AKADEMIA HR - Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR
AKADEMIA HR - Digital - wykorzystanie narzędzi i systemów ICT w obszarze HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią zespoły HR, pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy oraz menadżerowie/kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji14-04-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do dostosowania strategii HR do zmieniających się potrzeb biznesu, przemian społecznych i wyzwań rynku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracy w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Określa sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracy w obszarze HR. ące na celu wykorzystanie procesów i trendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie. | Kryteria weryfikacji Omawia środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Kryteria weryfikacji Określa możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji. | Kryteria weryfikacji Określa specjalistyczne funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji określa główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. | Kryteria weryfikacji Stosuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji. | Kryteria weryfikacji określa dostępne, różne narzędzia zdalnej pracy i komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR. | Kryteria weryfikacji Określa odpowiednie opcje specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy). | Kryteria weryfikacji Stosuje się do zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji. | Kryteria weryfikacji Wdraża narzędzia / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Określa znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy. | Kryteria weryfikacji Stosuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programów w środowisku Windows / MS Office. | Kryteria weryfikacji Pomaga pracownikom w wykorzystaniu programów w środowisku Windows / MS Office. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracy w obszarze HR. Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie. Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. Identyfikuje główne i specjalistyczne funkcjonalności narzędzi / platform HRMS użytecznych w jego/jej organizacji. Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji. Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR. Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy). Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji. Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy. Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programów w środowisku Windows / MS Office. Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwości Internetu. Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM. |
Program usługi zostanie dostosowany jest do indywidualnych potrzeb klienta.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych - 1 godz. - 45 min.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa jest realizowana metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący EKSPERT AKAT CONSULTING | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 06:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
EKSPERT AKAT CONSULTING
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materialy wypracowane podczas usługi.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)