Strategiczne zarządzanie dla właścicieli i pracowników
Strategiczne zarządzanie dla właścicieli i pracowników
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierownicy zasobów ludzkich (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy będą samodzielnie zarządzać, aby skutecznie wprowadzać zmiany i poprawiać efektywność organizacji pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Projektuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady projektu dotyczące tendencji rynkowych takie jak wzrost znaczenia pracy zdalnej, zmiany w oczekiwaniach pracowników odnośnie elastyczności godzin pracy, czy rosnące zapotrzebowanie na partnerstwo między pracodawcami a pracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji Analiza skuteczności komunikacji w zespołach zróżnicowanych wiekowo, kulturowo itp., zarówno w kontekście projektowania pracy, jak i wykonywania zadań. Ocena, czy nowe modele organizacji pracy wspierają otwartą i efektywną komunikację pomiędzy członkami zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Weryfikacja korzyści związanych z wykorzystaniem elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy, takie jak zwiększona motywacja pracowników, poprawa równowagi między pracą a życiem prywatnym, zwiększenie produktywności, elastyczność reakcji na zmieniające się warunki rynkowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia regulacje prawne związanych z prowadzeniem elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Analiza dostępnych zasobów, takich jak narzędzia i technologie wspierające elastyczne formy pracy oraz wsparcie ze strony kadry menedżerskiej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje wsparcie przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji Śledzenie postępów w realizacji planu wsparcia, w tym zapewnienie terminowego dostarczenia szkoleń i materiałów, organizację sesji coachingowych czy też wsparcie ze strony ekspertów z zakresu pracy zwinnego (agile). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje wsparcie menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Analiza, czy wdrożenie planu wsparcia przynosi oczekiwane korzyści w postaci lepszej współpracy w zespole, zwiększonej wydajności, poprawy wyników projektów itp. Weryfikacja, czy menedżerowie są w stanie efektywnie zarządzać zróżnicowanymi zespołami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno – prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Ocena skuteczności procesów rekrutacyjnych w pozyskiwaniu odpowiednich kandydatów preferujących partnerskie formy pracy, takie jak umowy o dzieło, zlecenia czy praca na podstawie umów o pracę tymczasową. Weryfikacja, czy procesy te przynoszą oczekiwane rezultaty w zakresie znalezienia kandydatów o odpowiednich kompetencjach i doświadczeniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Ocena integracji systemu z narzędziami pracy wykorzystywanymi przez pracowników, takimi jak oprogramowanie do zarządzania projektem, narzędzia do komunikacji zespołowej czy systemy zarządzania zadaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Analiza skuteczności systemu motywacyjnego w dostosowywaniu do preferencji pracowników korzystających z różnych form zatrudnienia. Weryfikacja, czy system oferuje różnorodne bodźce motywacyjne, które są atrakcyjne dla pracowników na różnych etapach kariery i w różnych modelach pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Analiza zgodności nowych rozwiązań komunikacyjnych z preferencjami pracowników korzystających z różnych form zatrudnienia. Weryfikacja, czy narzędzia komunikacyjne są dostosowane do różnych stylów pracy i potrzeb komunikacyjnych pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Analiza akceptacji zasad pracy przez pracowników różnych poziomów i departamentów w firmie. Ocena, czy pracownicy wyrażają pozytywne nastawienie i gotowość do pracy w oparciu o wartości kooperacji i współodpowiedzialności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje wsparcie u pracowników postawy ukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Omawia zmiany w wydajności pracy oraz poziomie kompetencji i umiejętności pracowników po udziale w programach rozwojowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podczas szkolenia uczestnik będzie pracować na odrębnym stanowisku wyposażonym w niezbędny sprzęt IT na osiągnięcie głównego celu i warunków organizacyjnych. Szkolenie obejmuje 22 godziny zegarowe, wymagana obecność to 80 % frekwencji.
Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1
Mechanizmy rynkowe i trendy, takie jak globalizacja, digitalizacja i zmieniające się oczekiwania pracowników.
Potrzeba adaptacji organizacji pracy do zmieniającego się środowiska biznesowego.
Rola elastycznych i partnerskich form świadczenia pracy w dostosowaniu się do zmian rynkowych.
Podstawy pracy zwinnego (agile) i jej zastosowania w różnorodnych zespołach.
Implementacja zwinności w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach, uwzględniając różnice wiekowe, kulturowe i inne.
Identyfikacja korzyści, takich jak zwiększona elastyczność, mobilność pracowników i dostosowanie do zmian rynkowych.
Dzień 2
Rozważanie zagrożeń, w tym problemów związanych z zarządzaniem, brakiem stabilności zatrudnienia i wykluczeniem pracowników.
Przegląd aktualnych przepisów prawnych regulujących elastyczne formy zatrudnienia.
Omówienie kwestii formalno-prawnych związanych z umowami o pracę, kontraktami i pracą zlecaną.
Analiza potrzeb menedżerów i pracowników wynikających z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i elastycznych form zatrudnienia.
Sposoby radzenia sobie z wyzwaniami i zapotrzebowaniem na dodatkowe wsparcie.
Szkolenie menedżerów w zakresie zarządzania zespołami opartymi na zróżnicowanych formach pracy i wiekach pracowników.
Praktyczne narzędzia i techniki wspierające menedżerów w wdrażaniu nowych modeli pracy.
Projektowanie procesów rekrutacyjnych uwzględniających preferencje pracowników
korzystających z różnych form zatrudnienia.
Dzień 3
Aspekty formalno-prawne związane z rekrutacją pracowników na kontrakty, umowy zlecenia itp.
Projektowanie i wdrażanie systemów monitorowania wydajności pracy w związku z wykorzystaniem nowych form świadczenia pracy.
Narzędzia i metody oceny efektywności pracy pracowników korzystających z elastycznych form zatrudnienia.
Projektowanie systemów motywacyjnych sprzyjających adaptacji do nowych modeli pracy i elastycznych form zatrudnienia. Metody stymulowania zaangażowania i motywacji pracowników w zróżnicowanych zespołach.
Projektowanie i wdrażanie narzędzi komunikacyjnych wspierających współpracę w różnorodnych zespołach i formach zatrudnienia. Budowanie efektywnej komunikacji w organizacji opartej na zasadach kooperacji i współodpowiedzialności.
Promowanie kultury samorozwoju i uczenia się w organizacji.
Test końcowy (walidacja)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Mechanizmy rynkowe i trendy, takie jak globalizacja, digitalizacja i zmieniające się oczekiwania pracowników. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Potrzeba adaptacji organizacji pracy do zmieniającego się środowiska biznesowego | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 przerwa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 Rola elastycznych i partnerskich form świadczenia pracy w dostosowaniu się do zmian rynkowych. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Podstawy pracy zwinnego (agile) i jej zastosowania w różnorodnych zespołach. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 przerwa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 Implementacja zwinności w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach, uwzględniając różnice wiekowe, kulturowe i inne. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Identyfikacja korzyści, takich jak zwiększona elastyczność, mobilność pracowników i dostosowanie do zmian rynkowych. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 przerwa obiadowa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Rozważanie zagrożeń, w tym problemów związanych z zarządzaniem, brakiem stabilności zatrudnienia i wykluczeniem pracowników. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Przegląd aktualnych przepisów prawnych regulujących elastyczne formy zatrudnienia. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 Omówienie kwestii formalno-prawnych związanych z umowami o pracę, kontraktami i pracą zlecaną | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 przerwa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Analiza potrzeb menedżerów i pracowników wynikających z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i elastycznych form zatrudnienia. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 Sposoby radzenia sobie z wyzwaniami i zapotrzebowaniem na dodatkowe wsparcie. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 przerwa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Szkolenie menedżerów w zakresie zarządzania zespołami opartymi na zróżnicowanych formach pracy i wiekach pracowników. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Praktyczne narzędzia i techniki wspierające menedżerów w wdrażaniu nowych modeli pracy. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 przerwa obiadowa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 Projektowanie procesów rekrutacyjnych uwzględniających preferencje pracowników
korzystających z różnych form zatrudnienia. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Aspekty formalno-prawne związane z rekrutacją pracowników na kontrakty, umowy zlecenia itp. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 Projektowanie i wdrażanie systemów monitorowania wydajności pracy w związku z wykorzystaniem nowych form świadczenia pracy. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 przerwa | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Narzędzia i metody oceny efektywności pracy pracowników korzystających z elastycznych form zatrudnienia. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Projektowanie systemów motywacyjnych sprzyjających adaptacji do nowych modeli pracy i elastycznych form zatrudnienia. | Prowadzący Adam Zajchowski | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:25 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 test końcowy (walidacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 987,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 987,50 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Zajchowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Szkolenie jest otwartą usługą dla innych przedsiębiorstw. Cena usługi zawiera koszt walidacji.
Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.