Marketing sprzedażowy
Możliwość dofinansowania
Marketing sprzedażowy
Numer usługi 2024/04/09/9472/2117814
4 911,39 PLN
brutto
3 993,00 PLNnetto
213,54 PLNbrutto/h
173,61 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
osoby, które w firmie mają styczność z marketingiem, klientami i sprzedażą
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji14-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik w obszarze marketingu sprzedażowego zostanie przygotowany do zdobywania nowych klientów, skutecznego prezentowania usług i opracuje/pozna standardy marketingowe swojej organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się zna aktualne tendencje rynkowe w kontekście marketingu | Kryteria weryfikacji - rozróżnia trzy rodzaje trendów: wzrostowy, spadkowy i horyzontalny- potrafi wyjaśnić i rozumie relację trzech elementów: podaży popytu i ceny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się zna rolę i zadania marketingu w kontekście budowania świadomości klienta | Kryteria weryfikacji - potrafi wyróżnić 3 podstawowe zasady marketingowe: orientacja na nabywcę, integracja działań marketingowych, zyskowność- rozróżnia instrumenty marketingu, działania marketingowe, reguły marketingowe i badania marketingowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się potrafi badać potrzeby klientów i przygotować materiały marketingowe zgodnie z potrzebami klientów | Kryteria weryfikacji - potrafi zebrać informacje o kliencie, które umożliwią stworzenie spersonalizowanej oferty- stosuje pytania otwarte, zamknięte i parafrazę, - potrafi dostosować do klienta podstawowe techniki sprzedaży m.in. perswazja, argumentacja handlowa, licytacja, wykorzystanie czasu i manipulacja | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się potrafi z wykorzystaniem tekstów marketingowych prezentować produkty i usługi, stosując język korzyści | Kryteria weryfikacji - stosuje podstawowe zasady tworzenia prezentacji,- świadomie wykorzystuje styl komunikacji koncentrujący się na benefitach | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Usługa przygotowuje do samodzielnego zdobywania nowych klientów, skutecznego prezentowania usług i stosowania standardów marketingowych swojej organizacji.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Marketing i pozyskiwanie nowych Klientów
-
- Aktualne tendencje rynkowe w marketingu i ich wpływ na pozyskiwanie Klientów
- Marketing - przewaga konkurencyjna Firmy, a wybór Klienta
- Analiza możliwości rynkowych - gdzie jest nasz Klient?
- Sprzedaż czy marketing? - Pozwól kupować swoim klientom!
- Kontraktowanie terminów w kontakcie z Klientami
- Techniki docierania do poszczególnych klientów w czasach pandemii
Skuteczne techniki komunikacji z Klientem
- Praktyczne aspekty sprzedaży relacyjnej
- Wypracowanie sposobów na oczekiwania współczesnych Klientów
- Trening interpersonalny – proces komunikacji Klient – Pracownik (firma)
- Subiektywizm w kontaktach z Klientem – ćwiczenia praktyczne
Przekonania i postawy
-
- Czym są przekonania?
- Przekonania wspierające i ograniczające w kontekście marketingu i pozyskiwania klientów
- Koło wpływu i koło troski - na co mam wpływ
- Proaktywność - jak zachowania reaktywne wpływają na sprzedaż i marketing
Zasady prawidłowego komunikowania się
- Marketing a budowanie świadomości Klienta
- Sztuka zadawania efektywnych pytań
- Badanie potrzeb a ich wzbudzanie - różnice na poziomie zadawanych pytań
- Pytania kierunkowe - zwrócenie uwagi Klienta na kompleksowe rozwiązania
- Parafraza i odzwierciedlenie - budowanie relacji i zrozumienia
- Poszerzanie perspektywy Klienta w kontekście składanego zapytania/prośby o ofertę
Budowanie wartości produktów i usług
- Co jest ważne i kluczowe dla Klienta?
- Prezentacja rozwiązań pod kątem potrzeb i oczekiwań Klienta
- Skupianie się na tym co ważne i istotne dla Klienta w kontekście produktów i rozwiązań
- Techniki mówienia językiem wartości w marketingu i sprzedaży
- Tworzenie katalogu mocnych i pozytywnych zwrotów / sformułowań
- Wartość rozwiązań kompleksowych - czyli co zyskuje Klient
- Budowanie przekonujących argumentów
Odpowiadanie na obiekcje
- Identyfikowanie źródła obiekcji u Klientów – prawdziwe i ukryte obiekcje
- odkrywanie pozytywnych intencji zgłaszanych obiekcji
- metoda odpierania zastrzeżeń PIWWA
- wzorce językowe pozwalające na pokonanie obiekcji
- przeformułowania zastrzeżeń Klienta w celu ich osłabienia
- metody osłabiania handlowca przez Klienta i techniki obrony przed nimi
- Łagodzenie zastrzeżeń Klienta - kiedy Klient mówi - „Za drogo”, „Nie jestem zainteresowany”; „Korzystam z konkurencji”; „Nie mam potrzeby”.
- Psychologiczne aspekty postrzegania ceny przez Klientów i strategie jej prezentacji – omówione zostaną mechanizmy prezentacji firmy, ceny i podane przykłady zastosowania - spójność marketingowa przedsiębiorstwa
Weryfikacja wiedzy
- powtórzenie najważniejszych elementów z modułów
- test wiedzy,
- praca indywidualna z Case study
- wypełnienia ankiet ewaluacyjnych
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi oraz aktywizującymi. Modelowe rozwiązania zostaną zaprezentowane i przetestowane w formule warsztatowej, w procesie uczenia się zostaną wykorzystane case study.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 5
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Dzień 1: Marketing i pozyskiwanie nowych Klientów / Skuteczne techniki komunikacji z Klientem | Prowadzący Adam Pluciński | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Dzień 2: Przekonania i postawy i Zasady prawidłowego komunikowania się | Prowadzący Adam Pluciński | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Dzień 3: Budowanie wartości produktów i usług | Prowadzący Adam Pluciński | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Dzień 3: Weryfikacja wiedzy | Prowadzący Adam Pluciński | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Weryfikacja wiedzy - analiza wykonanych testów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 911,39 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 993,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto213,54 PLN
- Koszt osobogodziny netto173,61 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Adam Pluciński
Adam Pluciński od 12 lat realizuje usługi rozwojowe. W latach 2010-2014 realizował politykę szkoleniową dla jednej z największych firm Call i Contact Center w Polsce, pełniąc funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości. Kierował pracą ponad 60 osobowego zespołu, budując struktury działu od podstaw. Od 2011 jest właścicielem firmy szkoleniowo- doradczej Circinus Training Center, która tworzy rozwiązania i programy dedykowane, uwzględniając specyfikę branży i organizacji. Pracuje z zespołami w formie coachingowo-doradczej, w zakresie rozwoju zasobów ludzkich w organizacji i rozwoju sprzedaży. Realizował wiele projektów w zakresie opracowania i wdrażania ścieżek kariery dla pracowników, wdrażania systemów motywacyjnych oraz tworzenia systemu ocen pracowniczych. Odpowiada za tworzenie procesów oraz standardów jakościowych. Był odpowiedzialny za modelowanie procedur w celu rozwoju sprzedaży oraz jakości obsługi Klienta. Specjalizuje się w analizie procesów i wdrażaniu usprawnień, za pomocą których zwiększał efektywność kampanii sprzedażowych i utrzymaniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały on-line, prezentacja wysyłana w formacie pdf po szkoleniu, materiały piśmiennicze
Warunki uczestnictwa
Warunkiem ukończenia szkolenia jest 80% obecności.
Adres
Adres
ul. Andrzeja i Władysława Niegolewskich 19
60-233 Poznań
woj. wielkopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Daniel Pluciński
E-mail
daniel.plucinski@circinus.pl
Telefon
(+48) 690 908 508