Nowoczesne Metody Sprzedaży i Marketingu w gospodarce cyfrowej – Aktualne Trendy, Strategie oraz Narzędzia. MODUŁ I, CZĘŚĆ C.
Nowoczesne Metody Sprzedaży i Marketingu w gospodarce cyfrowej – Aktualne Trendy, Strategie oraz Narzędzia. MODUŁ I, CZĘŚĆ C.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą zbudować, wzmocnić nowoczesne technologie, procesy sprzedażowe po to, by jak najlepiej dostosować własną strategię do zmieniających się potrzeb klientów.
- Przedsiębiorcy, członkowie zarządów,
- Menadżerowie i dyrektorzy odpowiedzialni za rozwój, obsługę klineta i rozwój relacji z klientem z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych,
- Pracownicy, którzy doskonalą swoje umiejętności,
- Osoby posiadające własną firmę,
- Osoby odpowiedzialne za innowacje i rozwój w przedsiębiorstwach, które prowadzą do wprowadzenia informacji na temat najnowszych trendów
- Szkolenie jest dostępne dla wszystkich zainteresowanych - bez względu na poziom doświadczenia w danej dziedzinie. Wierzymy, że każdy uczestnik będzie miał okazję pogłębić swoją wiedzę.
Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie w Sprzedaży i Marketingu w gospodarce cyfrowej.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do koordynacji i wyznaczania celów do realizacji i działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Bada przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności. Wyznacza zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętności:Wyznacza właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego. Wyróżnia strategie e-marketingu w firmie. Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne (postawy):Bada działania w oparciu o potrzeby klientów. Dostrzega różnorodność potrzeb klientów. Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia. Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania. Proponuje niestandardowe rozwiązania | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz praktycznych unikalnych metod. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ I, CZĘŚĆ C.
Dzień 1:
Moduł 1: Podstawowe pojęcia i narzędzia sprzedaży i marketingu w cyfrowym świecie
- Najważniejsze zmiany w świecie sprzedaży spowodowane przez nowoczesne technologie.
- Definicja nowoczesnego marketingu cyfrowego
- Omówienie narzędzi marketingowych i ich zastosowań
- Wprowadzenie do wdrażania nowych narzędzi marketingowych i sprzedażowych
- Wybór odpowiednich narzędzi marketingowych i sprzedażowych dla konkretnej sytuacji
Moduł 2: Marketing internetowy - część teoretyczna
- Poznanie pojęcia social media i wartości inwestowania w nie
- Przedstawienie głównych trendów w social media
- Przykłady pozytywnych i negatywnych działań w social media
- Komunikacja i kreowanie treści na różnych kanałach komunikacji
Moduł 3: Marketing i sprzedaż internetowa w czasach transformacji cyfrowej
- Ocena sytuacji rynkowej i kontekstu przedsiębiorstwa
- Budowa strategii marketingowej i strategii marki
- Planowanie i realizacja działań marketingowych w świecie cyfrowym
- Rola automatyzacji w marketingu i przyszłość branży
Moduł 4: Pomiar efektywności działań marketingowych i sprzedażowych w cyfrowym świecie
- Wprowadzenie do wskaźników efektywności w marketingu cyfrowym
- Analiza danych i interpretacja wyników
- Optymalizacja działań marketingowych na podstawie pomiarów
- Przykłady narzędzi do analizy i monitorowania efektów marketingowych
Dzień 2:
Moduł 5: E-mail marketing i automatyzacja
- Zasady działania e-mail marketingu
- Wykorzystanie automatyzacji w marketingu
Moduł 6: Content marketing i SEO
- Poznanie koncepcji content marketingu
- Kreowanie wartościowych treści dla klientó
Moduł 7: Reklama i kampanie w świecie cyfrowym
- Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych
- Wykorzystanie retargetingu i personalizacji reklam
- Mierzenie efektywności reklam w środowisku cyfrowym
Moduł 8: Social media marketing
- Wykorzystanie różnych platform społecznościowych w marketingu
- Budowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- Praktyczne przykłady i case studies z zakresu social media marketingu
Forma świadczenia usługi - zdalna w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ClickMeeting .
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Podstawowe pojęcia. Narzędzia marketingu i sprzedaży w cyfrowym świecie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Marketing internetowy - część teoretyczna | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Procesy sprzedażowe i marketingowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Pomiar efektywności działań marketingowych w cyfrowym świecie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 E-mail marketing, automatyzacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Content marketing i SEO | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Reklama i kampanie w świecie cyfrowym | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Social media marketing | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 500,00 PLN
- Koszt usługi netto3 500,00 PLN
- Koszt godziny brutto218,75 PLN
- Koszt godziny netto218,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje dla uczestników usługi:
-
Skrypt szkoleniowy: Podczas szkolenia będzie dostarczony skrypt szkoleniowy, który zawierać będzie treści i informacje przekazywane podczas zajęć. Skrypt może zostać udostępniony drogą mailową lub być dostępny na platformie szkoleniowej.
-
Ankieta: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają ankietę, której celem jest zbieranie opinii i informacji zwrotnych na temat jakości szkolenia. Ankieta może być przeprowadzona online lub dostarczona drogą mailową.
Informacje dodatkowe:
-
Zaświadczenie: Uczestnik otrzyma zaświadczenie po spełnieniu określonych warunków, które obejmują uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie testu i ćwiczeń.
-
Czas trwania szkolenia: Należy pamiętać, że 1 godzina rozliczeniowa wynosi 45 minut dydaktycznych.
-
Nagrywanie wizerunku: Rejestrowanie/nagrywanie wizerunku uczestników może mieć miejsce w celach monitoringu, kontroli oraz utrwalania efektów uczenia się. Uczestnicy wyrażają zgodę na to, zapisując się na usługę.
-
Materiały szkoleniowe: Uczestnicy otrzymają nagranie ze szkolenia oraz materiały przygotowane przez Trenera, które zostaną wysłane drogą mailową. Materiały mogą obejmować prezentację PowerPoint oraz e-materiały w formacie PDF.
-
Platforma szkoleniowa: Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej w czasie rzeczywistym za pomocą platformy ClickMeeting. Uczestnicy otrzymają informacje i instrukcje dotyczące korzystania z platformy przed rozpoczęciem szkolenia.
-
Archiwizacja nagrania: Całe nagranie szkolenia zostanie zarchiwizowane i umieszczone na dysku zewnętrznym w celu kontroli i audytu. Wykorzystanie nagrania w innych celach niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc. Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Oto wymagania techniczne dotyczące uczestnictwa w szkoleniu za pomocą platformy ClickMeeting:
-
Komputer o następujących parametrach:
- Procesor dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy).
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej).
- System operacyjny: Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Aktualna wersja jednej z następujących przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
-
Kamera:
- ClickMeeting współpracuje z wbudowanymi kamerami w laptopach oraz większością kamer internetowych.
- Jeśli korzystasz z bardziej zaawansowanej lub profesjonalnej kamery, może być konieczne zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
-
Urządzenia mobilne:
- Jeśli korzystasz z urządzenia mobilnego, może być konieczne pobranie odpowiedniej aplikacji z iTunes App Store lub Google Play Store.
- Aby pełnić funkcje dźwięku i obrazu podczas konferencji, wymagane jest posiadanie zestawu słuchawkowego lub głośników podłączonych do urządzenia. Upewnij się, że są one rozpoznane przez Twoje urządzenie i nie są jednocześnie używane przez inne aplikacje.
-
Dostęp do internetu:
- Minimalne wymagania dotyczące prędkości łącza internetowego:
- Dźwięk: 512 kbps.
- Dźwięk + obraz w jakości SD: 512 kbps + 1 Mbps.
- Dźwięk + obraz w jakości HD: 512 kbps + 2 Mbps.
- Współdzielenie ekranu w trybie LiteQ: 2 Mbps.
- Współdzielenie ekranu w trybie HighQ: 2-5 Mbps.
- Współdzielenie ekranu oparte na przeglądarce: 1-4 Mbps.
- Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki internetowej.
- Minimalne wymagania dotyczące prędkości łącza internetowego:
-
Okres ważności linku:
- Link do szkolenia będzie ważny w dniach i godzinach określonych w harmonogramie usługi.
Podczas szkolenia online możesz oczekiwać:
- Wygodnej formy szkolenia, gdzie wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki.
- Szkolenie odbywa się w wirtualnym pokoju konferencyjnym, w niewielkiej grupie uczestników.
- Uczestnictwa w pełnowartościowym szkoleniu, gdzie trener prowadzi zajęcia "na żywo", widzisz i słyszysz trenera.
- Na ekranie swojego
komputera w czasie rzeczywistym będziesz widzieć prezentacje, ankiety i ćwiczenia, które będą pokazywane podczas szkolenia.
Podsumowując, aby uczestniczyć w szkoleniu za pomocą platformy ClickMeeting, musisz spełnić następujące wymagania techniczne:
- Komputer z dwurdzeniowym procesorem 2 GHz lub lepszym (zalecany czterordzeniowy).
- Minimum 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej).
- System operacyjny: Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
- Najnowsza wersja przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Kamera internetowa (wbudowana lub zewnętrzna).
- Głośniki lub słuchawki.
- Mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny).
- Klawiatura (wbudowana lub zewnętrzna).
- Mysz lub touchpad.
-
Dodatkowo, aby uzyskać pełny dostęp do funkcji dźwięku i obrazu podczas konferencji, zaleca się posiadanie zestawu słuchawkowego lub głośników, które nie są jednocześnie używane przez inne aplikacje.
Upewnij się, że masz również stabilne połączenie internetowe, które spełnia minimalne wymagane prędkości dla różnych trybów transmisji audio-wideo.
Szkolenie będzie prowadzone w formie zdalnej, w wirtualnym pokoju konferencyjnym, gdzie będziesz mógł aktywnie uczestniczyć, oglądając prezentacje i ćwiczenia oraz słuchając trenera.
"Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemy raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia."