Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierownicy zasobów ludzkich (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji02-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończonym szkoleniu uczestnik będzie samodzielnie zarządzać potencjałem pracowników w sposób zrównoważony, elastyczny i adaptacyjny, co pozwoli firmie dostosować się do nowych wyzwań oraz utrzymać konkurencyjność na rynku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji uczestnik potrafi zidentyfikować główne zmiany występujące na rynku pracy, takie jak trendy demograficzne, technologiczne, społeczne czy ekonomiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji identyfikacja specyficznych potrzeb i celów firmy, które mogą wpływać na wybór odpowiednich metod oceny potencjału zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji omawia i identyfikuje obecne luki kompetencyjne i braki w zasobach ludzkich firmy, uwzględniając wymagania aktualnych stanowisk i działań biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji omawia znaczenie i korzyści płynące z różnorodności w zespole pracowniczym, w tym różnic w doświadczeniach, kwalifikacjach, wieku, płci, pochodzeniu etnicznym, poglądach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji analizuje potrzeby firmy i potrafi zidentyfikować kompetencje, talenty i doświadczenia poszukiwane u nowych pracowników w kontekście strategii biznesowej i celów organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji identyfikacja indywidualnych i zbiorowych potrzeb rozwojowych pracowników oraz zrozumienie, w jaki sposób są one powiązane z celami i wyzwaniami organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji opracowanie skutecznych programów szkoleniowych, coachingowych lub mentoringowych, które będą ukierunkowane na rozwój kompetencji pracowników zgodnie z nowymi potrzebami organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji identyfikacja indywidualnych potrzeb rozwojowych pracowników na podstawie analizy ich kompetencji, aspiracji zawodowych oraz obecnych i przyszłych potrzeb organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1
Blok I, II
Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników.
Blok III, IV
Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników.
Blok V
Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników.
Dzień 2
Blok I, II
Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego.
Blok III, IV
Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników.
Blok V
Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników.
Dzień 3
Blok I, II
Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych.
Blok III, IV
Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników.
Blok V
Pytania otwarte.
Test końcowy (walidacja)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 przerwa | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 przerwa | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 przerwa obiadowa | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 przerwa | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 przerwa | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 przerwa obiadowa | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 przerwa | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 przerwa | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 przerwa obiadowa | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Pytania otwarte. | Prowadzący Natalia Grońska-Opoka | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 test końcowy (walidacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 437,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 437,50 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Grońska-Opoka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 24 godz. zegarowe, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 %.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: zoom.us. Formularze google.com (niezbędne do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej) – dowolny adres e-mail;
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne,
Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego:
Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 1 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
- Zoom Client for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo
- przeglądarka internetowa:
Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).