MS 55339 Programowanie w C#
MS 55339 Programowanie w C#
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Programowanie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w sektorze IT, spełniających poniższe wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (materiały w języku angielskim, szkolenie w języku polskim);
- znajomość przynajmniej jednego z języków C, C++, Java lub Visual Basic;
- rozumienie koncepcji programowania zorientowanego obiektowo.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji22-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest dostarczenie kompetencji z zakresu MS 55339 PROGRAMOWANIA W C#, dzięki którym uczestnik będzie samodzielnie wykorzystywał język C# w codziennej pracy.Uczestnik po ukończonym szkoleniu nabędzie kompetencje społeczne takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wie, jak wyjaśnić jak używać programu Visual Studio do tworzenia i uruchamiania aplikacjiOpisać cechy i składnię języka programowania C# Określić potrzeby monitorowania aplikacji na dużą skalę Tworzyć i wywoływać metody, przechwytywać i zarządzać wyjątkami Zarządzać platformą programistyczną i bibliotek .NET Zrozumieć klasy .NET Framework | Kryteria weryfikacji Albo samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie umiejętności min: Rozumienia koncepcji programowania obiektowego;Implementowania podstawowej architektury i podstawowych komponentów aplikacji komputerowej; Zdobywania praktycznej wiedzy na temat tworzenia graficznego interfejsu użytkownika przy użyciu XAML Korzystania z plików I/O i strumieni oraz dokonywania serializacji /deserializacji danych w różnych formatach | Kryteria weryfikacji Albo samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie kompetencje społeczne, takie jak samokształcenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność w działaniu. | Kryteria weryfikacji Albo samodzielna praca i wykonywanie zadań w środowisku wirtualnym podczas szkolenia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Składnia C# - zajęcia teoretyczne (wykład)
- wprowadzenie do tworzenia aplikacji w C#
Moduł 2: Rodzaje danych, operatory i wyrażenia - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- konstrukcja języka C#
Moduł 3: Tworzenie metod, obsługa wyjątków oraz monitorowanie aplikacji - zajęcia teoretyczne (wykład)
- tworzenie i wywoływanie metod
- tworzenie metod przeładowanych za pomocą parametrów opcjonalnych i wyjściowych
- obsługa wyjątków
- monitorowanie aplikacji
Moduł 4: Tworzenie kodu dla aplikacji graficznych - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- implementacja struktur i typów wyliczeniowych
- organizacja danych w kolekcje
- obsługa zdarzeń
Moduł 5: Tworzenie klas i implementacja bezpiecznych kolekcji - zajęcia teoretyczne (wykład)
- tworzenie klas
- definiowanie i implementacja interfejsów
- implementacja bezpiecznych kolekcji
Moduł 6: Tworzenie hierarchii klas za pomocą dziedziczenia - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Sending and Receiving Data by Using XMLHTTPRequest
- Sending and Receiving Data by Using jQuery AJAX operations
Moduł 7: Czytanie i zapisywanie danych lokalnie - zajęcia teoretyczne (wykład)
- czytanie i zapisywanie plików
- szeregowanie i deszeregowanie danych
- przygotowywanie strumieni I/O
Moduł 8: Dostęp do baz danych - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- tworzenie i wykorzystanie modeli Entity Data
- odpytywanie danych za pomocą LINQ
- aktualizowanie danych za pomocą LINQ
Moduł 9: Dostęp zdalny do danych - zajęcia teoretyczne (wykład)
- dostęp do danych poprzez Web
- dostęp do danych w chmurze
Moduł 10: Projektowanie interfejsu użytkownika dla aplikacji graficznych - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- wykorzystanie XAML do projektowania interfejsu użytkownika
- dowiązywanie kontrolek do danych
- stylowanie interfejsu użytkownika
Moduł 11: Udoskonalanie wydajności aplikacji i odpowiedzi - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- implementacja wielowątkowości za pomocą wyrażeń Lambda i zadań
- przygotowywanie operacji asynchronicznych
- synchronizacja współbieżności dostępu do danych
Moduł 12: Integracja z kodem niezarządzalnym - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- tworzenie i wykorzystanie obiektów dynamicznych
- zarządzanie czasem życia obiektów i kontrola zasobów niezarządzanych
Moduł 13: Tworzenie typów wielokrotnych i zestawów - zajęcia teoretyczne (wykład)
- badanie obiektów metadanych
- tworzenie i wykorzystanie atrybutów niestandardowych
- generowanie kodu zarządzalnego
- wersjonowanie, podpisywania i wdrażanie zestawów
Moduł 14: Szyfrowanie i deszyfrowanie danych - zajęcia praktyczne (ćwiczenia)
- Introduction to Web Sockets
- Sending and Receiving Data by Using Web Sockets
Module 15: Creating a Web Worker Process - zajęcia teoretyczne (wykład)
- implementacja szyfrowania symetrycznego
- implementacja szyfrowania asymetrycznego
Godzinowy harmonogram usługi ma charakter orientacyjny - trener, w zależności od potrzeb uczestników, może zmienić długość poszczególnych modułów (przy zachowaniu łącznego wymiaru 40 godz. lekcyjnych). Podczas szkolenia, w zależności od potrzeb uczestników, będą robione krótkie przerwy. Trener ustali z uczestnikami konkretne godziny przerw.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 784,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto119,62 PLN
- Koszt osobogodziny netto97,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały dydaktyczne w formie elektronicznej (e-book, lub dostęp do materiałów autorskich, przygotowanych przez trenera, przesłana na adres mailowy uczestnika)
- dostęp do przygotowanego środowiska wirtualnego
Warunki uczestnictwa
Prosimy o zapisanie się na szkolenie przez naszą stronę internetową www.acsdagma.com.pl w celu rezerwacji miejsca.
Informacje dodatkowe
Informacje organizacyjne:
- Jedna godzina lekcyjna to 45 minut
- W cenę szkolenia nie wchodzą koszta związane z dojazdem, wyżywieniem oraz noclegiem.
- Szkolenie nie zawiera egzaminu.
- Uczestnik otrzyma zaświadczenie ACS o ukończeniu szkolenia
- Uczestnik ma możliwość złożenia reklamacji po zrealizowanej usłudze, sporządzając ją w formie pisemnej (na wniosku reklamacyjnym) i odsyłając na adres szkolenia@dagma.pl. Reklamacja zostaje rozpatrzona do 30 dni od dnia otrzymania dokumentu przez Autoryzowane Centrum Szkoleniowe DAGMA.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKITECHNICZNE:
a) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
- ZOOM
- w przypadku kilku uczestników przebywających w jednym pomieszczeniu, istnieją dwie możliwości udziału w szkoleniu:
1) każda osoba bierze udział w szkoleniu osobno (korzystając z oddzielnych komputerów), wówczas należy wyciszyć dźwięki z otoczenia by uniknąć sprzężeń;
2) otrzymujecie jedno zaproszenie, wówczas kilka osób uczestniczy w szkoleniu za pośrednictwem jednego komputera
- Można łatwo udostępniać sobie ekran, oglądać pliki, bazę handlową, XLS itd.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Uczestnik potrzebuje komputer z przeglądarką Chrome lub Edge (NIE firefox), mikrofon, głośniki.
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- łącze internetowe o przepustowości minimum 10Mbit,
d) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów:
- uczestnik na tydzień przed szkoleniem otrzyma maila organizacyjnego, ze szczegółową instrukcją pobrania darmowej platformy ZOOM.
e) okres ważności linku:
- link będzie akywny od pierwszego dnia rozpoczęcia się szkolenia do ostatniego dnia trwania usługi (czyt. od 8 maja do 12 maja)
Szczegóły, związane z prowadzonymi przez nas szkoleniami online, znajdziesz na naszej stronie: https://www.acsdagma.com/pl/szkolenia-online