Stawianie granic dzieciom z trudnościami edukacyjnymi w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Stawianie granic dzieciom z trudnościami edukacyjnymi w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do nauczycieli, właścicieli placówek edukacyjnych, nauczycieli szkół specjalnych i oddziałów integracyjnych, opiekunów, pomocy nauczycieli, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz dla wszystkich chętnych osób - nie jest wymagane żadne doświadczenie zawodowe.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników17
- Data zakończenia rekrutacji02-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy teoretycznej i umiejętności w zakresie pracy z dziećmi z spektrum autyzmu. Uczestnicy dowiedzą się, jak stawiać zdrowe granice oraz w jaki sposób wspierać dziecko, by jego „inność” przekuć w wyjątkowość i atuty. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat, suplement do certyfikatu oraz zaświadczenie. Po ukończonym szkoleniu uczestnik zwiększy swoje kompetencje oraz zdobędzie nowe umiejętności w przedmiotowym zakresie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady właściwego podejścia do dzieci ze spektrum autyzmu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik omawia i charakteryzuje różne przypadki zachowań wśród dzieci. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi określić i zdiagnozować problem związany z zaburzeniami dzieci. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje metody pracy właściwe dla danego przypadku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Część 1 – Rozpoznanie objawów
- Znaczenie diagnozy spektrum autyzmu.
- Jak stawiać granice z szacunkiem i miłością.
- Świadome wspieranie w regulacji emocji i nauce umiejętności społecznych.
4. Sposoby radzenia sobie – zabierz ze sobą umiejętności, których możesz użyć w każdym momencie
5. Jak pomóc dziecku ćwiczyć samoświadomość, samoregulację i samokontrolę.
6.Techniki komunikacji – praktyczne umiejętności współpracy z rodzicami. Neuroatypowe dziecko-neuroatypowy rodzic?
7.Q&A, podsumowanie
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Znaczenie diagnozy spektrum autyzmu. | Prowadzący Sylwia Dudzik- Lorisz | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Jak stawiać granice z szacunkiem i miłością. | Prowadzący Sylwia Dudzik- Lorisz | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa obiadowa | Prowadzący Sylwia Dudzik- Lorisz | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Świadome wspieranie w regulacji emocji i nauce umiejętności społecznych. | Prowadzący Sylwia Dudzik- Lorisz | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Sposoby radzenia sobie – zabierz ze sobą umiejętności, których możesz użyć w każdym momencie | Prowadzący Sylwia Dudzik- Lorisz | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Jak pomóc dziecku ćwiczyć samoświadomość, samoregulację i samokontrolę. | Prowadzący Sylwia Dudzik- Lorisz | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa obiadowa | Prowadzący Sylwia Dudzik- Lorisz | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Techniki komunikacji – praktyczne umiejętności współpracy z rodzicami. Neuroatypowe dziecko-neuroatypowy rodzic? | Prowadzący Sylwia Dudzik- Lorisz | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dudzik- Lorisz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje skrypt szkoleniowy oraz opiekę poszkoleniową.
Informacje dodatkowe
Kurs zostanie przeprowadzony zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego.
Usługa zwolniona z VAT na podstawie Art. 43 ust.1, pkt. 26 lit.a Ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług Dz.U. 2004 Nr 54 poz 535.
Usługa zwolniona z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Inne