Negocjacje - od przygotowania argumentów, po zamykanie rozmów
Możliwość dofinansowania
Negocjacje - od przygotowania argumentów, po zamykanie rozmów
Numer usługi 2024/04/02/149975/2110732
5 289,00 PLN
brutto
5 289,00 PLNnetto
165,28 PLNbrutto/h
165,28 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele, menadżerowie i pracownicy przedsiębiorstw zdziału marketingu, sprzedaży, zakupów, logistyki, marketingu, czy obsługiklienta, gdzie potrzebna jest umiejętność prowadzenia negocjacjiwarunków współpracy.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest:- Nabycie praktycznych umiejętności z prowadzenia negocjacji
- Teoretyczne i praktyczne poznanie technik budowania kontaktu
- Poprawienie umiejętności komunikacyjnych niezbędnych do prowadzenia sukcesywnych negocjacji
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada praktyczne umiejętności negocjacyjne | Kryteria weryfikacji prowadzi skuteczne negocjacje biznesowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji broni i efektywnie argumentuje swoje interesy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji ocenia sytuację i swoją szansę na sukces | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
PRZYGOTOWANIE
1. Jak określać cele przed spotkaniem?
2. W jaki sposób rozmawiać o swoich interesach?
3. Jaki kompromis jest dopuszczalny?
ARGUMENTACJA
1. Jak wykorzystywać techniki argumentacji?
2. Jak bronić swoich interesów?
ZAMYKANIE ROZMÓW
1. Jak budować i przedstawiać ofertę wstępną?
2. Jak budować umowy oprate o kryteria negocjacyjne?
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 289,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 289,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto165,28 PLN
- Koszt osobogodziny netto165,28 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Artur Roger
Marketing, PR, techniki prezentacji, negocjacji, perswazji i sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie.
Pracował w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John Ascuaga'sNugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytet Medycznego w Poznaniu.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku.
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, uczestnik 13 zjazdów warsztatowych PTTB oraz Letniej Szkoły Trenerów Biznesu pod Żaglami.
Osobiście przeprowadził ponad 3000h usług szkoleniowych i doradczych w tym dla branży handlowej.
Pracował w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John Ascuaga'sNugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytet Medycznego w Poznaniu.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku.
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, uczestnik 13 zjazdów warsztatowych PTTB oraz Letniej Szkoły Trenerów Biznesu pod Żaglami.
Osobiście przeprowadził ponad 3000h usług szkoleniowych i doradczych w tym dla branży handlowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy dostną skrypt ze szkoleń.
Przed zapisem na szkolenie prosimy o kontakt.
Adres
Adres
ul. Cienista 4
60-587 Poznań
woj. wielkopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Sandra Pawlicka
E-mail
szkolenia@kuzniaekspertow.pl
Telefon
(+48) 533 442 900