Zarządzanie zespołami IT z elementami zwinnych metodyk prowadzenia projektów
Możliwość dofinansowania
Zarządzanie zespołami IT z elementami zwinnych metodyk prowadzenia projektów
Numer usługi 2024/03/29/149975/2109465
4 350,00 PLN
brutto
4 350,00 PLNnetto
145,00 PLNbrutto/h
145,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową usługi są kierownicy zespołów IT, kierownicy projektów IT, menedżerowie średniego szczebla, koordynatorzy oraz osoby planujące wstąpić na ścieżkę menedżerską w IT.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy i kompetencji uczestników, związanych z budowaniem zespołów IT, przywództwem, zarządzaniem, prowadzeniem i doskonaleniem zespołów IT. Szkolenie przygotowuje uczestników do profesjonalnego zarządzania zespołami IT z wykorzystaniem zwinnych metodyk prowadzenia projektów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą zarządzania zespołami IT | Kryteria weryfikacji rozumie zagadnienia z obszarów budowania zespołów IT i koordynowania ich pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje zwinne metodyki prowadzenia projektów i usług IT | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozumie wpływ kultury i wartości na organizację | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje różnorodne metody zarządzania rozproszonymi i wielokulturowymi zespołami IT | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji zna cechy i kompetencje doskonałego menedżera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wykazuje w praktyce umiejętności dotyczące budowania i zarządzania zespołami IT | Kryteria weryfikacji potrafi budować i rozwijać zespoły IT | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji w efektywny sposób zarządza pracą zespołu IT jak i samym zespołem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji korzysta ze zwinnych metodyk zarządzania projektami IT | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje poznane narzędzia w obszarze zarządzania zespołem IT | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje relacje z zespołem | Kryteria weryfikacji rozumie rolę i ma świadomość swojego wpływu na efektywność pracy zespołu IT, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji potrafi komunikować się z zespołem oraz organizować mu pracę, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji potrafi wywierać wpływ na zespół w celu efektywnej realizacji projektów, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji potrafi zarządzać konfliktem w zespole IT. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Moduł I - Zarządzanie zespołami IT - 20h
- Postrzeganie i podejmowanie decyzji.
- Zarządzanie zmianą, zarządzanie konfliktem, negocjacje – podstawy.
- Styl kierowania a dojrzałość pracownika.
- Zarządzanie zespołem.
- Budowanie zespołu i etapy rozwoju zespołu.
- Modele organizacyjne a rola managera – zalety i wady rozwiązań.
- Kultura i wartości organizacji.
- Zarządzanie wielokulturowymi, rozproszonymi zespołami.
Moduł II - Podstawy prowadzenia zwinnych projektów w IT – 10 h
- Model tradycyjny (waterfall).
- Przegląd metodyk zwinnych: Agile, Scrum, Kanban, Lean.
- Skalowanie projektów: SAFe, LeSS, Nexus.
- ITIL - najlepsze praktyki zarządzania IT.
- Podstawowe założenia kultury DevOps.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Dawid Wacławski
Obszar specjalizacji: Podstawy IT – wstęp do rozwoju i utrzymania oprogramowania, Zarządzanie zespołami IT. Ponad 20 lat w IT w rozwoju i utrzymaniu oprogramowania, zarówno w dużych, międzynarodowych korporacjach, jak i w małych i średnich firmach. Pracował w Polsce i za granicą, w różnych rolach, między innymi jako programista, analityk, kierownik projektu, kierownik zespołu, menedżer, dyrektor. Był odpowiedzialny za zespoły, projekty, procesy, produkty, kontakty z klientem, brał wiodący udział w transformacjach aplikacji, migracjach systemów, tranzycji wiedzy między krajami i zespołami, zbudował polski oddział nordyckiej firmy IT. Przez kilkanaście lat zarządzał wielokulturowymi, rozproszonymi zespołami IT. Od kilku lat prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych (Politechnika Gdańska; Zarządzanie Zespołami IT; DevOps Fundamentals). W ramach obowiązków zawodowych przeprowadzał także liczne szkolenia wewnętrzne i sesje mentoringowe. Projektował sesje onboardingowe oraz wdrażał do IT osoby bez wykształcenia informatycznego. Szkolił początkujących liderów zespołów IT.
Wykształcenie
• Mgr inż. Informatyki (Politechnika Poznańska; dyplom uznany przez Universite Paris Dauphine)
• Executive MBA (Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, GFKM)
Wybrane szkolenia i certyfikaty:
o Trener biznesu – certyfikat SET Elementary (grupa SET)
o Management 3.0, ITIL4 Foundation, PSPO I, PSM I, SAFe
Wykształcenie
• Mgr inż. Informatyki (Politechnika Poznańska; dyplom uznany przez Universite Paris Dauphine)
• Executive MBA (Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, GFKM)
Wybrane szkolenia i certyfikaty:
o Trener biznesu – certyfikat SET Elementary (grupa SET)
o Management 3.0, ITIL4 Foundation, PSPO I, PSM I, SAFe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik w trakcie szkolenia otrzymuje niezbędne materiały, które będą wykorzystywane podczas zajęć.
Przed zapisaniem na szkolenie prosimy o wcześniejszy kontakt.
Adres
Adres
ul. Cienista 4
60-587 Poznań
woj. wielkopolskie
Szkolenie może odbywać się w siedzibie przedsiębiorstwa, w siedzibie realizatora usługi lub w formie zdalnej.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Sandra Pawlicka
E-mail
szkolenia@kuzniaekspertow.pl
Telefon
(+48) 533 442 900