Rozwój i standaryzacja kompetencji zarządzania zespołami
Rozwój i standaryzacja kompetencji zarządzania zespołami
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby uczestniczące w procesach zarządczych
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą znać model zarządzania sytuacyjnego, będą umieć zdefiniowaniować kompetencje menedżerskie wykorzystywane w zarządzaniu sytuacyjnym, będą określać kompetencje niezbędne do zarządzania pracownikiem i zarządzania zespołem, będą wiedzieć jak komunikować się w codziennej pracy – jak upewnić się, że intencje nadawcy komunikatu zostały zrozumiane przez odbiorcę komunikatuEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się "• Zna model zarządzani sytuacyjnego• Definiowanie kompetencji menedżerskich wykorzystywanych w zarządzaniu sytuacyjnym • Określa kompetencje niezbędne do zarządzania pracownikiem i zarządzania zespołem • Rozumie to jak odbieramy i rozumiemy środowisko pracy – co najbardziej inspiruje nas do działania • Wie jak komunikować się w codziennej pracy – jak upewnić się, że intencje nadawcy komunikatu zostały zrozumiane przez odbiorcę komunikatu • Zna efektywne prowadzenie dialogu • Rozumie na czym polega świadomość emocji własnych i emocji innych osób oraz tego, jaki to ma wpływ na codzienne wykonywanie zadania • Ma umiejętności zarządzania sytuacjami konfliktowymi • Prowadzi mediacje pomiędzy pracownikami" | Kryteria weryfikacji Sprawdzenie umiejętności i nabytych kwalifikacji na koniec szkolenia bazując na % wyniku testu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Debata swobodna |
Cel biznesowy
Rozwój działalności firmy, który ma uwzględnić i rozwinąć jej całkowity potencjał oraz możliwości rynkowe. Usługa szkoleniowa rozwinie umiejętności i zwiększy wiedzę związaną z zarządzaniem zespołem.Efekt usługi
Uczestnik:
• Zna model zarządzania sytuacyjnego - kryterium walidacji: test
• Definiuje kompetencje menedżerskie wykorzystywane w zarządzaniu sytuacyjnym - kryterium walidacji: test
• Określa kompetencje niezbędne do zarządzania pracownikiem i zarządzania zespołem - kryterium walidacji: test
• Rozumie to jak odbieramy i rozumiemy środowisko pracy – co najbardziej inspiruje nas do działania - kryterium walidacji: wywiad swobodny
• Wie jak komunikować się w codziennej pracy – jak upewnić się, że intencje nadawcy komunikatu zostały zrozumiane przez odbiorcę komunikatu - kryterium walidacji: debata swobodna
• Zna efektywne prowadzenie dialogu - kryterium walidacji: debata swobodna
• Rozumie na czym polega świadomość emocji własnych i emocji innych osób oraz tego, jaki to ma wpływ na codzienne wykonywanie zadania - kryterium walidacji: wywiad swobodny
• Ma umiejętności zarządzania sytuacjami konfliktowymi - kryterium walidacji: test
• Prowadzi mediacje pomiędzy pracownikami - kryterium walidacji: wywiad swobodny
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Uczestnicy otrzymają po wykonaniu usługi certyfikaty z zakresem szkolenia oraz metodami walidacji, poświadczające nabyte umiejętności i kwalifikacje.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Poznanie modelu zarządzani sytuacyjnego
- Zdefiniowanie kompetencji menedżerskich wykorzystywanych w zarządzaniu sytuacyjnym
- Określenie kompetencji niezbędnych do zarządzania pracownikiem i zarządzania zespołem
- Zrozumienie tego jak odbieramy i rozumiemy środowisko pracy – co najbardziej inspiruje nas do działania
- Przećwiczenie komunikacji w codziennej pracy – jak upewnić się, że intencje nadawcy komunikatu zostały zrozumiane przez odbiorcę komunikatu
- Nauczenie się efektywnego prowadzenia dialogu
- Zrozumienie na czym polega świadomość emocji własnych i emocji innych osób oraz tego, jaki to ma wpływ na codzienne wykonywanie zadania
- Nabycie umiejętności zarządzania sytuacjami konfliktowymi
- Prowadzenie mediacji pomiędzy pracownikami
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Komunikacja i zarządzanie dialogiem w zarządzaniu sytuacyjnym | Prowadzący Krzysztof Kowalski | Data realizacji zajęć 02-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Zarządzanie sytuacyjne pracownikiem i zespołem | Prowadzący Krzysztof Kowalski | Data realizacji zajęć 09-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 640,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 960,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto227,55 PLN
- Koszt osobogodziny netto185,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Kowalski
Stocznia Szczecińska S.A. - kontrola jakości.
Sonion Polska Sp. z o.o. - kontrola jakości, zapewnienie jakości, zarządzanie systemem jakości, zarządzanie działem jakości, zarządzanie działem operacyjnym, zarządzanie produkcją, zarządzanie logistyką, zarządzanie utrzymaniem ruchu, zarządzanie narzędziownią, zarządzanie inżynierią procesów, zarządzanie transferami z Europy Zachodniej do Polski i z Polski na Daleki Wschód.
DGS Poland Sp. z o.o. - zarządzanie zakładem, zarządzanie rozwojem organizacji, zarządzanie transferami z Europy Zachodniej do Polski, zarządzanie personalne, zarządzanie finansowe, zarządzanie IT, zarządzanie administracyjne, zarządzanie procesowe, zarządzanie projektowe, zarządzanie jakością, zarządzanie utrzymaniem ruchu, zarządzanie narzędziownią, zarządzanie działami procesów wtryskowych i montażu części elektronicznych, zarządzanie strategiczne zakładem i zarządzanie korporacyjne.
Krzysztof Kowalski Doradztwo - szkolenia, doradztwo, coaching i mentoring.
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Ekonomiczny w Szczecinie - wykładowca, opiekun studiów podyplomowych, menedżer kierunku Inżynieria Zarządzania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają przygotowane przez prowadzącego prezentacje, na bazie których zostanie przeprowadzone wprowadzenie do zagadnień teoretycznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi