Zarządzanie relacjami z klientami
Zarządzanie relacjami z klientami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działów sprzedaży, HR, osoby pracujące na stanowiskach zklientem, grupa menedżerów. Osoby, które mają doświadczenie w pracy zklientem lub dopiero rozpoczynają swoją pracę w tej dziedzinie. By wziąćudział w szkoleniu nie trzeba posiadać specyfi cznej wiedzy bądźumiejętności, choć będą one mile widziane.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Kurs "Zarządzanie relacjami z klientami"” przygotowuje do zarządzania relacjami z klientami biznesowymi w zakresie marketingu, w tym planowania działań marketingowych w odniesieniu do wytycznych organizacji, stałego monitorowania swoich wyników oraz podejmowania działań w celu zbudowania i utrzymania długoterminowych relacji z klientamiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu zarządzania relacjami z klientami | Kryteria weryfikacji definiuje korzyści, jakie wynikają z wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wskazuje i opisuje potrzeby oraz oczekiwania różnych grup klientów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje znaczenie relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje różnorodność potrzeb swoich klientów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Buduje relacje z zespołem i klientami | Kryteria weryfikacji nawiązuje długoterminowe kontakty z klientkami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji rozumie potrzeby klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji indywidualizuje ofertę i sposób kontaktu z klientem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia komunikacji elektronicznej w celu nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji projektuje badania rynku skoncentrowane na diagnozie potrzeb i oczekiwań klientów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia modele najważniejsze zachowań konsumentów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zarządzanie relacjami z klientami - wprowadzenie.
2. Korzyści wdrożenia koncepcji zarządzania relacjami z klientami (gromadzenie i przechowywanie danych, obieg informacji w przedsiębiorstwie, koordynowanie relacji z klientami).
3. Strategia generalna przedsiębiorstwa, a strategia marketingowa.
4. Czynniki mające znaczenie dla lojalności klienta.
5. Modele zachowań konsumentów.
6. Potrzeby i oczekiwania różnych grup klientów.
7. Diagnoza potrzeb i oczekiwań klientów.
8. Trudny klient.
9. Narzędzia komunikacji elektronicznej - nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z klientem.
10. Warsztaty i ćwiczenia.
11. Symulacja.
12. Zakończenie szkolenia. Sesja pytań i odpowiedzi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Roger
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, JohnAscuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wykształcenie : Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Trener posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w ostatnich 2 latach w przeprowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przekazane podczas trwania usługi.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej. Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Informacje dodatkowe
Prowadzone w ramach usługi zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Będą to m.in.: kreatywne rozwiązywanie problemów za pomocą "burzy mózgów", symulacja zachowań, mapy mentalne.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi