Profesjonalna obsługa i komunikacja z klientem
Możliwość dofinansowania
Profesjonalna obsługa i komunikacja z klientem
Numer usługi 2024/04/02/149975/2110849
9 700,00 PLN
brutto
9 700,00 PLNnetto
173,21 PLNbrutto/h
173,21 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy przedsiębiorstw, którzy chcą zwiększyć swoje kompetencje z zakresie obsługi i komunikacji z klientami
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do profesjonalnej obsługi i komunikacji z klientami. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabiorą umiejętności efektywnej komunikacji poprzez poznanie zasad jakie kierują komunikacją kooperatywną. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób pozyskać klienta począwszy od zdefiniowania jego profilu i grupy docelowej, przez kontakt z nim, po przejmowanie klienta od konkurencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada wiedzę z zakresu komunikacji z klientem i profesjonalnej obsługi | Kryteria weryfikacji definiuje profil Klienta i poprzez segmentację rynku tworzy grupę docelową, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji zarządza portfelem Klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji porusza się w obszarze Networkingu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Efektywnie komunikuje się z klientami | Kryteria weryfikacji rozpoczyna kontakt z Klientem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji definiuje co składa się na obsługę Klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje reguły wywierania wpływu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje schemat komunikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji obsługuje klientów na najwyższym poziomie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji radzi sobie z tzw. "trudnym klientem" | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji zna praktyczne aspekty psychologii komunikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje skuteczne narzędzia komunikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji zapobiega i eliminuje błędy w komunikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje specyficzne potrzeby komunikacyjne klientów i dostraja się do nich | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Komunikacja
- Sprawdzenie kompetencji komunikacyjnych;
- Bariery komunikacyjne w relacjach zawodowych i sposoby ich przezwyciężania.
- Przedstawienie najważniejszych zagrożeń (umiejętności, postawy, emocje) dla skutecznej komunikacji z klientami i/lub współpracownikami.
- Aktywne słuchanie.
- Nabycie umiejętności precyzyjnego odbioru informacji.
- Zasada komponowania przekazu z uwzględnieniem możliwości percepcyjnych odbiorcy.
- Pytania w rozmowie.
- Funkcje pytań: otwartych, rozstrzygnięcia (zamkniętych), sugerujących.
- Jak dobrać pytania do sytuacji?
- Style komunikacyjne i ich wykorzystanie. Elementy „analizy transakcyjnej”.
- Określenie, rozpoznawanie i wykorzystywanie różnych stylów komunikacyjnych w kategoriach analizy transakcyjnej:
- „Gry” komunikacyjne: dostosowanie stylu do sytuacji, przełamywanie stylu narzuconego przez partnera.
- Cztery style komunikacji wg dr E. Russo
- Czym jest osobowość i temperament?
- Specyficzne potrzeby komunikacyjne
- Rozpoznawanie czterech typów komunikacji
- Mocne i słabe strony każdego z czterech typów komunikacji
Profesjonalna obsługa klienta
- Predyspozycje pracownika
- Co składa się na obsługę Klienta?
- Reguły wywierania wpływu
- Komunikacja w obsłudze klienta
- Obsługa bieżąca
- Trudny klient - jak z nim postępować
- Najczęstsze przyczyny zastrzeżeń
- Dlaczego Klient staje się „trudnym Klientem"?
- Typologia trudnych Klientów
- Przyjmowanie reklamacji
- Bariery komunikacyjne
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto173,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto173,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Artur Roger
Marketing, PR, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie. Trener biznesu, Coach.
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John
Ascuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Ukończył kurs Jonasza TOC przy Instytucie Zarządzania Ograniczeniami TOC. Posiada również certyfikat TOCICO (Theory of Constraints International Certification Organization). Jest członkiem klubu wiedzy Harvard Business Review. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John
Ascuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Ukończył kurs Jonasza TOC przy Instytucie Zarządzania Ograniczeniami TOC. Posiada również certyfikat TOCICO (Theory of Constraints International Certification Organization). Jest członkiem klubu wiedzy Harvard Business Review. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały ze szkolenia w formie papierowej.
Adres
Adres
ul. Cienista 4
60-587 Poznań
woj. wielkopolskie
Szkolenie może odbyć się w siedzibie przedsiębiorcy.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Sandra Pawlicka
E-mail
szkolenia@kuzniaekspertow.pl
Telefon
(+48) 533 442 900