"Jak badać Pacjenta i pisać raporty diagnostyczne" - kurs zakończony egzaminem
"Jak badać Pacjenta i pisać raporty diagnostyczne" - kurs zakończony egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest skierowany wyłącznie dla terapeutów SI (absolwenci kursów II stopnia, studiów podyplomowych z SI).
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ukształtuje umiejętności do przeprowadzania badań pod kątem procesów przetwarzania sensorycznego z pacjentem standardowym i niestandardowym. Usystematyzuje wiedze z zakresu pisania raportów diagnostycznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Diagnozuje procesy przetwarzania sensorycznego u pacjenta standardowego i niestandardowego | Kryteria weryfikacji Omawia przeprowadzenie wywiadu diagnostycznego | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Definiuje diagnozę oraz terapie zaburzeń przetwarzania sensorycznego | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje algorytm postępowania diagnostycznego z pacjentem standardowym i niestandardowym | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Rozróżnia ważność danych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady efektywnej komunikacji z pacjentem i rodzicem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje raport diagnostyczny | Kryteria weryfikacji Definiuje raport diagnostyczny | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje poprawnie napisany raport diagnostyczny | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje raporty z wyszczególnieniem dla różnych grup pacjentów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Przygotowuje raport diagnostyczny z zaleceniami terapeutycznymi, opartymi na podstawie zdobytych i dostarczonych danych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Konstruuje wnioski na podstawie zebranych danych oraz wyszczególnia zalecania terapeutyczne | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kursant umie dokonać diagnozy procesów przetwarzania sensorycznego u pacjenta standardowego i niestandardowego. Zna zasady przeprowadzenia wywiadu, obserwacji klinicznej i procedury testowej. Samodzielnie konstruuje wnioski diagnostyczne i potrafi określić zalecenia.
Program szkolenia:
• Wprowadzenie do diagnozy i terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego.
• Algorytm postepowania diagnostycznego z pacjentem standardowym.
• Algorytm postepowania diagnostycznego z pacjentem niestandardowym.
• Wywiad – zbieranie danych, ważność danych.
• Analiza raportów diagnostycznych dla różnych grup pacjentów.
• Samodzielne przygotowanie schematu raportów i zaleceń do terapii na podstawie dostarczonych danych: zapisywanie wyników testów i obserwacji, wnioskowanie z danych, konstruowanie zaleceń. Komunikacja z pacjentem i rodzicem.
Walidacja wiedzy i umiejętności
1h szkolenia = 45 min
W trakcie usługi zaplanowane zostały przerwy.
Techniki stosowane podczas zajęć: wykład, dyskusja, warsztat, praca na materiałach.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego:
- wykształcenie kierunkowe Terapeuta Integracji Sensorycznej,
- znajomość psychologii rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie do diagnozy i terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego | Prowadzący Marta Wiśniewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Przerwa | Prowadzący Marta Wiśniewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Algorytm postępowania diagnostycznego z pacjentem standardowym | Prowadzący Marta Wiśniewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Przerwa | Prowadzący Marta Wiśniewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Algorytm postępowania diagnostycznego z pacjentem niestandardowym | Prowadzący Marta Wiśniewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Przerwa | Prowadzący Marta Wiśniewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Wywiad - zbieranie danych, ważność danych | Prowadzący Marta Wiśniewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Marta Wiśniewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Analiza raportów diagnostycznych dla różnych grup pacjetna | Prowadzący Justyna Smorczewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Przerwa | Prowadzący Justyna Smorczewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Samodzielne przygotowanie schematu raportów i zaleceń do terapii na podstawie dostarczonych danych. Komunikacja z pacjentem i rodzicem. | Prowadzący Justyna Smorczewska | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 02:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Wiśniewska
Justyna Smorczewska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały kursowe, skrypty.
Warunki uczestnictwa
- wykształcenie kierunkowe Terapeuta Integracji Sensorycznej
- znajomości psychologii rozwojowej
Informacje dodatkowe
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku dofinansowania do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT
Adres
Adres
Dla kursantów przygotowany jest kontuar z ciepłymi napojami kawa/herbata oraz do dyspozycji jest kuchenka mikrofalowa.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Sala wykładowa spełnia warunki przeciwpożarowe oraz BHP. Zapewnione są warunki sanitarne.