Wystąpienia publiczne w biznesie. Sztuka prezentacji
Wystąpienia publiczne w biznesie. Sztuka prezentacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa obejmuje profesjonalistów na różnych szczeblach organizacji, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne, aby efektywniej przekazywać idee, przekonywać, inspirować zespoły oraz wpływać na decyzje biznesowe Do grupy docelowej zaliczamy kierownictwo średniego i wyższego szczebla, specjaliści ds. sprzedaży i marketingu, przedstawiciele HR i szkoleniowcy, liderzy projektów i zespołów, przedsiębiorcy i właściciele firm, naukowcy i eksperci branżowi oraz osoby ze świata nauki i eksperci, którzy chcą poprawić swoje umiejętności prezentacji na konferencjach, sympozjach czy w trakcie spotkań branżowych.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji27-05-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do efektywnego komunikowania się w kontekście biznesowym, z naciskiem na wystąpienia publiczne i prezentacje.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje i przeprowadza skuteczne wystąpienia publiczne | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje elementy przekonujących wystąpień publicznych oraz prawidłowo określa ich strukturę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje techniki budowania logicznej i przekonującej prezentacji | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje pewność siebie i zarządza tremą | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje techniki radzenia sobie ze stresem i tremą związaną z wystąpieniami publicznym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik ma umiejętności komunikacyjne | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje metody i techniki komunikacyjne, w tym efektywne używanie języka ciała, kontakt wzrokowy i modulację głosu, aby wzmocnić przekaz i zaangażowanie słuchaczy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki retoryczne i narracyjne | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje techniki retoryczne i narracyjne, takie jak opowiadanie historii, anegdoty czy metafory, aby uczynić swoje wystąpienia bardziej angażującymi i zapadającymi w pamięć | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie wykorzystuje pomoce wizualne | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje pomoce wizualne, w tym slajdy i multimedia, aby wspierać i wzmacniać przekaz prezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik przeprowadza angażujące prezentacje | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje metody i techniki planowania i przygotowywania angażujących prezentacji dostosowanych do potrzeb i oczekiwań konkretnej grupy odbiorców, z uwzględnieniem kontekstu biznesowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Podstawy wystąpień publicznych
- Wprowadzenie do wystąpień publicznych
- Znaczenie umiejętności wystąpień publicznych w biznesie.
- Przegląd kluczowych wyzwań i obaw związanych z mówieniem publicznym.
- Struktura i przygotowanie prezentacji
- Jak budować logiczną i przekonującą strukturę prezentacji.
- Wybór treści i projektowanie slajdów wspierających przekaz.
- Ćwiczenia praktyczne: Pierwsze kroki
- Krótkie wystąpienia uczestników z natychmiastowym feedbackiem, skupienie się na postawie i kontaktach wzrokowych.
2. Zaawansowane techniki prezentacji
- Zaawansowane techniki retoryczne
- Wykorzystanie metafor, analogii, historii i anegdot do wzbogacenia prezentacji.
- Techniki na zwiększenie zaangażowania i interakcji z publicznością.
- Radzenie sobie ze stresem i budowanie pewności siebie
- Techniki relaksacyjne i przygotowanie mentalne przed wystąpieniem.
- Praktyczne sposoby na przezwyciężenie tremy.
- Warsztaty: Sztuka przekonywania i angażowania
- Ćwiczenia na stosowanie zaawansowanych technik prezentacyjnych i retorycznych w praktyce.
3. Praktyka i feedback
- Symulacja wystąpień publicznych
- Uczestnicy przygotowują i prezentują dłuższe wystąpienie na wybrany temat.
- Każde wystąpienie jest nagrywane i następnie analizowane indywidualnie z trenerem dla personalnego feedbacku.
- Podsumowanie i plan rozwoju
- Omówienie kluczowych wniosków i ustalenie indywidualnych planów rozwoju umiejętności wystąpień publicznych.
- Dyskusja na temat dalszych kroków i możliwości praktykowania i doskonalenia umiejętności po szkoleniu.
- Test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do wystąpień publicznych | Prowadzący dr Wojciech Masłowski | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Struktura i przygotowanie prezentacji | Prowadzący dr Wojciech Masłowski | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Ćwiczenia praktyczne: Pierwsze kroki | Prowadzący dr Wojciech Masłowski | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Zaawansowane techniki retoryczne | Prowadzący dr Wojciech Masłowski | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Radzenie sobie ze stresem i budowanie pewności siebie | Prowadzący dr Wojciech Masłowski | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Warsztaty: Sztuka przekonywania i angażowania | Prowadzący dr Wojciech Masłowski | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Symulacja wystąpień publicznych | Prowadzący dr Wojciech Masłowski | Data realizacji zajęć 30-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Podsumowanie i plan rozwoju | Prowadzący dr Wojciech Masłowski | Data realizacji zajęć 30-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Test + prezentacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 763,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 060,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto209,10 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Wojciech Masłowski
efektywnej współpracy w organizacji, negocjacji, obsłudze klienta, sprzedaży i zarządzaniu zespołem.
Ma również duże doświadczenie w szkoleniach z tematyki unijnej. od 2004 roku zajmował się projektami dofinansowanymi z Unii Europejskiej
prowadząc projekty szkoleniowe dla przedsiębiorstw. m.in. szkolenia dla działu sprzedaży Bakoma S.A.. Współpracował z Ministerstwem Gospodarki,
Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, MSWiA i Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Od kilku lat prowadzi zajęcia na studiach dziennych i
podyplomowych na kilku uczelniach poznańskich - UEP, UAM, WSNHiD (obecnie Collegium Da Vinci), również na MBA. Na stałe współpracuje z
kilkunastoma przedsiębiorstwami w kraju , m.in. SOLLERS, Argenta, CEL Consulting Group, WOKISS. Obecnie jest koordynatorem dofinansowanego
projektu o wartości 3 mln zł. Stale rozwija swój warsztat trenerski uczestnicząc w szkoleniach i seminariach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Niezbędne materiały zostaną udostępnione uczestnikom szkolenia.
Informacje dodatkowe
Harmonogram może ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie w czasie rzeczywistym odbędzie się na platformie Google Meet. Uczestnicy przed szkoleniem otrzymają link do spotkania.
Aby wziąć udział w szkoleniu on-line uczestnik musi posiadać:
1. 1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Połączenie internetowe o zalecanej prędkości:
- 512 KB/sek dla dźwięku,
- 1,5 MB/sek dla obrazu i dźwięku.
3. Wymagania sprzętowe:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. W przypadku oprogramowania Firewall porty numer 80, 443 i 1935 powinny być odblokowane. Zalecamy także wyłączenie na czas szkolenia wszelkich dodatków typu Adblock.
5. Słuchawki lub głośniki podłączone do komputera.
6. Przeglądarka Firefox, Google Chrome. Przeglądarka musi być uaktualniona do najnowszej wersji.
Proszę pamiętać, aby przed dołączeniem do szkolenia on-line wyłączyć wszystkie inne aplikacje, które korzystają z mikrofonu (np. Skype, WhatsApp itp.) oraz aby w czasie trwania szkolenia nie były pobierane pliki lub aktualizacje.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami