Współpraca, dialog, rozwiązania. Warsztat zespołowy, udrażniający współpracę, dedykowany konkretnej firmie.
Współpraca, dialog, rozwiązania. Warsztat zespołowy, udrażniający współpracę, dedykowany konkretnej firmie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby współpracujące w zespołach, poszukujące rozwiązań i dialogu w pracy. Warsztat rozbija silosy organizacyjne, wspiera i udrażnia komunikację, co przyczynia się do poprawy efektywności organizacji i wzrostu poziomu zadowolenia z pracy
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji11-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest przygotowanie uczestników do skutecznej i swobodnej komunikacji, a także budowania długofalowych relacji, opartych na zaufaniu i szacunku. Przygotowanie osób do efektywnej komunikacji w zespole, opartej na rozumieniu i świadomości różnic osobowościowych i wykorzystanie ich w skuteczny sposób, w celu sprawnej współpracy, efektywnego wykorzystania czasu przeznaczonego na pracę, z korzyścią dla wszystkich stron biorących udział w procesie komunikacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe zasady budowania współpracy.Omawia zasady aktywnego słuchania. Charakteryzuje i analizuje obszary do doskonalenia. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe zasady tworzenia się indywidualnych hierarchii wartości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje swój pozytywny wizerunek w w zespole.Poprawia komunikację i współpracę. Wzmacnia zaangażowanie podczas wykonywania obowiązków. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby ludzi i odpowiednio je zaspokaja. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy dobrą atmosferę w pracy. | Kryteria weryfikacji Pokazuje ludziom, że wzajemny szacunek i zaufanie jest ważnym czynnikiem każdej relacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
I. Co to jest współpraca w zespole, dlaczego jest ważna?
- Jakimi zachowaniami „robimy” współpracę?. Analiza stanu aktualnego procesu współpracy w organizacji/zespole.
- Jakimi zachowaniami „niszczymy” współpracę? Analiza "niszczycieli" współpracy w organizacji/zespole
- Pogłębiona analiza poziomu kooperacji w zespole.
- Podsumowanie i raport.
Dzień 2
II. Umiejętności dialogu nastawionego na doskonalenie współpracy zespołowej i komunikacji między członkami zespołu.
- Opracowanie mapy powiązań w codziennej współpracy.
- Przyjęcie i precyzyjne wysłuchanie informacji od współpracowników (zasady aktywnego słuchania).
- Opracowanie zobowiązań według zasady słucham, żeby realnie wprowadzać zmiany.
- Analiza i wzmocnienie systemu angażowania pracowników, a także zarządzania nimi przez cele.
- Analiza i sugestie indywidualnego i zespołowego potencjału oraz obszarów do doskonalenia.
- Podsumowanie.
Usługa odbędzie się z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności - warsztaty i ćwiczenia praktyczne.
UWAGA!
Istnieje możliwość modyfikacji oraz dopasowania usługi do indywidualnych potrzeb projektowych bądź firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 275,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,22 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
EKSPERT AKAT CONSULTING
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy dostaną notesy, teczki, długopisy, a po zakończeniu usługi materiały wypracowane podczas usługi.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy szkolenia i doradztwa również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting.
Podatek VAT
Usł. szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr. zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).