Kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1 przygotowujący do egzaminu maturalnego.
Kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1 przygotowujący do egzaminu maturalnego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs przygotowany z myślą o osobach, które znają podstawy języka angielskiego i są zainteresowane podniesieniem poziomu wiedzy oraz zwiększeniem swobody komunikowania się w obcym języku.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji01-04-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi110
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- podniesienie kompetencji w zakresie języka angielskiego przez poszerzenie znajomości słownictwa oraz materiału gramatycznego i leksykalnego- zdobycie wiedzy o kulturze krajów anglojęzycznych
- przygotowanie do radzenia sobie w sytuacjach z życia codziennego
- rozwój w zakresie komunikacji interpersonalnej
- uświadomienie konieczności utrwalania i poszerzania zdobytej wiedzy przez systematyczne posługiwanie się językiem angielskim w życiu codziennym
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się rozumie główne przesłanie prostych tekstów na znane sobie tematy, w tym dotyczących pracy, edukacji lub czasu wolnegoradzi sobie z większością sytuacji zachodzących podczas podróży w miejsca, w których używa się języka angielskiego | Kryteria weryfikacji Test. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się potrafi tworzyć proste i spójne teksty na tematy znane lub leżące we własnym obszarze zainteresowańpotrafi opisywać doświadczenia, wydarzenia, pragnienia i aspiracje i zwięźle przedstawić swoje opinie i plany. | Kryteria weryfikacji Test. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się ze 110 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut).
Zajęcia z języka angielskiego ukierunkowane są na rozwijanie kompetencji językowych z zakresu:
- rozumienia ze słuchu
- rozumienia wypowiedzi pisemnych
- tworzenia wypowiedzi ustnych oraz pisemnych
- reagowania w sytuacjach codziennych ustnie i pisemnie.
Tematyka zajęć:
- Wygląd człowieka, jego cechy charakteru i dane personalne
- Pomieszczenia domowe i ich wyposażenie
- Szkoła, przedmioty i przybory szkolne
- Czynności, zawody
- Członkowie rodziny, codzienne czynności, czas wolny
- Posiłki, artykuły spożywcze
- Rodzaje sklepów, towary
- Środki transportu, podróżowanie
- Wielcy twórcy, artyści
- Sprzęt i dyscypliny sportowe
- Zdrowie, choroby, samopoczucie
- Świat przyrody, dni tygodnia, miesiące
- Wiedza o krajach anglojęzycznych
Zakres materiału gramatycznego i leksykalnego
- CZASY / TENSES (Present Simple, Present Continuous, Present Perfect, Present Perfect Continuous, Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Future Simple, Past Perfect Continuous, Future Continuous, Future Perfect; formy used to do / be used to doing / get used to doing)
- ZDANIA WARUNKOWE / CONDITIONAL SENTENCES (typu 0, I, II)
- STRONA BIERNA / PASSIVE VOICE (czasowniki modalne w stronie biernej, konstrukcja bierna służąca do wyrażania obiegowych opinii)
- MOWA ZALEŻNA / REPORTED SPEECH (w odniesieniu do wszystkich wymienionych powyżej czasów, czasowniki wprowadzające mowę zależną)
- ZDANIA PODRZĘDNE / SUBORDINATE CLAUSES (okolicznikowe czasu - z użyciem np. as soon as, when; okolicznikowe celu - z użyciem np. in case; okolicznikowe skutkowe - z użyciem np. so / such ... that; okolicznikowe przyzwalające - z użyciem np. although, but, however, nevertheless)
- ZDANIA PRZYDAWKOWE / DEFININIG AND NON-DEFINING CLAUSES (określające, uzupełniające, opuszczanie zaimka, zdania przydawkowe z przyimkiem)
- PYTANIA / QUESTION TAGS (rozłączne, np. She’s beautiful, isn’t she?)
- KONSTRUKCJE CZASOWNIKOWE / VERB / UNREAL PAST / UNREAL PRESENT (czasownik + forma gerundialna (doing), czasownik + bezokolicznik (to do), czasownik + osoba + bezokolicznik (to do), czasownik po przymiotniku, wyrażenia too … to i enough to …, konstrukcja I wish, przyczynowe użycie have (have sth done))
- CZASOWNIKI PHRASAL VERBS / MODAL VERBS (złożone, modalne wyrażające: umiejętność, prawdopodobieństwo, pozwolenie, zakaz, konieczność, radę, krytykę, obowiązek, propozycję, sugestię, logiczny wniosek (z bezokolicznikiem czasu teraźniejszego i przeszłego) oraz formy je zastępujące)
- RZECZOWNIKI / NOUNS (policzalne i niepoliczalne, złożone, budowa słowotwórcza rzeczownika (przedrostki i przyrostki)
- PRZYMIOTNIKI / ADJECTIVES (stopień wyższy i najwyższy, formy nieregularne, formy modyfikujące stopień wyższy, wyrażenie the … the + stopień wyższy, przymiotniki kończące się na -ed / -ing, złożone, budowa słowotwórcza przymiotnika (przedrostki, przyrostki)
- PRZYSŁÓWKI ADVERBS (formy nieregularne, pozycja przysłówka w zdaniu, budowa słowotwórcza przysłówka z uwzględnieniem stosowania przedrostków do tworzenia form o znaczeniu przeciwnym)
- ZAIMKI / PROPONUNS (nieokreślone i bezosobowe, względne)
- PRZEDIMKI / ARTICLES (określony, nieokreślony, brak przedimka)
- PRZYIMKI / PREPOSITIONS (jako element związków wyrazowych)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Kurs (6 godz. lekcyjnych, w tym 30 minut przerwy) | Prowadzący Tatiana Siezniewa | Data realizacji zajęć 02-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Kurs (6 godz. lekcyjnych, w tym 30 minut przerwy) | Prowadzący Tatiana Siezniewa | Data realizacji zajęć 03-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Kurs (6 godz. lekcyjnych, w tym 30 minut przerwy) | Prowadzący Tatiana Siezniewa | Data realizacji zajęć 04-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 05:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto12 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto12 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto109,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto109,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tatiana Siezniewa
Nauczyciel języka angielskiego i rosyjskiego w ZSOiZ w Czyżewie.
Uniwersytet Warszawski. Licencjat. Filologia angielska. Specjalność - nauczanie języka angielskiego.
Instytut Podniesienia Kwalifikacji pracowników zarządzania i specjalistów przy Państwowym Uniwersytecie w Grodnie. Kierunek – język angielski, specjalność – nauczyciel języka angielskiego.
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w projektach:
- program „Uczenie się przez całe życie” – projekt Leonardo da Vinci (2012-2013)
- „Nowoczesne Technikum – modernizacja kształcenia zawodowego gwarancją lepszego startu w przyszłość” (listopad 2012 – czerwiec 2014)
- program „ERAMSUS+ - przebojem na rynek pracy” (2019-2020).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy będą mieli zapewnione materiały według zapotrzebowania.
Informacje dodatkowe
Proces dydaktyczny będzie zorganizowany przy użyciu interaktywnych metod nauczania i z pomocą różnorodnych środkow dydaktycznych. Dzięki wykorzystaniu e-learningu oraz narzędzi multimedialnych proces nauczania stanie się bardziej atrakcyjny, zwiększy zdolności poznawcze Uczestników, wpłynie pozytywnie na efektywność przyswajania wiedzy, a także na aktywność kursantów podczas zajęć.
Po zakończeniu kursu Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu zawierające opis osiągniętych efektów kształcenia.
Kurs prowadzi do nabycia kompetencji na poziomie A2/B1 zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
Harmonogram będzie uzupełniany na bieżąco po uzgodnieniu z Uczestnikami.