Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do firmy z sektora MŚP w ramach projektu" Akademia HR" W ramach usługi uczestnikami mogą być:
-właściciele firm z sektora MŚP,
-pracownicy firm z sektora MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
-pracownicy firm z sektora MŚP, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji07-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy przygotowuje uczestników do zarządzania procesami technologicznego wsparcia pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:• Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. • Identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). • Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu (80% poprawnych odpowiedzi). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:• Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. • Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. • Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji Uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu (80% poprawnych odpowiedzi). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne (Postawy):• Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości. • Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. • Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. • Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu (80% poprawnych odpowiedzi). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zrozumienie korzyści technologicznego wsparcia pracy
- Analiza wpływu automatyzacji, nowych systemów IT i narzędzi pracy na efektywność organizacji.
- Budowanie strategii HR wspierającej rozwój technologiczny w firmie.
- Praktyczne przykłady wdrożeń technologicznych wspierających procesy pracy.
2. Identyfikacja potrzebnych kompetencji pracowników
- Prognozowanie przyszłych potrzeb kompetencyjnych w kontekście zmian technologicznych.
- Ocena obecnego poziomu przygotowania różnych grup pracowników do pracy wspieranej technologią.
- Tworzenie planów rozwoju kompetencji dostosowanych do potrzeb organizacji.
3. Rozwój umiejętności technicznych i innowacyjnych
- Projektowanie i wdrażanie programów szkoleniowo-rozwojowych podnoszących poziom automatyzacji i zinformatyzowanych narzędzi pracy.
- Wspieranie innowacyjności pracowników poprzez nowoczesne metody pracy.
- Rozwijanie umiejętności pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości.
4. Współpraca i wymiana wiedzy
- Intermentoring jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji i wymianę wiedzy.
- Integracja dotychczasowej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami technologicznymi.
- Tworzenie platformy wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk w obszarze technologii.
5. Kształtowanie pozytywnych postaw i wartości
- Budowanie programów ukierunkowanych na rozwój kompetencji przyszłościowych.
- Wprowadzanie narzędzi i platform wspierających ciągłe uczenie się i rozwój.
- Wzmacnianie potrzeby stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Pre Test | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Zrozumienie korzyści technologicznego wsparcia pracy | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Przerwa | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Zrozumienie korzyści technologicznego wsparcia pracy cz.2 | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Przerwa | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Identyfikacja potrzebnych kompetencji pracowników | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Identyfikacja potrzebnych kompetencji pracowników cz.2 | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Przerwa | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Rozwój umiejętności technicznych i innowacyjnych | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Rozwój umiejętności technicznych i innowacyjnych | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Rozwój umiejętności technicznych i innowacyjnych cz.2 | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Współpraca i wymiana wiedzy | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Kształtowanie pozytywnych postaw i wartości | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Przerwa | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Kształtowanie pozytywnych postaw i wartości cz.2 | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Post Test | Prowadzący Piotr Kaleta | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Kaleta
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptu.
Usługa jest realizowana w ramach projektu "Akademia HR".
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej (szkoleniu lub doradztwie), uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/ certyfikat o jej ukończeniu oraz dokona oceny szkolenia w BUR.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/ certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć np. w formie testu, jeśli taka forma zaliczenia zajęć została przewidziana.
Informacje dodatkowe
Czas liczony jest w godzinach dydaktycznych.
20 h dydaktycznych = 900 minut
900 minut + 75 minut przerwy = 975 minut
975 minut = 16 godzin zegarowych 15 minut
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności z zakresu kompetencji procesowych z tematu Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne (dotyczy przedstawienia oraz analizy utworzonego dokumentu):
a) platformę/rodzaj komunikatora.
Usługa realizowana poprzez wykorzystanie platformy clickmeeting
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikaci,
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS. Dostęp do Internetu.
c)minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik,
nie ma wymogów co do łącza, rekomendujmey prędkość 3/1,5 MB na sekundę
d)niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,
Google Chrome, Mozilla Firefox
e) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line-
Link będzie dostępny 4 dni przed rozpoczęciem wydarzenia aż do jego zakończenia.