika procesu negocjacji
- Strategie i style negocjacyjne – wprowadzenie do tematu
- Negocjacje problemowe:
- Omówienie zasad rozwiązań satysfakcjonujących obie strony oraz warunków sprzyjających trwałości zawieranych umów
- Negocjacje pozycyjne:
- Podstawowe pojęcia w negocjacjach
- BATNA jako narzędzie budowania siły w negocjacjach
- Znaczenie pozycji otwarcia dla dalszego przebiegu negocjacji
- Zakotwiczanie rozmów
- Gra negocjacyjna „Stok Edelweiss” – długofalowe konsekwencje rozwiązań wygrany – przegrany
- Negocjacje pakietowe:
- Negocjowanie kilku uzależnionych od siebie kwestii
- Elastyczność w poszukiwaniu rozwiązań
- Zasady udzielania ustępstw w negocjacjach
-
Przygotowanie do negocjacji
- Alternatywy, warunki brzegowe, informacje o partnerze negocjacyjnym
- Metacele w negocjacjach
- Zdefiniowanie interesów i stanowisk jako sposób na budowanie satysfakcji obu stron procesu negocjacyjnego
- Rola badania potrzeb oraz sposoby pozyskiwania informacji o partnerze w negocjacjach
- Trójkąt satysfakcji:
- Czym są interesy rzeczowe, proceduralne i psychologiczne
- Satysfakcja z relacji a wynik w negocjacjach
Moduł V Negocjacje - warsztat
-
Zarządzanie sytuacją negocjacyjną
- Triki negocjacyjne:
- Jak na nie reagować?
- Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją w negocjacjach
- Jak dostosować techniki negocjacyjne do realnej siły, jaką dysponujemy?
- Kształtowanie umiejętności zarządzania priorytetami w negocjacjach i znajdowania równowagi pomiędzy interesami różnych grup biorących udział w negocjacjach
- Jak wypracować trwałe porozumienie? Domykanie rozmowy negocjacyjnej
- Analiza trudnych sytuacji negocjacyjnych zgłaszanych przez uczestników
- Case study – symulacje rozmów negocjacyjnych z partnerem biznesowym. Ćwiczenie poznanych narzędzi i technik
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 6
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Moduł 1 | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Moduł 2 | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Moduł 3 | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 09-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Moduł 4 | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Moduł 5 | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 704,72 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 264,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto214,02 PLN
- Koszt osobogodziny netto174,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Artur Roger
Marketing, PR, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie. Trener biznesu, Coach. Posiada doświadczenie w tym zakresie uzyskane w ciągu ostatnich 5 lat.
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John
Ascuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Ukończył kurs Jonasza TOC przy Instytucie Zarządzania Ograniczeniami TOC. Posiada również certyfikat TOCICO (Theory of Constraints International Certification Organization). Jest członkiem klubu wiedzy Harvard Business Review. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John
Ascuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Ukończył kurs Jonasza TOC przy Instytucie Zarządzania Ograniczeniami TOC. Posiada również certyfikat TOCICO (Theory of Constraints International Certification Organization). Jest członkiem klubu wiedzy Harvard Business Review. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik w trakcie szkolenia otrzymuje niezbędne materiały, które będą wykorzystywane podczas zajęć.
Przed zapisaniem na szkolenie prosimy o wcześniejszy kontakt.
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość zwolnienia usługi z VAT.
Adres
Adres
ul. Cienista 4
60-587 Poznań
woj. wielkopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Sandra Pawlicka
E-mail
szkolenia@kuzniaekspertow.pl
Telefon
(+48) 794 311 721