Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy - szkolenie
Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do firm mikro (bez osób samozatrudnionych niezatrudniających pracowników), małych, średnich i dużych w ramach projektu Akademia HR.
Osoby odpowiedzialne za politykę personalną firmy, w tym:
- właściciele,
- kadra HR,
- kadra menadżerska,
- pracownicy, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy - szkolenie" przygotowuje uczestników do wykorzystania procesu automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywy różnych grup interesariuszy (wiek, doświadczenia pracowników, posiadane kompetencje etc.) oraz do budowania programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Opisuje różne formy technologicznego wsparcia pracy, takie jak sztuczna inteligencja, automatyzacja procesów, chatboty itp. oraz rozumie, w jaki sposób te technologie mogą być wykorzystane w kontekście HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje konkretne korzyści wynikające z implementacji technologicznego wsparcia pracy w firmie, takie jak zwiększona efektywność, oszczędność czasu, lepsze dopasowanie kandydatów itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje projekty lub procesy HR, w których wykorzystanie technologicznego wsparcia pracy przyniosłoby największe korzyści. Propozycje te są uzasadnione i dobrze przemyślane. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia skuteczność i efektywność zastosowanych rozwiązań technologicznego wsparcia pracy poprzez zbieranie danych, analizę wyników oraz reakcji użytkowników, co prowadzi do wniosków i ewentualnych modyfikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Kryteria weryfikacji Opisuje główne trendy technologiczne mające wpływ na przyszłość pracy, takie jak automatyzacja, sztuczna inteligencja, analiza danych, itp., oraz rozumieć ich potencjalny wpływ na obecne i przyszłe potrzeby firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje konkretne kompetencje, które będą kluczowe dla pracowników firmy w najbliższej przyszłości w kontekście rozwijających się technologii i zmian w środowisku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Ocenia różnice w poziomie zaawansowania technologicznego różnych grup pracowników na podstawie ich wieku, doświadczenia zawodowego, wykształcenia itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby edukacyjne różnych grup pracowników w zakresie korzystania z nowych technologii w pracy i rozumie, jakie działania mogą być podjęte w celu zwiększenia ich poziomu przygotowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje konkretne obszary, w których pracownicy wymagają wsparcia szkoleniowego w kontekście automatyzacji, zinformatyzowanych narzędzi pracy oraz pracy w środowisku rozszerzonej/wirtualnej rzeczywistości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje treści szkoleniowe do konkretnych potrzeb i umiejętności pracowników, uwzględniając różnice indywidualne oraz poziom zaawansowania technologicznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęcie innowacyjności oraz identyfikuje czynniki sprzyjające rozwojowi innowacyjności w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stymuluje współpracę i wymianę wiedzy między pracownikami i zespołami, tworząc warunki sprzyjające kreatywnemu myśleniu i innowacyjności. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kreuje atmosferę otwartą na innowacje w organizacji, promując akceptację dla nowych pomysłów i eksperymentowanie z nowymi rozwiązaniami technologicznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji Promuje kulturę dzielenia się wiedzą i doświadczeniami między pracownikami, zachęcając do otwartej komunikacji i współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Organizuje intermentoring, czyli wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami o różnym stopniu doświadczenia, w celu integrowania dotychczasowej wiedzy z nowymi obszarami, takimi jak narzędzia digital czy automatyzacja. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zachęca pracowników do aktywnego uczestnictwa w wymianie wiedzy i doświadczeń, oraz do korzystania z możliwości intermentoringu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (zob. upskilling). | Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe kompetencje przyszłości, które są omawiane w programie szkolenia, takie jak umiejętność pracy z danymi, kreatywność, adaptacyjność, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje programy rozwojowe, które odpowiadają identyfikowanym kompetencjom przyszłości omawianym na szkoleniu oraz uwzględniają specyfikę organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje programy rozwojowe do zmieniających się potrzeb organizacji i pracowników, zgodnie z omawianymi na szkoleniu trendami i wyzwaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Dostosowuje wybrane platformy i narzędzia do specyfiki organizacji oraz potrzeb pracowników, zapewniając optymalne warunki dla ciągłego rozwoju kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Promuje korzyści i możliwości wynikające z korzystania z wprowadzonych platform i narzędzi, zachęcając pracowników do aktywnego udziału w procesie uczenia się. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Zapewnia odpowiednie szkolenie pracowników w zakresie korzystania z wprowadzonych platform i narzędzi, aby umożliwić im maksymalne wykorzystanie ich potencjału. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Wykazuje zrozumienie nowych technologicznych form wspierania/realizacji pracy omawianych na szkoleniu oraz ich potencjalnych korzyści dla organizacji i pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Promuje pozytywne postawy wśród pracowników, zachęcając ich do otwarcia na nowe rozwiązania technologiczne i dostrzegania ich wartości w codziennej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje studia przypadków i przykłady dobrych praktyk w celu pokazania konkretnych korzyści wynikających z wprowadzenia nowych rozwiązań technologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje znaczenie ciągłego podnoszenia kompetencji i kwalifikacji dla osiągnięcia sukcesu zawodowego oraz rozwoju organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników:
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje/kwalifikacje: nie jest wymagane (podstawowy poziom usługi).
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia szkolenia:
- Przygotowanie dokumentów (lista obecności, formularz zgłoszeniowy)
- Przygotowanie i udostępnienie linku umożliwiającego udział w szkoleniu
- Wyposażenie urządzeń (komputery, telefony, laptopy) w dostęp do Zoom
- Zapewnienie stabilnego połączenia z internetem
- Wyposażenie w pakiet office (lub równoważny dla Apple)
Program:
Przygotowanie do procesu rekrutacji
- Wprowadzenie do desk research: pozyskiwanie informacji o rynku pracy.
- Wykorzystanie raportów płacowych, analiza trendów i zapotrzebowania.
- Analiza wymagań i umiejętności na danym stanowisku.
Tworzenie treści
- Opisy kluczowych kompetencji i umiejętności.
- Redagowanie opisu stanowiska z wykorzystaniem AI.
- Tworzenia atrakcyjnych ogłoszeń.
Sourcing i wzbogacanie danych kandydatów
- Automatyzacja procesu sourcingu z użyciem AI.
- Wzbogacanie danych o kandydatach za pomocą technologii.
Komunikacja z kandydatem i biznesem
- Wyjaśnianie technicznych pojęć.
- Przygotowanie argumentów przekonujących kandydatów do oferty pracy.
- Perswazja biznesu do akceptacji kandydata.
- Tworzenie pytań z wykorzystaniem AI w procesie rekrutacji.
- Generowanie spersonalizowanych wiadomości rekrutacyjnych.
- Wykorzystanie AI do zwiększenia zaangażowania kandydatów.
Analiza treści CV z wykorzystaniem AI
- Automatyczna analiza zgodności CV z opisem stanowiska.
- Wykorzystanie narzędzi do identyfikacji kluczowych umiejętności.
Automatyzacja umawiania spotkań rekrutacyjnych
- Wykorzystanie systemów automatycznych do harmonogramowania rozmów.
- Efektywne zarządzanie terminarzem rekrutacyjnym.
- Automatyzacja udzielania feedbacku po spotkaniu rekrutacyjnym.
Chat- i Voice-Boty w rozmowach rekrutacyjnych
- Użycie botów do komunikacji w czasie rzeczywistym.
- Praktyczne zastosowania w procesie rekrutacji.
Zrozumienie potencjalnych błędów i wyzwań w AI.
- Jak radzić sobie z problemami halucynacji i okna kontekstowego.
- Kwestie RODO i praw autorskich w rekrutacji z AI
- Bias w rekrutacji
Automatyzacja tworzenia i podpisywania dokumentów
- Wykorzystanie narzędzi do szybkiego tworzenia i podpisywania dokumentów.
- Usprawnienie procesów związanych z ofertą pracy i umowami.
Wsparcie procesu onboardingu
- Automatyzacja procesów związanych z wprowadzaniem nowego pracownika.
- Integracja systemów HR z narzędziami AI.
Bonus: Wykorzystanie systemów ATS w rekrutacji
- Praktyczne korzystanie z systemów do zarządzania procesem rekrutacji.
- Integracja ATS z technologią AI dla lepszej efektywności.
Podsumowanie i zakończenie szkolenia
- Wnioski ze szkolenia i podsumowanie głównych tematów.
- Przegląd dostępnych narzędzi i platform do implementacji AI w rekrutacji.
- Test teoretyczny
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 33 Wprowadzenie do desk research: pozyskiwanie informacji o rynku pracy | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 33 Wykorzystanie raportów płacowych, analiza trendów i zapotrzebowania | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 33 Analiza wymagań i umiejętności na danym stanowisku | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 33 Opisy kluczowych kompetencji i umiejętności | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 33 Redagowanie opisu stanowiska z wykorzystaniem AI | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 33 Tworzenia atrakcyjnych ogłoszeń | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 33 Automatyzacja procesu sourcingu z użyciem AI | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 33 Wzbogacanie danych o kandydatach za pomocą technologii | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 33 Wyjaśnianie technicznych pojęć | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 33 Przygotowanie argumentów przekonujących kandydatów do oferty pracy | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 33 Perswazja biznesu do akceptacji kandydata | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 33 Tworzenie pytań z wykorzystaniem AI w procesie rekrutacji | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 33 Generowanie spersonalizowanych wiadomości rekrutacyjnych | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 33 Wykorzystanie AI do zwiększenia zaangażowania kandydatów | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 33 Automatyczna analiza zgodności CV z opisem stanowiska | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 33 Wykorzystanie narzędzi do identyfikacji kluczowych umiejętności | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 13-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 33 Wykorzystanie systemów automatycznych do harmonogramowania rozmów | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 33 Efektywne zarządzanie terminarzem rekrutacyjnym | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 33 Automatyzacja udzielania feedbacku po spotkaniu rekrutacyjnym | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 33 Użycie botów do komunikacji w czasie rzeczywistym | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 33 Praktyczne zastosowania w procesie rekrutacji | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 33 Jak radzić sobie z problemami halucynacji i okna kontekstowego | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 33 Kwestie RODO i praw autorskich w rekrutacji z AI | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 33 Bias w rekrutacji | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 33 Wykorzystanie narzędzi do szybkiego tworzenia i podpisywania dokumentów | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 33 Usprawnienie procesów związanych z ofertą pracy i umowami | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 33 Automatyzacja procesów związanych z wprowadzaniem nowego pracownika | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 33 Integracja systemów HR z narzędziami AI | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 33 Praktyczne korzystanie z systemów do zarządzania procesem rekrutacji | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 33 Integracja ATS z technologią AI dla lepszej efektywności | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 33 Wnioski ze szkolenia i podsumowanie głównych tematów | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 33 Przegląd dostępnych narzędzi i platform do implementacji AI w rekrutacji | Prowadzący Mateusz Zapart | Data realizacji zajęć 14-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 33 Test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 075,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto138,89 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mateusz Zapart
Prowadzi szkolenia w oparciu o aktywne metody uczenia się dorosłych, w tym cykl Kolba oraz proces grupowy. W ramach projektów szkoleniowych koncentruje się na łączeniu umiejętności miękkich z umiejętnościami technicznymi, co umożliwia swobodniejsze korzystanie z nowoczesnych technologii uczestnikom procesu. Stosuje narzędzia podnoszące efektywność biznesową szkoleń.
Ekspert w dziedzinie wykorzystania sztucznej inteligencji w różnych sektorach, w tym ubezpieczeniach, zdrowiu i IT.
Doświadczony COO i członek zarządu, specjalizujący się w usprawnianiu procesów biznesowych z wykorzystaniem AI.
Pracownik i współzałożyciel kilku firm technologicznych wykorzystujących technologię AI do rozwiązywania określonych problemów biznesowych.
Posiada bogate doświadczenie w wielu branżach, od finansowej po technologiczną.
Posiada ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
https://www.linkedin.com/in/mateuszzapart
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prowadzone w ramach doradztwa zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające na ćwiczenie umiejętności.
Program realizowany będzie z użyciem takich metod, jak:
- miniwykłady i prezentacje,
- ćwiczenia indywidualne,
- dyskusje w czasie rzeczywistym przez komunikator zoom,
- case study,
- zadania.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zgłoszenie się za pośrednictwem BUR na podstawie numeru ID i uzyskaniu akceptacji operatora. Akceptacja niniejszej karty usługi przez operatora jest niezbędna przed zapisaniem się na usługę w BUR.
Informacje dodatkowe
Usługa szkoleniowa realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut): łącznie 12 godzin zegarowych.
Uczestnicy po zakończeniu usługi otrzymają zaświadczenie o zakończeniu usługi oraz certyfikat. Warunkiem ich otrzymania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć.
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej zostanie potwierdzony wygenerowanym raportem z logowania.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- wymagania systemowe na stronie: https://support.zoom.us/hc/en- us/articles/201362023-System- Requirements-for-PC-Mac-and-Linux
- do przeprowadzenia zajęć potrzebne jest: komputer lub laptop (z iOS lub Windows min.7) lub telefon (z Adroidem w wersji min.5 lub iOS); słuchawki lub dobre głośniki, stabilne połączenie z Internetem
- pobieranie: tablet/smartfon/pad/iPhone: App store/Google Play Store i znajdź ZOOM Cluod Meetings; komputer: www.zoom.us
- oprogramowanie niezbędne do realizacji zajęć i odbioru materiałów szkoleniowych – pakiet office (lub równoważny dla Apple), w szczególności: Word, Excel i PowerPoint oraz Adobe Reader dla dokumentów PDF (lub równoważny pozwalający na odczytanie dokumentów PDF)
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik: 1.5Mbps.
Link umożliwiający dostęp do usługi będzie aktywny od rozpoczęcia do zakończenia szkolenia.