Marketing na Instagramie - jak promować produkty i usługi
Możliwość dofinansowania
Marketing na Instagramie - jak promować produkty i usługi
Numer usługi 2024/03/29/149975/2109458
1 380,00 PLN
brutto
1 380,00 PLNnetto
172,50 PLNbrutto/h
172,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób chcących nabyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne z zakresu promowania produktów i usług na platformie Instagram.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez Uczestników niezbędnej wiedzy i umiejętności niezbędnych do prowadzenia działań marketingowych na platformie Instagram, w tym do promowania produktów i usług.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada wiedze dotyczącą działań marketingowych na Instagramie | Kryteria weryfikacji - potrafi angażować obserwujących | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji - tworzy posty, które mają potencjał sprzedażowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji - łączy działania organiczne z płatnymi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji - łączy działania organiczne z płatnymi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
- Działanie algorytmu
- Ścieżka zakupowa użytkownika
- Audyt konta
- Możliwości sprzedażowe
- Rodzaje publikowanego contentu
- Angażujące Instagram stories
- Wszystko o reels
- Jak i czy warto włączać reklamy z poziomu aplikacji
- Konkursy - jak je organizować zgodnie z prawem
- Feedback I call to action
- Statystyki - które wskaźniki obserwować
- Jak podglądać konkurencję
- Współpraca z influencerami
- Przydatne aplikacje i narzędzia
- Sesja pytań i odpowiedzi
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto172,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto172,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Joanna Stefaniak
Ekspertka w obszarze mobile marketingu i social media. Z powodzeniem buduje i realizuje strategie wzrostu i performance dla startupów, agencji i korporacji.
Zrealizowała ponad 600 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia ("Facebook Ads od podstaw", "Biznes na Instagramie", Wyzwanie "Zrozumieć social media w 6 tygodni") oraz współpracując m.in. z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Chorzowie oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Zajęcia wielokrotnie były doceniane przez studentów i kadrę.
Pracowała i/lub pracuje dla takich marek, jak Bee Talents, Qpony, Blix, Zdrowe Zakupy, Fitatu, GAMIVO, Vicher, KGHM, Dafi, Juvederm, NUXE, Jubiler Schubert, Lampomat.pl, Pomelody, Sabrina Pilewicz, Symetria, Rebell Studio - design & production studio i wielu innych.
Zrealizowała ponad 600 godzin szkoleniowych i warsztatowych tworząc autorskie szkolenia ("Facebook Ads od podstaw", "Biznes na Instagramie", Wyzwanie "Zrozumieć social media w 6 tygodni") oraz współpracując m.in. z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu i Chorzowie oraz Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza. Zajęcia wielokrotnie były doceniane przez studentów i kadrę.
Pracowała i/lub pracuje dla takich marek, jak Bee Talents, Qpony, Blix, Zdrowe Zakupy, Fitatu, GAMIVO, Vicher, KGHM, Dafi, Juvederm, NUXE, Jubiler Schubert, Lampomat.pl, Pomelody, Sabrina Pilewicz, Symetria, Rebell Studio - design & production studio i wielu innych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną przekazane uczestnikom podczas szkolenia.
Informacje dodatkowe
Przed zapisaniem na szkolenie prosimy o wcześniejszy kontakt.
Adres
Adres
ul. Cienista 4
60-587 Poznań
woj. wielkopolskie
Szkolenie może odbywać się w siedzibie przedsiębiorstwa lub w siedzibie realizatora usługi.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Sandra Pawlicka
E-mail
szkolenia@kuzniaekspertow.pl
Telefon
(+48) 533 442 900