Akademia HR- Adaptacja i rozwój organizacji w zmieniających się realiach rynku pracy
Akademia HR- Adaptacja i rozwój organizacji w zmieniających się realiach rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- zespoły HR;
- pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi;
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji15-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie pracowników działu HR z najnowszymi modelami i formami organizacji pracy, identyfikacja najlepszych praktyk w wdrażaniu zmian organizacyjnych oraz rozwój umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania procesem wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy.Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo, etc.). Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. Identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie testu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do nowych modeli i form organizacji pracy
-
Definicja nowych modeli i form organizacji pracy
-
Analiza trendów i potrzeb zmieniającego się rynku pracy
-
Rola działu HR w dostosowaniu organizacji do nowych realiów pracy
2. Przegląd nowoczesnych modeli organizacji pracy
-
Model hybrydowy pracy (praca hybrydowa lub zdalna)
-
Samoorganizujące się zespoły (np. zwinne metody pracy)
-
Model pracy na wynik (OKR, KPI)
-
Wprowadzenie elastycznych godzin pracy i innych form elastyczności w miejscu pracy
3. Strategie wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy
-
Ocena potrzeb i możliwości organizacji w kontekście nowych modeli pracy
-
Planowanie procesu wdrażania zmian: diagnoza, plan, wdrożenie, monitorowanie
-
Rola komunikacji w skutecznym wdrażaniu zmian organizacyjnych
4. Budowanie zaangażowania pracowników
-
Włączanie pracowników do procesu planowania i wdrażania zmian
-
Motywowanie pracowników do akceptacji nowych modeli i form pracy
-
Budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej elastyczności i innowacji
5. Zarządzanie procesem zmiany
-
Identyfikacja i zarządzanie oporem wobec zmian
-
Budowanie umiejętności liderów w zakresie zarządzania zmianami
-
Monitorowanie postępów i ocena skuteczności wdrażanych zmian
6. Plan działań i strategii na przyszłość
- Indywidualne i zespołowe działania w celu wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy
- Określenie konkretnych kroków, które można podjąć po powrocie do pracy
Szkolenie realizowane będzie metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Wprowadzenie do nowych modeli i form organizacji pracy | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Przegląd nowoczesnych modeli organizacji pracy | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Strategie wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Strategie wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Budowanie zaangażowania pracowników | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Zarządzanie procesem zmiany | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Zarządzanie procesem zmiany | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Plan działań i strategii na przyszłość | Prowadzący Anna Krupińska | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Specjalizuje się w: zarzadzaniu sprzedażą, efektywnej obsłudze klienta, komunikacji wewnętrznej i współpracy w firmach, motywacji i budowaniu efektywnych zespołów-procesy rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej, radzeniu sobie w sytuacjach trudnych w pracy z klientem oraz współpracownikami, podnoszeniu efektywności pracy pracowników oraz zespołów (poprzez budowanie zespołu, współpraca i komunikacja w zespole, asertywne relacje, radzenie sobie ze stresem), efektywności pracy liderów (poprzez: zarzadzanie przez cele, motywowanie do efektywnej pracy, przekazywanie informacji zwrotnej). Wieloletnie doświadczenie pracy w usługach finansowych na stanowisku Starszy doradca ds. Klienta Kluczowego w Alior Bank S.A wiodący bank w procesie cyfryzacji, rozwoju usług cyfrowych wykorzystujących nowoczesne technologie (m.in. Big Data, Sztuczna inteligencja (AI, ML, DL), Cloud Computing, 5G, technologie mobilne, IoT, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, inteligentna robotyzacja i automatyzacja procesów i inne). Dodatkowo opierając się na doświadczeniu jako trener zarządza projektami szkoleniowymi swoich klientów m.in. bada potrzeby szkoleniowe. Szkoli z zakresu umiejętności trenerskich, komunikacyjnych, menadżerskich, sprzedażowych i organizacji czasu pracy. Prowadzący posiada 120 godzinne doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ostatnich 24 miesiącach wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma komplet materiałów szkoleniowych.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z funduszy europejskich warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora który udziela dofinansowania.
W przypadku dofinansowania poniżej 70% do ceny szkolenia należy doliczyć 23% VAT.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma zaświadczenie wewnętrzne o zakończeniu kursu wydane na podstawie § 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi