Pedagogika specjalna. Edukacja irewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju.Studia podyplomowe dla nauczycieli.
Pedagogika specjalna. Edukacja irewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju.Studia podyplomowe dla nauczycieli.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do nauczycieli przedmiotowych (także przedmiotów zawodowych), nauczycieli: nauczania początkowego,nauczania przedszkolnego, nauczycieli – wychowawców, nauczycieli–pedagogów, nauczycieli – psychologów, nauczycieli – terapeutów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi600
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności praktycznych umożliwiających podejmowanie skutecznych działań rewalidacyjnych, edukacyjnych, a także wspomagających w stosunku do dzieci i młodzieży zautyzmem i zespołem Aspergera, przebywających w placówkach szkolnictwa specjalnego, ogólnodostępnego,integracyjnego oraz w środowisku rodzinnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiadana wiedza, umiejętności oraz kompetencje społeczne, określone szczegółowo poprzez kierunkowe efekty uczenia się, pozwalają absolwentowi studiów podjąć zadania w obszarze planowania, projektowania,prowadzenia oraz modyfikowania działań edukacyjnych,wychowawczych, opiekuńczych i terapeutycznych skierowanych na osoby ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi oraz ich otoczenie w zakresie zgodnym ze studiowaną specjalnością obejmującą terminologię i teorie, a zwłaszcza o źródłach i miejscu pedagogiki specjalnej w systemie nauk oraz jej przedmiotowym i metodologicznym powiązaniu z naukami humanistycznymi, społecznymi imedycznymi | Kryteria weryfikacji Egzamin | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zgodnie z wytycznymi MNISW.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto7,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto7,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma dostęp do platformy e-learningowej CEL i MS Teams
Warunki uczestnictwa
Dyplom ukończonych studiów magisterskich i status nauczyciela.
Opłata wpisowa 300 zł.
Informacje dodatkowe
Absolwent studiów podyplomowych Staropolskiej Akademii Nauk Stosowanych w Kielcach otrzymuje świadectwo potwierdzające nabyte umiejętności zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Słuchacze studiów podyplomowych mieszkajacych w woj. Świętokrzyskim ponoszą koszty w wys. 10% całkowitej ceny usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia w formie zdalnej realizowane są z wykorzystaniem platformy TEAMS
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami