Kreatywna komunikacja i trendy w social media w dobie cyfryzacji - szkolenie w formie zdalnej
Kreatywna komunikacja i trendy w social media w dobie cyfryzacji - szkolenie w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest dla osób dorosłych, które z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kompetencje, umiejętności lub kwalifikacji. Uczestnik nie musi posiadać wiedzy w zakresie niniejszego szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji20-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Kreatywna komunikacja i trendy w social media w dobie cyfryzacji - szkolenie w formie zdalnej" przygotowuje uczestników do samodzielnej i klarownej komunikacji, zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej, a także do skutecznego kreowania przekazu i śledzenia najnowszych tendencji w mediach społecznościowych. Dodatkowo, szkolenie rozwija umiejętności cyfrowe, umożliwiając uczestnikom sprawną nawigację w dynamicznym świecie cyfrowej komunikacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się operuje narzędziami skutecznej komunikacji | Kryteria weryfikacji wymienia rodzaje komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje bariery komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje zasady skutecznej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wykorzystuje poprawną komunikację do budowania relacji i przestrzega zasad etyki w kontaktach interpersonalnych | Kryteria weryfikacji identyfikuje 4 płaszczyzny wypowiedzi ich wpływ na komunikację | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji adaptuje styl komunikacji do osobowości rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje filary dobrej relacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji komunikuje się z pozycji JA | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się określa komunikację niewerbalną i identyfikuje jej różne formy | Kryteria weryfikacji optymalizuje czas, miejsce i inne czynniki dla skutecznej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji stosuje komunikację niewerbalną celu uzyskania spójności i wiarygodności przekazu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji identyfikuje sygnały pozawerbalne u swojego rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje metody aktywnego słuchania i doboru pytań w celu zanalizowania potrzeb rozmówcy | Kryteria weryfikacji wykorzystuje odpowiednie rodzaje pytań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji stosuje techniki aktywnego słuchania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dostraja się do rozmówcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się nadaje i odbiera komunikat telefoniczny i mailowy | Kryteria weryfikacji definiuje zasady pisania i wysyłania maili | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się kształtuje i praktykuje asertywność | Kryteria weryfikacji definiuje komunikacje asertywną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje czynniki i postawy zabijające asertywność | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje techniki wzmacniające postawę asertywną | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje techniki asertywnej odmowy oraz asertywnego radzenia sobie z krytyką | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się skutecznie komunikuje potrzeby | Kryteria weryfikacji wykorzystuje techniki udzielania informacji zwrotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji koryguje zachowania oraz wzmacnia właściwe postawy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się postępuje profesjonalnie w social mediach | Kryteria weryfikacji utrzymuje oficjalny ton komunikacji, dbając o pozytywny wizerunek i zgodność działań z zasadami etyki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykorzystuje narzędzia do tworzenia grafiki | Kryteria weryfikacji sprawnie korzysta z narzędzi graficznych do projektowania atrakcyjnych wizualnie treści na platformach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się unika błędów w social media | Kryteria weryfikacji eliminuje błędy związane z nieodpowiednim używaniem języka, grafiką czy tonem komunikatów w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się definiuje podstawowe pojęcia dotyczące mediów społecznościowych | Kryteria weryfikacji rozpoznaje i wskazuje kluczowe elementy związane z terminami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się rozróżnia i tworzy profile w różnych mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji identyfikuje cechy poszczególnych platform społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji zakłada i utrzymuje profesjonalne profile | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zasady efektywnej Komunikacji
- Czym jest komunikacja; rodzaje komunikacji
- 10 zasad efektywnej komunikacji
- Bariery komunikacyjne
- Mój styl komunikacji - test
2. Relacja kluczem do efektywnej komunikacji
- 4 płaszczyzny wypowiedzi
- Osobowość a styl komunikacji, ćwiczenie
- Filary dobrej relacji
3. Etyka w komunikacji
- Kod emocji SPAFF (4 jeźdzców apokalipsy)
- Komunikacja nonvilolent
- Komunikat JA - ćwiczenia
4. Analiza potrzeb rozmówcy
- Rodzaje pytań i ich znaczenie
- Techniki zadawania pytań - ćwiczenia
5. Aktywne słuchanie i dostrojenie się do rozmówcy
- Parafraza, Echo, Neurony lustrzane
6. Komunikacja Werbalna i Pozawerbalna
- Głos, mimika, mowa ciała
7. Obiekcje?
- Czym są obiekcje i techniki ich zbijania
- Czy zawsze powinniśmy odbijać obiekcje
8. Asertywna komunikacja
- Czym jest asertywna komunikacja
- Zabójcy asertywności
- Asertywna odmowa i radzenie sobie z manipulacją
- Asertywne reagowanie na krytykę
9. Udzielanie informacji zwrotnej, korygowanie zachowań, stawianie granic
- Techniki: vonThun, FUCO, STAGES
- Praca z przekonaniami, persfazja i dyskusja
10. Praca z przekonaniami, perswazja, dyskusja w komunikacji
11. NET-ykieta Konstruowanie maili i innych pism, rozmowy telefoniczne
- E-mail zasady
- Rozmowy telefoniczne
12. Używanie poznanych technik w różnych sytuacjach (np. manipulacja, konflikt, rozmowa kwalifikacyjna, rozmowa z przełożonym, rozmowa z podwładnym)
13. Rodzaje Social Media.
- Specyfika i istota poszczególnych mediów społecznościowych
- Aktualne trendy
14. Audyt Social Media, wskazanie najczęstszych błędów.
- Analiza potrzeb uczestników w zakresie Social Media
15. Social Media w praktyce - profil prywatny vs profil firmowy.
16. Wyznaczenie celu prowadzenia Social Media.
17. Określenie grupy docelowej - Stworzenie person marketingowych.
18. Strategia komunikacji w Social Media.
19. Konfiguracja Social Media w celu optymalizacji i zwiększenia skuteczności.
20. Podstawowe zasady copywritingu. Jak pisać skuteczne treści promocyjne.
21. Model AIDA.
22. Aplikacje do obróbki filmów i grafiki do Social Media.
23. Aplikacje do planowania postów w Social Media.
24. Sposoby angażowania odbiorców.
25. Kiedy i co publikować (godzina, dzień).
26. Różne formy aktywności w Social Media.
27. Kampanie płatne vs zasięg organiczny.
28.Narzędzia do pomiaru i aktywności w Social Media.
29. Analiza skuteczności - pomiar wskaźników.
Szkolenie trwa 36 godziny dydaktyczne po 45 minut (4 dni). Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu i sprzętu komputerowego, który odbiera i przekazuje dźwięk. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Zasady efektywnej komunikacji - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 Relacja kluczem do efektywnej komunikacji - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 Etyka w komunikacji - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Analiza potrzeb rozmówcy - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Aktywne słuchanie i dostrojenie się do rozmówcy - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 24-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 Komunikacja Werbalna i Pozawerbalna - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Obiekcje? - wykład | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 Asertywna komunikacja - wykład, ćwiczenie | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Udzielanie informacji zwrotnej, korygowanie zachowań, stawianie granic - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Praca z przekonaniami, perswazja, dyskusja w komunikacji - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 NET-ykieta Konstruowanie maili i innych pism. Komunikacja przez telefon - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 Używanie poznanych technik w różnych sytuacjach (np. manipulacja, konflikt, rozmowa kwalifikacyjna, rozmowa z przełożonym, rozmowa z podwładnym) - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Agata Rams | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Rodzaje Social Media - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Audyt Social Media, wskazanie najczęstszych błędów - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Social Media w praktyce - profil prywatny vs profil firmowy - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 Wyznaczenie celu prowadzenia Social Media. Określenie grupy docelowej - Stworzenie person marketingowych. Strategia komunikacji w Social Media - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 26-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 Konfiguracja Social Media w celu optymalizacji i zwiększenia skuteczności - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Podstawowe zasady copy writingu. Jak pisać skuteczne treści promocyjne - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 Model AIDA - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Aplikacje do obróbki filmów i grafik i do Social Media - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 Aplikacje do planowania postów w Social Media. Sposoby angażowania odbiorców. Kiedy i co publikować (godzina, dzień). Różne formy aktywności w Social Media - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Kampanie płatne vs zasięg organiczny. Narzędzia do pomiaru i aktywności w Social Media. Analiza skuteczności - pomiar wskaźników - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Ewelina Bobak | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto155,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agata Rams
klient/użytkownik w centrum zainteresowań, komunikacja, zarządzanie sobą w czasie oraz zagadnienia z dziedziny finansów i bankowości.
Od ponad czterech lat wspiera swoich klientów jako coach, trener i konsultant w ramach własnej działalności gospodarczej. Swoje doświadczenie i wiedzę przekazuje na warsztatach i szkoleniach stacjonarnych i on-line. Manager z wieloletnim doświadczeniem w korporacjach, średnich i małych firmach. Zarządzała zespołami stacjonarnymi i rozproszonymi. Uczestniczyła w licznych kursach i szkoleniach z zakresu skutecznej komunikacji i stale podnosi swoje kompetencje trenera. Posiada co najmniej 120godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia tj. 23.05.2024 r. Magister zarządzania strategicznego, MBAOxford Broookes University. Studia podyplomowe “Coach i trener partner w rozwoju” zgodne ze standardami International Coach Federation. Email: agata1rams@gmail.com.
Ewelina Bobak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, ankieta, test.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 36 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
- Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia, Uczestnik powinien dysponować:
- urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS; w zależności od platformy/rodzaju komunikatora, aktualne wersje przeglądarki np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Yandex;
- łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości - minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s; − uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
2. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia inazwiska w oknie logowania.
3. Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym min. w zakresie powierzania usług.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie