Skuteczny prospecting i social selling.
Skuteczny prospecting i social selling.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane do: właścicieli i pracowników MŚP, osób, które sprzedają produkty i usługi,przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje do:- koordynowania i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych i sprzedażowych
- nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży,
- rozwijania bazy wartościowych klientów
- skutecznego szukania i znajdowania klientów B2B
- pozyskiwania wartościowych klientów
- budowania portfela stałych klientów
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się -analizuje i dobiera efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu- precyzyjnie określa grupy potencjalnych i wartościowych klientów i nawiązuje z nimi kontakt - planuje działania sprzedażowe, by osiąg na postawione przed nami cele - organizuje działania prospectingowena potrzeby realizacji celów sprzedażowych | Kryteria weryfikacji Podsumowanie i informacje zwrotne dla uczestników.Informacja zwrotna dla uczestników poćwiczeniach i warsztatach oraz innych aktywnościach wymagających efektówuczenia się. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się - nie marnuje szans sprzedażowych,wie jak przejmować klientówkonkurencji- podejmuje działania inicjujące iusprawniające relację, poznaje procesinicjowania sprzedaży - planuje działania prospectingowe | Kryteria weryfikacji Podsumowanie i informacje zwrotne dla uczestników.Informacja zwrotna dla uczestników poćwiczeniach i warsztatach oraz innych aktywnościach wymagających efektów uczenia się. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Nowoczesne narzędzia cyfrowe w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności
- zastosowanie narzędzi cyfrowych
- budowanie marketingu mix
- wskaźniki efektywności
2. Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych
- zasady skutecznej komunikacji
- wykorzystanie mediów społecznościowych i kampanii internetowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
3. Proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług
- metody i narzędzia angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług
- konfiguratory produktów online
- marketing (automation, real time marketing, mobile marketing, e-mail marketing, programmatic/RTB)
4. Prospecting
- Proces poszukiwania potencjalnych klientów jako pierwszyetap cyklu sprzedaży.
- Kluczowe czynniki sukcesu – co robić, aby prospekting byłskuteczny.
- Aktywne poszukiwanie klienta – obawy i korzyści.
- Idealny klient – segmentacja i tworzenie bazy klientów.
- Lejek sprzedażowy - magia liczb w poszukiwaniu potencjalnych klientów
5. Nowoczesne narzędzia prospektingowe
- Skuteczne działania prospektingowe
- Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów.
- najważniejsze zasady skutecznej rozmowy oraz skuteczne metody mailingu do klientów.
- Portale społecznościowe w służbie sprzedaży – jak korzystać zmediów społecznościowych.
- Networking jak „gorące” źródło klientów.
- Prospekting wg Joe Girarda – najskuteczniejszego sprzedawcy świata.
6. Indywidualny plan prospectingowy
- Przygotowanie kompletnego planu działań prospektingowych.
- Karta działań prospektingowych – narzędzie wspierające w codziennej pracy.
- Kontrola i analiza wyników – ocena efektywności działańprospektingowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Nowoczesne narzędzia cyfrowe w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności | Prowadzący Laura Puziuk | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych | Prowadzący Laura Puziuk | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług | Prowadzący Laura Puziuk | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Prospecting | Prowadzący Laura Puziuk | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Nowoczesne narzędzia prospektingowe | Prowadzący Laura Puziuk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Indywidualny plan prospectingowy | Prowadzący Laura Puziuk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Laura Puziuk
Gdańsku i w Gdyni na Wydziale Informatyki i Nowych Technologii oraz na Wydziale Prawa i
Administracji, Posiada ukończone studia na Uniwersytecie WSB Merito w Gdańsku, gdzie zdobyła
wiedzę z zakresu Zarządzania Psychologią w Biznesie oraz Zarządzania Projektami i Usługami IT.
Ponadto, ukończyła certyfikowany kurs Doradcy Zawodowego, trenera-szkoleniowca oraz studia
podyplomowe w Akredytowanej Akademii Coachingu WSB.
Praktyczne doświadczenie obejmuje przeprowadzenie ponad 150 godzin szkoleń zarówno w
instytucjach, jak i na uczelniach, ponad 50 godzin doradczych. Jest również zwyciężczynią grantu
iTechWoman2!, który miał na celu wsparcie i poznanie nowoczesnych technologii dla kobiet.
W swojej pracy jako trener-szkoleniowiec koncentruje się na rozwijaniu umiejętności i kompetencji
uczestników, dzieląc się swoją wiedzą i pasją. Jej portfolio obejmuje szeroki zakres tematów, od
obsługi klienta po znajomość technologii informatycznych i kompetencje psychologiczne.
W praktyce edukacyjnej kładzie się duży nacisk na zagadnienia takie jak zarządzanie sobą w czasie,
przygotowywanie efektywnych wystąpień, autoprezentacja oraz efektywna komunikacja w pracy.Posiada doświadczenie ponad 120 godz. w ostatnich 24 miesiącach (licząc wstecz od dnia rozpoczęcia realizacji usługi) w prowadzeniu usług szkoleniowych o podobnej tematyce .
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Z uwagi na zdalną formę szkolenia materiałami dla uczestników będzie prezentacja w formie elektronicznej oraz ćwiczenia wraz z opisem sposobu wykonywania. Po zakończeniu usługi rozwojowej uczestnik otrzyma stosowne zaświadczenie i certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia i certyfikatu jest uczestnictwo w conajmniej 80% oraz zaliczenie testu poprzez uzyskanie przynajmniej 80% poprawnych odpowiedzi).
Informacje dodatkowe
1h szkolenia = 45min dydaktycznych. Przerwy nie są wliczane do czasu trwania szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa realizowana w formie zdalnej będzie odbywała się w czasie rzeczywistym. Podczas usługi szkoleniowej będą wykorzystywane różne elementy: wykład, czat, ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu, współdzielenie ekranu, dyskusje i inne. Warunki techniczne: a) Rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa rozwojowa: realizowana będzie zdalnie w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu aplikacji „TEAMS”. b) Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Komputer (PC lub laptop) lub tablet lub telefon komórkowy: - Połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G / LTE)- Głośniki i mikrofon - wbudowany lub wtyk USB lub bezprzewodowy Bluetooth - Kamera internetowa lub kamera internetowa HD - wbudowana lub wtyczka USB lub kamera HD lub kamera HD z kartą przechwytywania wideo - Dwurdzeniowy procesor 2 GHz lub szybszy (zalecany 4- rdzeniowy) (i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD) - 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB) - System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) – dla PC lub laptopa c) Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: - Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD - 800kbps / 1.0Mbps (góra / dół) dla wysokiej jakości wideo - W przypadku widoku galerii / lub video HD 720p: 1,5 / 1,5 (góra / dół) - Odbieranie wideo HD 1080p wymaga 2,5 (w górę / w dół) - Przesyłanie wideo HD 1080p wymaga 3,0 (w górę / w dół) - Tylko do udostępniania ekranu (brak miniatury wideo): 50-75 - Do udostępniania ekranu z miniaturą wideo: 50-150 - W przypadku audio VoiP: 60-80 - W przypadku telefonu Zoom: 60-100 d) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - Przeglądarka internetowa: Google Chrome, Firefox, lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji) - Bezpłatna aplikacja „TEAMS" - Programy z możliwością odczytywania dokumentów „pdf”, „.doc”, „.xlsx”, ”.xls”, „.pptx”, „.
link do szkolenia : https://teams.live.com/meet/9458103340345?p=DN4GDu8Pb1P9rHJr