Podstawy obsługi social mediów i wykorzystanie social mediów do pozyskiwania klientów. Szkolenie.
Podstawy obsługi social mediów i wykorzystanie social mediów do pozyskiwania klientów. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa dedykowana dla:
- właścicieli firm chcących zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu podstaw obsługi social mediów i wykorzystywania social mediów do pozyskiwania klientów,
- pracowników działów marketingu i sprzedaży,
- pracowników działów e-commerce,
- pracowników agencji marketingowych oraz reklamowych,
- wszystkich osób, chcących zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności odnośnie podstaw obsługi social mediów i wykorzystywania social mediów do pozykiwania klientów.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji21-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnej obsługi social mediów (Facebook, Instagram, Tik Tok, LinkedIn) i wykorzystywania social mediów do pozykiwania klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą o najważniejszych funkcjonalnościach social mediów | Kryteria weryfikacji charakteryzuje najważniejsze funkcje social mediów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się rozróżnia najczęstsze błędy popełnianie w prowadzeniu działań reklamowych w social mediach | Kryteria weryfikacji opisuje najczęstsze błędy popełnianie w prowadzeniu działań reklamowych w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ma świadomość roli social mediów w pozyskiwaniu klientów | Kryteria weryfikacji opisuje możliwe działania w social mediach które można podejmować w celu pozyskiwania klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do realizacji celu szkolenia konieczne jest minimalne doświadczenie w obsłudze sprzętu komputerowego (komputer, laptop) ora z Internetu.
1. Podstawy obsługi social mediów (Facebook, Instagram, Tik Tok): - podstawy obsługi social mediów i ich charakterystyka (podobieństwa i różnice) - hasztagi i ich wpływ na zasięgi postów, - rolki, livy, relacje i ich wykorzystanie w social mediach firmowych, - zasięg organiczny a zasięg płatny. 2. Wykorzystanie social mediów do pozyskiwania klientów: - jak dobierać cele strategii marketingowej, - persony sprzedażowe i ich rola, - lejki sprzedażowe – po co je budować? - cele reklamowe, grupy odbiorców reklam, budżet reklamy, - analiza statystyk i raportów reklamowych, - najczęstsze błędy popełniane w prowadzeniu działań reklamowych w social mediach, - pozyskiwanie leadów sprzedażowych. |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Podstawy obsługi social mediów (Facebook, Instagram, Tik Tok). Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Podstawy obsługi social mediów (Facebook, Instagram, Tik Tok). Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia.cd | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Wykorzystanie social mediów do pozyskiwania klientów. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Wykorzystanie social mediów do pozyskiwania klientów.cd. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Wykorzystanie social mediów do pozyskiwania klientów. cd. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Justyna Krawczyk | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Test walidujący. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 080,00 PLN
- Koszt usługi netto1 080,00 PLN
- Koszt godziny brutto90,00 PLN
- Koszt godziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Krawczyk
Szkoleniowiec i wykładowca na uczelni wyższej, pasjonatka nowoczesnych narzędzi komunikacji Social Media. Od 11 lat aktywnie działa w świecie mediów internetowych. Doświadczenie zawodowe budowała w znanych agencjach reklamowych, poznając świat digital od podszewki. Posiada tytuł Magistra uzyskany na kierunku dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ze specjalnością w obszarze Public Relations. Niemal codziennie poszerza swoje horyzonty, zdając sobie sprawę, że branża marketingu internetowego stale się rozwija i ewoluuje. Swoimi działaniami przyczynia się do rozwoju wielu przedsiębiorstw, ich produktów i marek. Uczestniczyła w komunikacjach wizerunkowych i reklamowych ponad 150 firm! W roli szkoleniowca stawia na interakcję i praktyczne podejście, dzięki czemu uczestnicy jej szkoleń zyskują realne umiejętności, które mogą od razu wykorzystać w praktyce. W ciągu ostatnich 6 miesięcy, jej szkolenia ukończyło pond 100 osób! Jej celem jako szkoleniowca jest nie tylko przekazanie informacji, ale także inspirowanie i motywowanie innych do osiągania jeszcze lepszych rezultatów w dziedzinie marketingu internetowego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacje multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie szkolenia przewidziano 30 minut przerwy. W przypadku wystąpienia dodatkowcyh przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku koniecznościzrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
3. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
4. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest zpodatku VAT lub dofi nansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM;system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari;stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.