Stres i wypalenie zawodowe w życiu trenera
Możliwość dofinansowania
Stres i wypalenie zawodowe w życiu trenera
Numer usługi 2024/03/22/13910/2103579
2 400,00 PLN
brutto
2 400,00 PLNnetto
150,00 PLNbrutto/h
150,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Zdrowie publiczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią trenerzy, wykładowcy, nauczyciele oraz pracodawcy zatrudniający daną grupę zawodową.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem szkolenia jest zwrócenie uwagi trenerów/wykładowców/nauczycieli na pogłębiający się problem wyczerpania emocjonalnego oraz zmęczenia poznawczego w wyniku nie dających się wyeliminować stresorów. Kiedy już oczywistym stanie się fakt występowania tychże stresorów, dzięki umiejętności ich zidentyfikowania, możliwe będzie podjęcie odpowiednich działań zaradczych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Wprowadzenie w teoretyczne pojęcie stresu | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje czym jest stres, reakcje stresowe, eustres, dystres. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje stresory i ich definicje. Stosuje skala pomiaru stresu i radzenia sobie ze stresem. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się 2. Syndrom wypalenia zawodowego | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje ujęcie teoretyczne stresu zna historię, badania związane z syndromem stresu. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kryteria weryfikacji Uczestnik interpretuje wypalenie zawodowe jako źródło dodatkowych kosztów funkcjonowania organizacji. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie potrzebę zapobiegania wypaleniu zawodowemu. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Efekty uczenia się 3. Stres a zaburzenia psychosomatyczne | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje następstwa jakie może prowadzić nadmiar stresu m.in. -napięciowe bóle głowy,- choroby układu krążenia, - zaburzenia układu immunologicznego, - depresja i stany lękowe. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się 4. Umiejętności interpersonalne | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje umiejętności interpersonalne w tym: inteligencje emocjonalną i komunikacje społeczną. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się 5. Dobrostan psychiczny na ratunek | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje hierarchie potrzeb. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie potrzebę "Czucia się dobrze". | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje pozytywne relacje i efekt śnieżnej kuli. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje d. skuteczne triki na zwiększenie poczucia dobrostanu psychicznego. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
1. Wprowadzenie w teoretyczne pojęcie stresu.
- Stres, reakcje stresowe, eustres, dystres.
- Stresory i ich identyfikacja.
- Zmęczenie psychiczne.
- Przykładowa skala pomiaru stresu i radzenia sobie ze stresem.
2. Syndrom wypalenia zawodowego.
- Ujęcie teoretyczne – historia, badania.
- Wypalenie zawodowe jako źródło dodatkowych kosztów funkcjonowania organizacji.
- Dlaczego zapobieganie wypaleniu zawodowemu jest opłacalne i korzystne społecznie?
3. Stres a zaburzenia psychosomatyczne.
- Napięciowe bóle głowy.
- Choroby układu krążenia.
- Zaburzenia układu immunologicznego.
- Depresja i stany lękowe.
4. Umiejętności interpersonalne.
- Inteligencja emocjonalna.
- Komunikacja społeczna.
- Mowa werbalna i niewerbalna
- Komunikat ja.
- Model FUKO-PZK.
- Praca w zespole.
- Samookreślenie i autoprezentacja.
5. Dobrostan psychiczny - na ratunek.
- Dlaczego warto czuć się dobrze.
- Hierarchia potrzeb.
- Pozytywne relacje i efekt śnieżnej kuli.
- Skuteczne triki na zwiększenie poczucia dobrostanu psychicznego.
6. Dyskusja ustrukturyzowana
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 10
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie w teoretyczne pojęcie stresu | Prowadzący Kamil Tokarek | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Kamil Tokarek | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Syndrom wypalenia zawodowego | Prowadzący Kamil Tokarek | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Przerwa | Prowadzący Kamil Tokarek | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Stres a zaburzenia psychosomatyczne | Prowadzący Kamil Tokarek | Data realizacji zajęć 18-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Umiejętności interpersonalne | Prowadzący Kamil Tokarek | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa | Prowadzący Kamil Tokarek | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Dobrostan psychiczny na ratunek | Prowadzący Kamil Tokarek | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Przerwa | Prowadzący Kamil Tokarek | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Dyskusja ustruktyrozowana | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Kamil Tokarek
Absolwent psychologii w biznesie, Inspektor Ochrony przeciwpożarowej, menadżer Bezpieczeństwa i Higieny Pracy.
Od 5 lat związany z branżą szkoleniowo-doradczą, specjalizujący się w tematyce umiejętności interpersonalnych, dobrostanu psychicznego pracowników, zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy i BHP a także pierwszej pomocy przedmedycznej.
Specjalista BHP, trener/instruktor pierwszej pomocy przedmedycznej, student studiów magisterskich z psychologii i pedagogiki.
Od 5 lat związany z branżą szkoleniowo-doradczą, specjalizujący się w tematyce umiejętności interpersonalnych, dobrostanu psychicznego pracowników, zagrożeń psychospołecznych w środowisku pracy i BHP a także pierwszej pomocy przedmedycznej.
Specjalista BHP, trener/instruktor pierwszej pomocy przedmedycznej, student studiów magisterskich z psychologii i pedagogiki.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma na własność materiały szkoleniowe w formie skryptu szkoleniowego oraz notes i materiały piśmiennicze.
Warunki uczestnictwa
Ukończone 18 lat
Wypełnienie karty zgłoszenia na szkolnie
Adres
Adres
ul. Różana Droga 1a
64-920 Piła
woj. wielkopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Bufet kawowy
Kontakt
Kontakt
KATARZYNA ROMANISZYN
E-mail
k.romaniszyn@romaniszyn.com.pl
Telefon
(+48) 662 205 511