Pewność siebie, asertywność i zarządzanie sobą w czasie - triada skuteczności - szkolenie w formie zdalnej
Pewność siebie, asertywność i zarządzanie sobą w czasie - triada skuteczności - szkolenie w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest dla osób dorosłych, które z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kompetencje, umiejętności lub kwalifikacji. Uczestnik nie musi posiadać wiedzy w zakresie niniejszego szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji23-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Pewność siebie, asertywność i zarządzanie sobą w czasie - triada skuteczności - szkolenie w formie zdalnej" przygotowuje uczestników do samodzielnego radzenia sobie z wyzwaniami, identyfikacji źródeł braku pewności siebie, zarządzania stresem, przełamywania barier, rozwoju asertywności i pozytywnego myślenia, co zapewni im wzrost realizacji celów zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje pewność siebie w praktyce | Kryteria weryfikacji identyfikuje obszary, w których brakuje pewności siebie w wykonywanych zadania i w zespole oraz określa konkretne działania do ich wzmocnienia, co przyczynia się do zwiększenia efektywności i motywacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wdraża techniki i strategie budowania pewności siebie, które pozwalają na identyfikowanie i wykorzystywanie własnych mocnych stron, co prowadzi do wzrostu zaangażowania i lojalności wobec firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji określa strategie radzenia sobie z krytyką i niepowodzeniami, co pozwala lepiej poradzić sobie w trudnych sytuacjach, a także przyczynia się do utrzymania pozytywnego środowiska pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża zasady asertywności w praktyce | Kryteria weryfikacji identyfikuje obszary, w których brakuje asertywności w komunikacji osobistej, w zespole oraz określa konkretne działania do wzmocnienia umiejętności asertywnej, co przekłada się na poprawę efektywności współpracy i redukcję konfliktów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje techniki oparte na asertywności, aby osiągać lepsze rezultaty w rozmowach biznesowych i negocjacjach kontraktów, co przyczynia się do wzrostu zysków | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji określa strategie radzenia sobie z manipulacją i agresją w miejscu pracy, co przekłada się na poprawę atmosfery oraz redukcję stresu i absencji w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje techniki asertywnej komunikacji, aby skuteczniej wyrażać swoje pomysły i opinie, co sprzyja kreatywności i innowacyjności w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza sobą w czasie | Kryteria weryfikacji identyfikuje główne obszary marnowania czasu i określa strategie eliminacji strat czasowych, co prowadzi do zwiększenia efektywności i produktywności w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wdraża systemy zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań dla pracowników, co pozwala na lepszą organizację pracy i osiąganie celów firmy w wyznaczonym czasie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje techniki zarządzania stresem w pracy, aby być bardziej odpornym na presję czasu i obowiązków, co przyczynia się do utrzymania zdrowego i produktywnego środowiska pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji określa strategie utrzymania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, co pomaga unikać wypalenia zawodowego oraz przyczynia się do zwiększenia zaangażowania i lojalności wobec firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Definicja i znaczenie pewności siebie
- Wprowadzenie do koncepcji pewności siebie i jej znaczenia w różnych aspektach życia.
- Jak pewność siebie wpływa na nasze działania, relacje z innymi i sukces zawodowy?
- Różnica między pewnością siebie a arogancją, aby zrozumieć, jak zachować równowagę między pewnością siebie a szacunkiem dla innych.
Poznawanie siebie
- Audyt siebie
- Identyfikacja unikalnych talentów, umiejętności i osiągnięcia.
- Rola osobistych wartości i przekonań w budowaniu pewności siebie
Praca nad postrzeganiem siebie
- Praca z pozytywnym myśleniem i budowaniu pozytywnego obrazu siebie.
- Narzędzia wzmacniania pewności siebie i zmniejszania negatywnych myśli.
- Omówimy również techniki radzenia sobie z wątpliwościami i ograniczeniami, które mogą utrudniać rozwój pewności siebie.
ABC pewności siebie
-
- Sytuacje aktywujące brak pewności siebie
- Zniekształcenia poznawcze
Komunikacja asertywna
- Różnice między komunikacją bierną, agresywną i asertywną.
- Techniki asertywnej komunikacji, które pozwalają wyrażać swoje potrzeby i poglądy w sposób pewny siebie, ale jednocześnie szanujący innych.
- Strategie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi i konfliktami w sposób asertywny i konstruktywny.
Uprawnienia osobiste
- Wyrażanie swoich uczuć, potrzeb i granic w sposób asertywny.
- Techniki wyrażania asertywnych wniosków i broniących swoich granic w różnych sytuacjach życiowych i zawodowych.
Zarządzanie krytyką i odrzuceniem
- Radzenie sobie z krytyką i odrzuceniem w sposób konstruktywny i asertywny.
- Techniki odpowiadania na krytykę, brania jej pod uwagę i wykorzystywania jej do własnego rozwoju.
- Strategie radzenia sobie z odrzuceniem i rozczarowaniem, aby utrzymać pozytywne podejście i pewność siebie.
Zasady asertywności w praktyce
Wprowadzenie do zarządzania czasem
- Znaczenia efektywnego zarządzania czasem w życiu osobistym i zawodowym.
- Wyzwania związanych z zarządzaniem czasem.
- Prezentacja modeli zarządzania czasem, takich jak matryca Eisenhowera, technika Pomodoro, i ABCDE metoda priorytetów.
Identyfikacja celów i priorytetów
- SMART goal setting Dyskusja: Omówienie różnych rodzajów priorytetów i jak je identyfikować.
- Analiza SWOT osobistego czasu
Planowanie i organizacja
- Prezentacja technik planowania
- Tworzenie dziennego planu
- Strategie eliminacji rozproszenia uwagi i unikania rozpraszaczy.
Zarządzanie prokrastynacją i efektywność pracy
- Wyjaśnienie przyczyn prokrastynacji i strategii ich pokonywania.
- Techniki pokonywania oporu
- Prezentacja zasad efektywnej pracy, takich jak batch processing, technika Pomodoro, i strategie czasu blokowego.
Szkolenie trwa 27 godzin dydaktycznych po 45 minut (3 dni). Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Od uczestników wymaganyjest dostęp do Internetu i sprzętu komputerowego, który odbiera i przekazuje dźwięk. Realizacja zadań ićwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgumożliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Definicja i znaczenie pewności siebie - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 27-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Poznawanie siebie - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Grzegorz Zięba | Data realizacji zajęć 27-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Praca nad postrzeganiem siebie - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 27-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 ABC pewności siebie - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 27-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Komunikacja asertywna - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Uprawnienia osobiste - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Zarządzanie krytyką i odrzuceniem - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Zasady asertywności w praktyce - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 28-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Wprowadzenie do zarządzania czasem - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Identyfikacja celów i priorytetów - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Planowanie i organizacja - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Zarządzanie prokrastynacją i efektywność pracy - wykład, ćwiczenia | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto151,85 PLN
- Koszt osobogodziny netto151,85 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Nitkiewicz-Jankowska
Grzegorz Zięba
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, ankieta, test.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formietestu i ćwiczeń.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 27 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz wcelu utrwalenia efektów uczenia się.
- Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środkówtrwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tymm in. w zakresie powierzania usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia, Uczestnik powinien dysponować:
- urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS; w zależności od platformy/rodzaju komunikatora, aktualne wersje przeglądarki np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer, Yandex;
- łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości - minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s; − uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
2. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia inazwiska w oknie logowania.
3. Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym min. w zakresie powierzania usług.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie