Produkcja multimedialna - studia podyplomowe
Produkcja multimedialna - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami studiów podyplomowych na kierunku "Produkcja Multimedialna" są osoby:
- zainteresowane karierą w branży multimedialnej oraz posiadające podstawową wiedzę na temat multimediów i technologii komputerowych.
- mogą to być absolwenci kierunków związanych z informatyką, grafiką komputerową, dźwiękiem, filmem lub pokrewnymi dziedzinami.
- pracownicy już aktywni zawodowo w obszarze produkcji multimedialnej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności lub przekwalifikować się w nowych obszarach zawodowych.
- studia te są skierowane zarówno do osób poszukujących pracy w firmach zajmujących się produkcją treści multimedialnych, jak również do tych, którzy planują rozpoczęcie własnego przedsiębiorstwa w tej dziedzinie.
Istotne jest, aby adresaci mieli zdolności kreatywne, umiejętność pracy w zespole oraz chęć ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności związanych z szybko rozwijającym się sektorem multimedialnym.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi150
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia uczą praktycznego wykorzystania narzędzi i technik tworzenia multimedialnych treści wizualnych i dźwiękowych. Studenci zdobywają umiejętności programowania multimedialnego oraz projektowania interaktywnych multimediów. Zarządzanie projektem multimedialnym jest kluczowym elementem programu, obejmującym metodyki zarządzania projektem oraz planowanie i alokację zasobów. Studia te skupiają się na praktycznym doświadczeniu, umożliwiając zdobycie niezbędnych umiejętności do efektywnej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie podstawowych koncepcji i technologii multimedialnych: Absolwent będzie posiadał wiedzę na temat istotnych pojęć związanych z produkcją multimedialną, takich jak grafika komputerowa, dźwięk, wideo, oraz podstawowe zasady programowania multimedialnego. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Świadomość trendów i nowości w branży multimedialnej: Absolwent będzie zaznajomiony z najnowszymi technologiami, trendami oraz narzędziami stosowanymi w produkcji multimedialnej, co pozwoli mu na efektywne funkcjonowanie w dynamicznym środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Zrozumienie kwestii etycznych i prawnych związanych z produkcją multimedialną: Absolwent będzie miał świadomość podstawowych aspektów prawnych i etycznych, takich jak prawa autorskie, prawa konsumenta oraz zasady ochrony danych osobowych, które mają znaczenie w pracy w branży multimedialnej. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Zdolność do projektowania i tworzenia multimedialnych treści wizualnych i dźwiękowych: Absolwent będzie potrafił samodzielnie projektować i tworzyć treści multimedialne, wykorzystując różnorodne narzędzia i techniki graficzne, dźwiękowe oraz wideo. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętność programowania i tworzenia interaktywnych aplikacji: Absolwent będzie posiadał podstawowe umiejętności programowania i tworzenia interaktywnych aplikacji oraz gier, co umożliwi mu projektowanie i rozwijanie multimedialnych projektów. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy w zespole: Absolwent będzie potrafił skutecznie komunikować się z innymi członkami zespołu, wyrażać swoje pomysły oraz współpracować w celu osiągnięcia wspólnego celu projektowego. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w grupie: Absolwent będzie potrafił efektywnie rozpoznawać i rozwiązywać problemy oraz podejmować decyzje w kontekście projektów multimedialnych, wykorzystując zdolności analityczne i kreatywne podejście. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Zdolność do adaptacji do zmieniających się warunków pracy: Absolwent będzie potrafił elastycznie reagować na zmiany w otoczeniu pracy, dostosowując się do nowych technologii, narzędzi i wymagań projektowych, co pozwoli mu na skuteczne działanie w różnych sytuacjach zawodowych. | Kryteria weryfikacji Zgodnie z regulaminem studiów | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Podstawy Multimedialności - 15 godzin
- Wprowadzenie do praktycznych narzędzi multimedialnych
- Ćwiczenia projektowe związane z interfejsami użytkownika
Moduł 2: Grafika Komputerowa - 20 godzin
- Praktyczne ćwiczenia w projektowaniu grafiki 2D i 3D
- Zastosowanie narzędzi graficznych w praktyce
Moduł 3: Dźwięk w Multimediach - 15 godzin
- Nagrywanie i edycja dźwięku - praktyczne przypadki
- Projektowanie dźwięku w projekcie multimedialnym
Moduł 4: Tworzenie Treści Wideo - 20 godzin
- Ćwiczenia praktyczne w planowaniu, nagrywaniu i montażu wideo
- Zastosowanie technik narracyjnych w praktyce
Moduł 5: Programowanie Multimedialne - 25 godzin
- Praktyczne projekty programowania multimedialnego
- Tworzenie interaktywnych aplikacji i gier
Moduł 6: Projektowanie Interaktywnych Multimediów - 15 godzin
- Projektowanie interfejsów użytkownika w praktyce
- Testowanie i optymalizacja interakcji użytkownika
Moduł 7: Zarządzanie Projektem Multimedialnym - 20 godzin
- Praktyczne aspekty zarządzania projektem
- Korzystanie z narzędzi do zarządzania projektami w praktyce
Moduł 8: Etyka i Prawo w Produkcji Multimedialnej - 20 godzin
- Praktyczne przypadki etyczne w produkcji multimedialnej
- Analiza konkretnych sytuacji prawnych związanych z produkcją multimedialną
Łączna liczba godzin: 150 godz.
Uczelnia zastrzega prawo do możliwości wprowadzenia do 15% zmian w programie kierunku.
Harmonogram zajęć zostanie opublikowany w październiku.
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu mogą być realizowane w całości w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 960,00 PLN
- Koszt usługi netto6 960,00 PLN
- Koszt godziny brutto46,40 PLN
- Koszt godziny netto46,40 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Dżega-Pietruszkiewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Studia w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu niosą za sobą wiele korzyści dla słuchaczy:
- Bezpłatny dostęp do bibliotek cyfrowych ibuk Libra oraz Biblio Ebookpoint (dawniej NASBI).
- Stały dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie e-learningowej Uczelni oraz platformie z kursami otwartymi Navoica.pl.
- Możliwość nawiązania wartościowych kontaktów ze specjalistami dzięki uczestnictwu w licznych spotkaniach branżowych.
- Bezpłatny dostęp do pełnego pakietu Microsoft Office 365 (dostęp do skrzynki pocztowej o pojemności 100 GB, najnowsze wersje programów z pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Teams, Forms itp., możliwość instalacji na 5 komputerach PC lub Mac, 5 tabletach lub smartfonach, edycję i współdzielenie dokumentów dzięki aplikacjom Office Online oraz Microsoft SharePoint, przechowywanie i udostępnianie plików dzięki nieograniczonej przestrzeni dyskowej usługi OneDrive).
- Wygodny plan zajęć, który pozwala na swobodne łączenie nauki z życiem prywatnym i zawodowym.
Warunki uczestnictwa
Warunki przyjęcia na studia podyplomowe
Potrzebne dokumenty:
- pobrany ze strony formularz zgłoszeniowy na studia podyplomowe
- umowa edukacyjna na studia podyplomowe
- odpis dyplomu potwierdzającego ukończenia studiów wyższych
- 1 fotografie
- potwierdzenie uiszczenia opłaty wpisowej (jeżeli opłata wpisowa ma zastosowanie)
W razie braku możliwości organizowania zajęć stacjonarnych z powodów niezależnych od Szkoły, wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu mogą być realizowane w całości w formie online.
Informacje dodatkowe
Więcej informacji o studiach podyplomowych na stronie www.zpsb.pl/studia-podyplomowe
Chcesz z nami porozmawiać o studiach, dopytać się o szczegóły skontaktuj się z nami:
Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
ul. Żołnierska 53
71-210 Szczecin
e-mail: podyplomowe@zpsb.pl
tel. (91) 814 94 81, 814 94 86
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wybrane zajęcia realizowane w trybie online (do 40% liczby godzin) będą realziowane za pośrednictwem MS Teams. Słuchacz dostaje dostęp do platformy wraz z uzyskaniem statusu słuchacza i otrzymaniem adresu mailowego uczelnianego.
Adres
Adres
Dojazd liniami tramwajowymi 4, 5 i 7 oraz liniami autobusowymi 60, 74, 75 i 105
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami