STUDIA PODYPLOMOWE Komunikacja Marketingowa w Internecie Nr edycji VI
Możliwość dofinansowania
STUDIA PODYPLOMOWE Komunikacja Marketingowa w Internecie Nr edycji VI
Numer usługi 2024/04/08/15499/2116235
8 800,00 PLN
brutto
8 800,00 PLNnetto
55,00 PLNbrutto/h
55,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami studiów są osoby posiadające wyższe wykształcenie, które:
- chciałby samodzielnie realizować kampanie promocyjne w Internecie na rzecz MSP, start-upów itp.
- nadzorować komunikację marketingową w Internecie dużych marek i firm.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników34
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem Studiów jest przekazanie wiedzy i wykształcenie umiejętności niezbędnych do samodzielnego prowadzenia zyskownych działań promocyjnych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi w Internecie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:•Rozumie wpływ uwarunkowań ekonomicznych, technologicznych, społecznych i prawnych na komunikację marketingową •Zna wskaźniki mediowe, sposoby zakupu oraz modele rozliczeń kampanii •Zna zasady tworzenia przekazu promocyjnego w Internecie •Zna zasady projektowania serwisów WWW zorientowanych na użytkownika •Wie, jak można wykorzystać wyszukiwarki, media społecznościowe, reklamę graficzną, technologię mobilną oraz inne narzędzia w komunikacji marketingowej. | Kryteria weryfikacji • przygotowanie obowiązkowych indywidualnych prac zaliczeniowych wybranych zajęć (marketing w mediach społecznościowych lub kampania w Google Ads) | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętności:•Potrafi zaplanować kampanię promocyjną w mediach cyfrowych •Potrafi zrealizować spójną strategię promocyjną wykorzystującą narzędzia właściwe dla danej marki | Kryteria weryfikacji • zaliczenie I semestru: grupowe (w zespołach kilkuosobowych) rozwiązywanie studium przypadku – przygotowanie szczegółowej strategii komunikacyjnej dla zadanego produktu wraz z prezentacją strategii na forum całej grupy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:•Posiada umiejętność pracy w grupie •Posiada zdolność radzenia sobie w trudnych sytuacjach | Kryteria weryfikacji • przygotowanie pracy dyplomowej – analiza sytuacji rynkowej wybranego podmiotu wraz z projektem kampanii promocyjnej• egzamin końcowy - dyplomowy w postaci prezentacji indywidualnego rozwiązania wybranego studium przypadku. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Forma realizacji usługi:
Program realizowany jest w formie wykładów, zajęć o charakterze warsztatowym, ćwiczeń, pracy w grupach. Opierając się na koncepcji nauki przez doświadczenie, studia kładą duży nacisk na aktywne formy zajęć – warsztaty, ćwiczenia oraz projekty grupowe. Taka forma zajęć nie tylko ułatwia nabycie określonych umiejętności, ale również sprzyja wymianie doświadczeń.
- Komunikacja marketingowa w strategii biznesowej i jej uwarunkowania (społeczne, technologiczne, prawne uwarunkowania kampanii promocyjnych, psychologia w komunikacji marki, rola promocji w budowie portfela klientów) – 27 godzin (2 ECTS)
- Planowanie i zakup mediów cyfrowych – 8 godzin (1 ECTS)
- Tworzenie przekazu – 12 godzin (1,5 ECTS)
- Serwis internetowy (serwis internetowy w strategii marketingowej firmy oraz UX - budowanie pożądanych doświadczeń użytkownika) – 12 godzin (1,5 ECTS)
- Podstawowe narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie: marketing w wyszukiwarkach, komunikacja w mediach społecznościowych, reklama graficzna (display, RTB, rich media, wideo), e-mail marketing, technologie mobilne w komunikacji marketingowej - 52 godziny (7,5 ECTS)
- Narzędzia wspomagające komunikację marketingową w Internecie: gry i chatboty w komunikacji marketingowej, promocja sprzedaży w sklepach internetowych, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość w marketingu -17 godzin (1,5 ECTS)
- Zbieranie, przetwarzanie i analiza danych w Internecie (analizy mediów społecznościowych oraz Google Analytics) - 24 (2 ECTS)
- Studia przypadków oraz seminarium dyplomowe - 8 godzin (13 ECTS)
- W sumie - 160 godzin (30 ECTS)
Czas trwania: 2 semestry
Dni zajęć: sobota (9:00 do 17:00) i niedziela (9:00 do15:15)
Łączna liczba godzin: 160
Łączna liczba punktów ECTS: 30
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 20
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Dzień 1 | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Dzień 2 | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Dzień 3 | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Dzień 4 | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Dzień 5 | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Dzień 6 | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Dzień 7 | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Dzień 8 | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Dzień 9 | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Dzień 10 | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Dzień 11 | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Dzień 12 | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Dzień 13 | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Dzień 14 | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Dzień 15 | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Dzień 16 | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Dzień 17 | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Dzień 18 | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Dzień 19 | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Dzień 20 | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto55,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto55,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Rafał Górski
•obszar specjalizacji: działania kreatywne w komunikacji marketingowej
•doświadczenie zawodowe: Change Serviceplan – dyrektor kreatywny, Media Ready – creative partner. 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. W swoim dorobku ma ponad 70 nagród na festiwalach reklamowych, w tym: 3 x Cannes Lion Cyber, New York Festival. Grand Prix GoldenDrum. Eurobest, Epica, 20+ KTR. Dwukrotny juror na festiwalu Cannes Lions. W 2007 otrzymał nagrodę Young European Creative przyznawaną przez Art Directors Club of Europe ADC*E.
•doświadczenie w świadczeniu tego typu usług: wieloletni dydaktyk na studiach podyplomowych w SGH
•wykształcenie: wyższe
•doświadczenie zawodowe: Change Serviceplan – dyrektor kreatywny, Media Ready – creative partner. 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. W swoim dorobku ma ponad 70 nagród na festiwalach reklamowych, w tym: 3 x Cannes Lion Cyber, New York Festival. Grand Prix GoldenDrum. Eurobest, Epica, 20+ KTR. Dwukrotny juror na festiwalu Cannes Lions. W 2007 otrzymał nagrodę Young European Creative przyznawaną przez Art Directors Club of Europe ADC*E.
•doświadczenie w świadczeniu tego typu usług: wieloletni dydaktyk na studiach podyplomowych w SGH
•wykształcenie: wyższe
2 z 2
Artur Maciorowski
• obszar specjalizacji: marketing internetowy
• doświadczenie zawodowe: Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
• doświadczenie w świadczeniu tego typu usług: Wieloletni dydaktyk na studiach podyplomowych. Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
• wykształcenie: wyższe
• doświadczenie zawodowe: Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. w branży internetowej. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży. W portfolio m.in.: Coty Polska, Grupa ING, Bank DnB NORD, Fortis Bank/BGŻ BNP Paribas, Muzeum II Wojny Światowej, Proama, Auchan Polska i INFOR. Absolwent brytyjskiego programu The Chartered Institute of Marketing „Diploma in Professional Marketing” i certyfikowanego kursu „IBM Application framework for e-business” w Zurichu.
• doświadczenie w świadczeniu tego typu usług: Wieloletni dydaktyk na studiach podyplomowych. Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.
• wykształcenie: wyższe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje:
- Prezentacje z prowadzonych zajęć
- Materiały uzupełniające tj. książki, artykuły w pdf
Warunki uczestnictwa
Warunki formalne:
- posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
- złożenie kompletu dokumentów wymaganych przez SGH,
- wniesienie opłaty za studia.
Adres
Adres
al. Aleja Niepodległości 162
02-554 Warszawa
woj. mazowieckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
Obiekty należące lub wynajmowane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie
Al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
Obiekty należące lub wynajmowane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- • sale dydaktyczne • biblioteka i księgarnia • punkty gastronomiczne
Kontakt
Kontakt
Jacek Wójcik
E-mail
jacek.wojcik@sgh.waw.pl
Telefon
(+48) 514 373 512