"Work-Life Balance w Erze Cyfrowej: Jak Utrzymać Stabilność w Biznesie i Życiu Prywatnym"
"Work-Life Balance w Erze Cyfrowej: Jak Utrzymać Stabilność w Biznesie i Życiu Prywatnym"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do każdej osoby, która chce lepiej zrównoważyć swoje życie zawodowe i prywatne w erze cyfrowej, gdzie ciągłe połączenie i wysokie tempo pracy mogą stanowić wyzwanie dla równowagi i dobrego samopoczucia. Szkolenie jest dostępne dla wszystkich zainteresowanych - bez względu na poziom doświadczenia w danej dziedzinie. Wierzymy, że każdy uczestnik będzie miał okazję pogłębić swoją wiedzę.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie zapewni uczestnikom konkretne narzędzia i strategie, które mogą zastosować, aby zrównoważyć swoje życie biznesowe i prywatne w erze cyfrowej. Będą to praktyczne wskazówki, które można łatwo wdrożyć w codziennym życiu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA : -Uczestnik wie, jakie czynniki wpływają na utrzymanie równowagi w biznesie i życiu prywatnym w erze cyfrowej. -Potrafi wymienić bariery w utrzymaniu stanu równowagi. Wie, jakie narzędzia mogą wpływać na zwiększenie efektywności osobistej. - Uczestnik zna metody zarządzania czasem i zadaniami. - Wie także, jakich metod może użyć w celu wyznaczania priorytetów. - Rozumie pojęcie stresu, zna również fizjologiczne mechanizmy zachodzące w organizmie w trakcie stresu. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI :-Uczestnik rozumie pojęcie rytmu dobowego i potrafi określić własny tryb funkcjonowania. -Zna metody służące m.in. analizie mocnych i słabych stron i - korzystając z nich - potrafi przeanalizować własną sytuację. -Uczestnik rozumie, w jaki sposób budowany jest nawyk i potrafi użyć odpowiednich metod do pracy nad swoimi nawykami. -Uczestnik zna i umie wykorzystać techniki służące redukowaniu stresu. - Potrafi zaplanować odpoczynek – zgodny ze swoim rytmem dobowym oraz potrzebami. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE:-Uczestnik rozumie potrzebę utrzymania stanu równowagi. -Ma świadomość, że biznes i życie prywatne to dwa osobne środowiska, jednak wzajemnie na siebie wpływające. -Uczestnik rozumie, jak stres wpływa na efektywność i chce korzystać z metod redukowania stresu. -Jest świadomy, że zmiany i nieprzewidziane sytuacje potrafią zaburzyć równowagę, rozumie jednak potrzebę wprowadzania nowych nawyków dostosowanych do własnych potrzeb. -Uczestnik wie, jak zaplanować swoje zadania i umie określić priorytety. -Wie, jak ważne są jego własne zasoby – potrafi je przeanalizować i wykorzystać w budowaniu równowagi. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1
- Równowaga w biznesie i życiu prywatnym w erze cyfrowej(czym jest równowaga, czynniki wpływające na poziom równowagi, elementy zaburzające równowagę)
- Psychologiczne uwarunkowania równowagi (określanie własnych potrzeb, rytm dobowy, wpływ emocji na zaburzenia równowagi, mechanizmy odpowiedzialne za brak równowagi)
- Moje zasoby (analiza mocnych i słabych stron, kompetencji, cech charakteru, przekonań i własnych schematów)
- Efektywność osobista (definicja efektywności, praca na celach, narzędzia zwiększające efektywność)
DZIEŃ 2
- Zarządzanie czasem i zadaniami w erze cyfrowej (bariery w zarządzaniu czasem, metody zarządzania czasem, ustalanie priorytetów, sztuka odpuszczania)
- Zmiana i budowanie nawyków (postrzeganie zmiany, sposoby wprowadzania nowych nawyków, nawyk dbania o własne potrzeby)
- Redukowanie poziomu stresu (stres jako czynnik zaburzający równowagę, fizjologia stresu, metody radzenia sobie ze stresem)
- Sztuka odpoczynku (jak odpoczywać, by naprawdę wypocząć, planowanie odpoczynku, różne formy odpoczynku)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Równowaga w biznesie, życiu prywatnym (czym jest równowaga, czynniki wpływające na poziom równowagi, elementy zaburzające równowagę) | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Psychologiczne uwarunkowania równowagi (określanie własnych potrzeb, rytm dobowy, wpływ emocji na zaburzenia równowagi, mechanizmy odpowiedzialne za brak równowagi) | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Moje zasoby (analiza mocnych i słabych stron, kompetencji, cech charakteru, przekonań i własnych schematów) | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Efektywność osobista (definicja efektywności, praca na celach, narzędzia zwiększające efektywność) | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Zarządzanie czasem i zadaniami w erze cyfrowej (bariery w zarządzaniu czasem, metody zarządzania czasem, ustalanie priorytetów, sztuka odpuszczania) | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Zmiana i budowanie nawyków w erze cyfrowej (postrzeganie zmiany, sposoby wprowadzania nowych nawyków, nawyk dbania o własne potrzeby) | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Redukowanie poziomu stresu (stres jako czynnik zaburzający równowagę, fizjologia stresu, metody radzenia sobie ze stresem) | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Sztuka odpoczynku w erze cyfrowej (jak odpoczywać, by naprawdę wypocząć, planowanie odpoczynku, różne formy odpoczynku) | Prowadzący Irena Powroźnik | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 500,00 PLN
- Koszt usługi netto3 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto218,75 PLN
- Koszt godziny netto218,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Irena Powroźnik
Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła studia z zakresu
psychologii komunikacji społecznej oraz psychologii w zarządzaniu.
Obecnie w trakcie studiów z zakresu psychologii klinicznej. Od 13 lat
wspiera przedsiębiorców i instytucje samorządowe w budowaniu
efektywnych zespołów. Udziela wsparcia w formie szkoleń,
konsultacji oraz superwizji. Specjalizuje się w tematyce komunikacji
interpersonalnej, współpracy, zarządzania relacjami, zarządzania
zespołem, obsłudze klienta. Szkolenia realizuje skupiając się na
praktyce, wykorzystuje aktywne metody oraz autorskie ćwiczenia. Jest
autorką publikacji dot. psychologii społecznej w czasopiśmie naukowym “Metryka. Studia z zakresu prawa osobowego i rejestracji
stanu cywilnego”. Autorka i realizatorka projektów skierowanych do
lokalnych społeczności, inicjatorka lokalnych działań.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają nagranie ze szkolenia oraz materiały przygotowane przez Trenera wysłane na adres e-mail.
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Całość nagrania zostanie zarchiwizowana i umieszczona na dysku zewnętrznym w celu kontroli i audytu.
1 godzina= 45 minut (godzina szkoleniowa)
1. Prezentacja powerpoint celem utrwalenia informacji przekazanych w trakcie szkolenia drogą mailową.
2. E-materiały w formacie PDF.
W harmonogramie uwzględniono godziny zegarowe, natomiast kurs opiera się na 45-minutowych godzinach lekcyjnych- stąd rozbieżność pomiędzy liczbą godzin w harmonogramie a ogólną liczbą godzin kursu
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne.
Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc. Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
W razie przedłużającej się pandemii koronawirusa organizator zastrzega sobie konwersję tego szkolenia na formułę zdalną i realizację według wytycznych dotyczących świadczenia usług rozwojowych metodami zdalnego dostępu oraz monitoringu usług, wg/ PARP.
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne.
Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników.
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie, potwierdzające że ukończyli szkolenie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Wymagania, które muszą zostać spełnione, aby uczestniczyć w szkoleniu na ClickMeeting.:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
Aby móc korzystać z usługi na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Państwa urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Okres ważności linku: Link będzie ważny w dniach i godzinach wskazanych w harmonogramie usługi.