Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierownicy zasobów ludzkich (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów, właściciele, osoby przewidziane do awansu.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-02-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową" przygotowuje do samodzielnego zarządzania różnorodnością wiekową w miejscu pracy oraz do budować pozytywnej współpracy między różnymi pokoleniami, co przyczyni się do poprawy klimatu organizacyjnego, wzrostu wydajności pracy oraz lepszych relacji międzyludzkich.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europiezwiązanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Omawia jak procesy demograficzne mogą wpłynąć na funkcjonowanie i rozwój firmy, projektuje strategie lub działania, które firma może wdrożyć, aby dostosować się do zmieniających się warunków demograficznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje jakiego rodzaju działania pozwalają na bardziejracjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Omawia podstawowe potrzeby i możliwości pracowników w różnych grupach wiekowych, takie jak dostosowanie szkoleń czy elastyczność w godzinach pracy, projektuje podstawowe działania wspierające pracowników w różnych grupach wiekowych, takie jak programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych/ pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia | Kryteria weryfikacji Opisuje podstawowe cechy charakterystyczne pracowników z różnych grup wiekowych i pokoleń, takie jak preferencje dotyczące stylu pracy i komunikacji, planuje szczegółową analizę wpływu różnic pokoleniowych na styl pracy, uwzględniając takie aspekty jak preferencje dotyczące feedbacku, podejście do pracy zespołowej, oczekiwania dotyczące rozwoju kariery, oraz wpływ tych różnic na efektywność pracy i współpracę w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiuosób starszych. | Kryteria weryfikacji Opisuje regulacje prawne dotyczące zatrudniania osób starszych, w tym ustawy i rozporządzenia dotyczące wieku emerytalnego, polityki zatrudnienia osób starszych, a także inne przepisy dotyczące równego traktowania i ochrony przed dyskryminacją. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracydla osób „50+”. | Kryteria weryfikacji Analizuje kampanie społeczne skierowane do osób „50+”, uwzględniając takie aspekty jak strategie komunikacji, grupy docelowe, używane media, oraz ocena skuteczności działań w kontekście wyrównywania szans pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego)różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Omawia podstawowy wpływ potrzeb zdrowotnych różnych grup wiekowych na polityki HR, takie jak wdrażanie standardowych rozwiązań zdrowotnych, opracowuje zaawansowane programy wsparcia zdrowotnego, które są dostosowane do specyficznych potrzeb zdrowotnych różnych grup wiekowych, takie jak programy rehabilitacyjne, dostosowane plany ubezpieczeń zdrowotnych, oraz inicjatywy wspierające zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników w różnych przedziałach wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grupwiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Opisuje różnice w oczekiwaniach rozwojowych między grupami wiekowymi, uwzględniając czynniki takie jak cele kariery, potrzeba stabilności vs. zmienności, oraz preferencje dotyczące formy rozwoju, omawia podstawowy wpływ oczekiwań i aspiracji rozwojowych na strategie rozwoju kariery w firmie, takie jak dostosowanie programów szkoleniowych czy planów awansu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia i pozytywnie wykorzystuje potencjał różnych wiekowo gruppracowników. | Kryteria weryfikacji Omawia podstawowe strategie rozwoju do potencjału pracowników z różnych grup wiekowych, takie jak oferowanie standardowych szkoleń i możliwości rozwoju, wdraża podstawowe programy rozwoju i wykorzystania potencjału, takie jak szkolenia ogólne i programy rozwoju umiejętności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Kryteria weryfikacji Inicjuje podstawowe działania mające na celu wspieranie efektywnej pracy zespołów złożonych z pracowników różnych grup wiekowych, takie jak organizowanie spotkań integracyjnych czy warsztatów zespołowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencjii doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Projektuje kompleksowe programy wymiany kompetencji, takie jak programy mentoringowe, „shadowing” (obserwacja i nauka od doświadczonych pracowników), oraz projekty intergeneracyjne, które umożliwiają transfer wiedzy i umiejętności w obie strony między pracownikami różnych pokoleń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy,doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Projektuje podstawowe rozwiązania ukierunkowane na zachowanie wiedzy i kompetencji pracowników przedemerytalnych, takie jak dokumentowanie kluczowych procesów czy wdrażanie podstawowych programów mentoringowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wprowadza rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnychpokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Projektuje podstawowe strategie integracji pracowników z różnych pokoleń, takie jak organizowanie wspólnych spotkań czy zespołowych projektów, planuje kompleksowe strategie integracji, takie jak tworzenie programów mentoringowych, organizowanie warsztatów międzygeneracyjnych, oraz rozwijanie struktur zespołowych, które wykorzystują mocne strony pracowników z różnych pokoleń i promują współpracę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie zapobiega wypaleniu zawodowemu – szczególnie „starszych”pracowników. | Kryteria weryfikacji Weryfikuje podstawowe symptomy wypalenia zawodowego, takie jak chroniczne zmęczenie, obniżona motywacja czy zwiększona frustracja, szczególnie u starszych pracowników, projektuje podstawowe programy prewencyjne, takie jak organizowanie warsztatów zarządzania stresem, czy sesji doradczych dotyczących równowagi między pracą a życiem prywatnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespoły pracowniczew firmie. | Kryteria weryfikacji Planuje podstawowe działania integracyjne, takie jak organizowanie wspólnych wydarzeń czy warsztatów dla różnych pokoleń, monitoruje podstawowe wskaźniki efektywności zróżnicowanych zespołów, takie jak poziom satysfakcji pracowników i efektywność komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postawpracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe elementy kultury pracy, takie jak zasady szacunku i inkluzyjności wobec pracowników z różnych pokoleń, projektuje i planuje podstawowe programy, takie jak szkolenia z zakresu komunikacji międzygeneracyjnej i wydarzenia integracyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywnie objaśnia się z pracownikami z różnych pokoleń, na bieżącowyjaśnia wszelkie konflikty i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Stosuje podstawowe techniki komunikacyjne, takie jak aktywne słuchanie i parafrazowanie, aby wyjaśnić konflikty i nieporozumienia między pracownikami różnych pokoleń, stosuje podstawowe strategie rozwiązywania konfliktów, takie jak organizowanie spotkań wyjaśniających i mediacji między pracownikami różnych pokoleń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy atmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowaniaw pracę. | Kryteria weryfikacji Promuje podstawowe wartości kultury pracy, takie jak szacunek i współpraca, które wspierają integrację i zaangażowanie, monitoruje podstawowe wskaźniki atmosfery pracy, takie jak poziom satysfakcji pracowników i wskaźniki rotacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierownicy zasobów ludzkich (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów, właściciele, osoby przewidziane do awansu.
Szkolenie obejmuje 24 godziny zegarowe, wymagana obecność to 80 % frekwencji.
Szkolenie prowadzone w trybie godzin zegarowych. Przerwy są wliczane w czas trwania usługi.
Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1
Strategie przechowywania wiedzy i doświadczenia.
Transfer wiedzy międzypokoleniowej.
Tworzenie planów sukcesji.
Różnice pokoleniowe w stylach pracy i oczekiwaniach.
Budowanie zaufania i współpracy między pokoleniami.
Integracja nowych pracowników z różnych grup wiekowych.
Rozpoznawanie symptomów wypalenia zawodowego.
Dzień 2
Strategie radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem obowiązkami.
Zachęcanie do rozwoju osobistego i zawodowego.
Rekrutacja i selekcja zespołów uwzględniających różnorodność wiekową.
Dzień 2
Budowanie równowagi między doświadczeniem a świeżym spojrzeniem.
Promowanie otwartej i szacunkowej komunikacji.
Rozumienie i akceptacja różnic pokoleniowych.
Kreowanie atmosfery współpracy i wsparcia.
Dzień 3
Techniki skutecznej komunikacji z pracownikami z różnych pokoleń.
Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje w zespole.
Budowanie empatii i zrozumienia dla różnych perspektyw.
Tworzenie pozytywnego środowiska pracy.
Zachęcanie do aktywnego udziału i zaangażowania.
Budowanie wspólnych celów i wartości organizacyjnych.
Praca w grupach
Test końcowy (walidacja)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Strategie przechowywania wiedzy i doświadczenia. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Transfer wiedzy międzypokoleniowej. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 przerwa | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Tworzenie planów sukcesji. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Różnice pokoleniowe w stylach pracy i oczekiwaniach. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 przerwa | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Budowanie zaufania i współpracy między pokoleniami. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Integracja nowych pracowników z różnych grup wiekowych. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 przerwa obiadowa | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Kreowanie atmosfery współpracy i wsparcia. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Strategie radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem obowiązkami. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Zachęcanie do rozwoju osobistego i zawodowego. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 przerwa | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Rekrutacja i selekcja zespołów uwzględniających różnorodność wiekową. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Budowanie równowagi między doświadczeniem a świeżym spojrzeniem. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 przerwa | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Promowanie otwartej i szacunkowej komunikacji. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Rozumienie i akceptacja różnic pokoleniowych. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 przerwa obiadowa | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Rozpoznawanie symptomów wypalenia zawodowego. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Techniki skutecznej komunikacji z pracownikami z różnych pokoleń. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje w zespole. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 przerwa | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Budowanie empatii i zrozumienia dla różnych perspektyw. | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:25 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 praca w grupach | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 przerwa | Prowadzący Elwira Rusiłowicz-Lipińska | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 test końcowy (walidacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Elwira Rusiłowicz-Lipińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Usługa realizowana w całości zdalnie.
Szkolenie obejmuje 24 godziny zegarowe , wymagana jest frekwencja na poziomie 80 % podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Szkolenie jest otwartą usługą dla innych przedsiębiorstw. Cena usługi zawiera koszt walidacji.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
W czasie usługi przewidziane są prace w grupach, ankiety, testy, sesje pytań.
W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb.
Kązdego dnia szkolenia będzie prowadzona lista obecności.
Po zakończonym szkoleniu wygenerowany zostanie raport logowań.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: zoom.us. Formularze google.com (niezbędne do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej) – dowolny adres e-mail;
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne, Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Komputer wyposażony w co najmniej 2 GB pamięci RAM.
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 5 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - Zoom Client for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo - przeglądarka internetowa: Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi