AKADEMIA HR - Zarządzanie multipokoleniowe, czyli jak zarządzać wiekiem i współpracą międzypokoleniową
AKADEMIA HR - Zarządzanie multipokoleniowe, czyli jak zarządzać wiekiem i współpracą międzypokoleniową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy (w tym Podmioty Ekonomii Społecznej) i ich pracownicy (bez osób samozatrudnionych), zespoły HR, pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy oraz menadżerowie lub kandydaci na menadżerów w przedsiębiorstwach.
- Minimalna liczba uczestników13
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji02-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności analizy, stosowania strategii oraz budowania kultury organizacyjnej uwzględniających różnorodność wiekową, celem efektywnego zarządzania zespołami wielopokoleniowymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje jakiego rodzaju działania pozwalają na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia i pozytywnie wykorzystuje potencjał różnych wiekowo grup pracowników. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Opracowanie testu, który oceni zrozumienie i umiejętność zastosowania wiedzy zdobytej podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
AKADEMIA HR - Zarządzanie multipokoleniowe, czyli jak zarządzać wiekiem i współpracą międzypokoleniową
(kompetencja wg OKHR: Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową)
Dzień 1: Znaczenie różnorodności i budowanie kultury multipokoleniowej
I. Znaczenie różnorodności w organizacji
- Omówienie korzyści wynikających z różnorodności wiekowej w miejscu pracy.
- Wyjaśnienie pojęcia poczucia przynależności i jego wpływu na efektywność zespołów.
II. Korzyści zarządzania różnorodnością
- Poznanie zalet efektywnego zarządzania wielopokoleniowym zespołem.
- Integracja różnorodności w strategię biznesową organizacji.
III. Budowanie kultury różnorodności
- Wprowadzenie do zarządzania międzypokoleniowością jako elementu kultury organizacyjnej.
- Techniki budowania inkluzywności pokoleniowej w zespole.
IV. Wpływ na pracownika
- Analiza wpływu różnorodności wiekowej na motywację, zaangażowanie i efektywność pracowników.
- Case studies i dyskusje na temat praktycznych przykładów wdrażania kultury multipokoleniowej
Dzień 2: Zarządzanie wiekiem i współpraca międzypokoleniowa
V. Zarządzanie wiekiem w organizacji
- Dostosowanie ścieżek kariery i rozwoju do różnych pokoleń w miejscu pracy.
- Techniki motywowania i komunikacji uwzględniające różne potrzeby pokoleń.
VI. Budowanie inkluzywności pokoleniowej
- Zrozumienie motywacji działania różnych pokoleń w miejscu pracy.
- Strategie budowania zespołów opartych na współpracy międzypokoleniowej.
VII. Włączenie różnorodności w działania praktyczne
- Praktyczne warsztaty: opracowywanie strategii zarządzania wiekiem i współpracy międzypokoleniowej.
- Tworzenie planów działań w oparciu o analizę potrzeb i charakterystyk różnych grup wiekowych.
VIII. Dyskusje i plan działania
- Podsumowanie głównych tematów i wniosków z szkolenia.
- Opracowanie konkretnych planów działań dla uczestników, uwzględniających zdobytą wiedzę i umiejętności.
IX. Podsumowanie i zakończenie
- Podsumowanie szkolenia i case study
- Omówienie kluczowych punktów programu
- WALIDACJA w formie testu kompetencyjnego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Znaczenie różnorodności w organizacji | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa kawowa I | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Korzyści zarządzania różnorodnością | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa na lunch | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Budowanie kultury różnorodności | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa kawowa II | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Wpływ na pracownika | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Zarządzanie wiekiem w organizacji | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa kawowa I | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Budowanie inkluzywności pokoleniowej | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa na lunch | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Włączenie różnorodności w działania praktyczne | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa kawowa II | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Dyskusje i plan działania | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:25 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Podsumowanie i zakończenie | Prowadzący Robert Zembrowski | Data realizacji zajęć 04-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:10 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 030,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 030,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Robert Zembrowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały takie jak długopisy, notatniki i skrypty, zostaną przekazane uczestnikom na szkoleniu.
Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymują zaświadczenia - certyfikaty uczestnictwa z wykazem efektów uczenia się oraz stopniem ich osiągnięcia.
Informacje dodatkowe
Wymagane min. 80% obecności.
W trakcie szkolenia przewidziano 2 przerwy kawowe (każda po 15 min) i przerwę na lunch (30 min) każdego dnia.
Usługa jest zwolniona z Vat w przypadku, gdy finansowanie jest w co najmniej 70% ze środków publicznych. Podstawa prawna: „§ 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień na podstawie art. 82 ust 3 ustawy z dnia 11 marca 2004. o podatku od towarów i usług(Dz.U.2022.0.931 t.j.).”
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi