Efektywność Osobista i Menadżerska w Pracy - BIOHACKING w praktyce - MODUŁ III
Efektywność Osobista i Menadżerska w Pracy - BIOHACKING w praktyce - MODUŁ III
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy, właściciele firm , pracownicy wyższego i niższego szczebla.
Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane z metodami, procesami i narzędziami biohackingu
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji07-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Efektywność Osobista i Menadżerska w Pracy - BIOHACKING w praktyce - MODUŁ III" przygotowuje uczestników do samodzielnego wyznaczania celów i priorytetów w kontekście zdrowia swojego organizmu, a następnie takiej organizacji własnej pracy i życia, by zadania w pracy były wykonywane efektywnie i przy minimalnym narażeniu swojego zdrowia na uszczerbek.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie wpływ BIOHACKINGU na efektywność zawodową, na codzienne życie | Kryteria weryfikacji Przedstawia przykładowe zastosowania i korzyści wynikające z praktykowania BIOHACKINGU | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje podstawowe pojęcia związane ze stresem | Kryteria weryfikacji Identyfikuje różne źródła stresu w życiu zawodowym i osobistym | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Analizuje jak stres wpływa na jego życie zawodowe i prywatne | Kryteria weryfikacji Rozumie skutki stresu, które działa na zdrowie fizyczne i psychiczne | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia co trzeba zrobić dobrze radzić sobie z trudnymi sytuacjami | Kryteria weryfikacji Przedstawia konkretne strategie i techniki radzenia sobie ze stresem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozumie jak negatywne emocje wpływają na funkcjonowanie funkcjonowanie umysłu i ciała | Kryteria weryfikacji Rozumie konsekwencję długotrwałego występowania negatywnych emocji dla ogólnego stanu zdrowia i efektywności pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Analizuje swoje schematy radzenia sobie z trudnymi emocjami | Kryteria weryfikacji Opisuje własne strategie radzenia sobie z negatywnymi emocjami w sytuacjach stresowych | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Rozróżnia narzędzia i techniki, które umożliwiają poprawę swojego stanu psychicznego w odniesieniu do pracy i życia codziennego | Kryteria weryfikacji Identyfikuje różne narzędzie i techniki, które wspierają zdrowie psychiczne i efektywność pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozumie różnicę między stanami depresyjnymi a depresją | Kryteria weryfikacji Zna objawy i skutki depresji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia techniki i praktyczne rozwiązania mające na celu zwiększenie poziomu motywacji do pracy i codziennego funkcjonowania | Kryteria weryfikacji Stosuje różne techniki w celu zwiększenia motywacji i zaangażowania w pracę i życie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Definiuje swoje błędy żywieniowe oraz behawioralne w kontekście zdrowia psychicznego i efektywności zawodowej | Kryteria weryfikacji Opracowuje plan działania w celu eliminacji błędów żywieniowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi zaplanować proces pozytywnych zmian w odniesieniu do swojego zdrowia psychicznego | Kryteria weryfikacji Planuje i ocenia skuteczność planu działań | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców oraz pracowników niższego i wyższego szczebla, którzy chcą zwiększyć efektywność swojej pracy, nie narażając przy tym własnego zdrowia.
Szkolenie prowadzone z użyciem metod aktywizujących uczestników.
Metody wykorzystywane w pracy zdalnej: udostępnianie ekranu, wykład, rozmowa na żywo
oraz burza mózgów.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych - harmonogram usługi obejmuje przerwy w szkoleniu.
Minimalne wymagania dla uczestników:
- podstawy poruszania się w sieci - konieczność zalogowania się na platformę ZOOM poprzez udostępniony uczestnikowi szkolenia, link do spotkania.
- chęć poszerzenia swojej wiedzy
- Biohacking a stres - wprowadzenie
- Biohacking a stres - definicje rodzajów stresu oraz fizjologicznych reakcji na trudne sytuacje. Podstawy psychologii w odniesieniu do pracy i życia codziennego
- Przewlekły stres jako czynnik niszczący nasze zdrowie w odniesieniu do stanu psychicznego w pracy i życiu codziennym spadków motywacji w pracy.
- Przewlekły stres jako czynnik niszczący nasze zdrowie w odniesieniu do stanu fizycznego w pracy i życiu codziennym - długofalowy wpływ stresu na nasze zdrowie
- Jak okiełznać swoje emocje? Strategie radzenia sobie z trudnymi bodźcami wewnętrznymi i zewnętrznymi w kontekście pracy i życia codziennego
- Stany depresyjne - efekt ekspozycji na przewlekły stres. Podstawowe definicje i strategie autoanalizy w kontekście potencjalnych epizodów depresyjnych i spadków motywacji w pracy.
- Stany depresyjne w pracy i życiu codziennym - strategie budowania mocnej psychiki w codziennych trudnościach
- Motywacja i samoświadomość w pracy i życiu codziennym - podstawowe definicje oraz ćwiczenia i testy określające poziom i typy motywacji
- Wpływ złych nawyków żywieniowych na nasze zdrowie psychiczne i wyniki wykonywanej pracy - co poprawić w pierwszej kolejności?
- Wpływ złych nawyków życiowych i behawioralnych na nasze zdrowie psychiczne i wyniki wykonywanej pracy - co poprawić w pierwszej kolejności?
- Podsumowanie wiadomości. Blok Q&A.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Biohacking a stres-wprowadzenie.Definicje rodzajów stresu oraz fizjologicznych reakcji na trudne sytuacje. Podstawy psychologii w odniesieniu do pracy i życia codziennego(wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Przewlekły stres jako czynnik niszczący nasze zdrowie w odniesieniu do stanu psychicznego w pracy i życiu codziennym spadków motywacji w pracy (wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przewlekły stres jako czynnik niszczący nasze zdrowie w odniesieniu do stanu fizycznego w pracy i życiu codziennym - długofalowy wpływ stresu na nasze zdrowie(wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 12-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Jak okiełznać swoje emocje? Strategie radzenia sobie z trudnymi bodźcami wewnętrznymi i zewnętrznymi w kontekście pracy i życia codziennego(wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Stany depresyjne- efekt ekspozycji. Podstawowe definicje i strategie autoanalizy w kontekście potencjalnych epizodów depresyjnych i spadków motywacji w pracy(wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Stany depresyjne w pracy i życiu codziennym - strategie budowania mocnej psychiki w codziennych trudnościach (wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 14-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Motywacja i samoświadomość w pracy i życiu codziennym - podstawowe definicje oraz ćwiczenia i testy określające poziom i typy motywacji(wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Wpływ złych nawyków żywieniowych na nasze zdrowie psychiczne i wyniki wykonywanej pracy - co poprawić w pierwszej kolejności?(wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Wpływ złych nawyków życiowych i behawioralnych na nasze zdrowie psychiczne i wyniki wykonywanej pracy - co poprawić w pierwszej kolejności?(wykład, udostępnianie ekranu) | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Podsumowanie wiadomości. Blok Q&A. | Prowadzący Adrian Sajdak | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja - podsumowanie wyników walidacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto996,30 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto810,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Sajdak
Jestem jednocześnie przedsiębiorcą prowadzącym od 2015 roku kilka własnych firm w różnych sektorach gospodarki, przez co nabyłem szeroko zakrojonych umiejętności związanych z marketingiem, sprzedażą i wieloma umiejętnościami związanymi z każdą z branż, w których prowadzę z sukcesami swoje biznesy.
W życiu codziennym i w kontekście zawodowym koncentruję się na zagadnieniach związanych z biohackingiem - i przede wszystkim z tym zbiorem metod poprawiających efektywność i skuteczność w życiu codziennym oraz w pracy. Jako praktyk w dziedzinie oraz osoba przez wiele lat zajmująca się profilaktyką zdrowia przekazuję wiedzę w sposób prosty i możliwy do wdrożenia podczas usługi szkoleniowej.
Jestem członkiem Klastra LIFE SCIENCE, który zrzesza firmy i organizacje prowadzące badania w kontekście biohackingu.
W ciągu 10 lat działalności szkoleniowej wypracowałem sobie mocną markę w wielu branżach, a ponad 2700 godzin przeprowadzonych w karierze szkoleniowca i stale wracający pod moje skrzydła kursanci są tego najlepszym dowodem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna.
E-book tematyczny dopasowany do omawianej wiedzy.
Informacje dodatkowe
Pomoc techniczna dostępna pod numerem 666660364
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja ZOOM jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)