MEMS: Przywództwo
MEMS: Przywództwo
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Stomatologia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
lekarze dentyści
osoby zarządzające placówką medyczną
osoby chcące rozwijać swoje kompetencje w zakresie inteligencji emocjonalnej
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji23-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do rozpoznawania i rozróżniania wzorców myślowych, które są nawykowo uruchamiane w kontakcie z pacjentem. Uczestnicy otrzymują i interpretują wyniki testu, który obrazuje ich indywidualne predyspozycje. Usługa przygotowuje do bardziej świadomego i elastycznego budowania z pacjentem satysfakcjonującej relacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Usługa przygotowuje do rozpoznawania i rozróżniania wzorców myślowych, które są nawykowo uruchamiane w kontakcie z pacjentem. | Kryteria weryfikacji ocena przez trenera umiejętności praktycznego zastosowania modelu pracy z pacjentem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Celem jest wdrożenie standardów i poprawa jakości pracy z pacjentem w zakresie obsługi.Wzrost o 50% liczby pacjentów pierwszorazowych sondujących rynek przez telefon.
Zastosowanie kanonu profesjonalizmu obsługi przez rejestratorkę podczas obsługi pacjenta co się bezpośrednio przekłada się na wzrost oceny gabinetu i jakości pracy lekarza.
Umiejętność pracy z bieżącą grupą pacjentów bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych na działania marketingowe.
Zauważalna zmiana jakości pracy z pacjentem od momentu wdrożenia standardów prezentowych na szkoleniu.
Efekt usługi
Usługa przygotowuje do prowadzenia profesjonalnej rozmowy telefonicznej z pacjentem: ustalania jego potrzeb, uszczegóławiania pytań, udzielania odpowiedzi na pytania przy zachowaniu odpowiedniej równowagi pomiędzy pułapką diagnozowania a zasłanianiem się niewiedzą. Szkolenie przygotowuje ponadto do rozmowy o cenach, rozpoznawania i mierzenia się z obiekcjami pacjentów, kreowania profesjonalnego wizerunku gabinetu oraz aktywnego dążenia do umówienia wizyty.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
W czasie scenek i ćwiczeń 1:1 podczas szkolenia, trener analizuje realziację zadań uczestników i przekazuje im informację zwrotną
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do lekarzy dentystów. Mogą wziąć w nim udział również osoby zarządzające praktyką stomatologiczną, które chcą być bardziej efektywne w codziennej pracy oraz rozumieć interakcje zachodzące pomiędzy lekarzem a pacjentem i wspomagać ten proces z pozycji menadżera.
W szkoleniu można wziąć udział niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Podczas szkolenia wykorzystywane są różne formy pracy – wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia praktyczne w parach i 3-4 osobowych grupach, dyskusje na forum i prezentacja scenek.
Udział w szkoleniu poprzedza wykonanie testu MindSonar Metaprofile Analysis®. Jego wyniki przedstawione są podczas szkolenia i pozwalają na lepsze zrozumienie własnego funkcjonowania w relacjach zawodowych.
Program szkolenia obejmuje następujący zakres tematyczny:
Przywództwo
Rola i znaczenie dominujących strategii w określonych sytuacjach
Sposoby badania przywództwa – kryteria obiektywne i subiektywne
Postawy w kontakcie z pacjentem: prezenter, mentor, przywódca
Strategia wdrażania pomysłów wg Roberta Diltsa
Przywództwo a poczucie bezpieczeństwa pacjenta
Metaprogramy – nieświadome wzorce myślenia
Strategia rozwoju słabych stron i nacisku na zasoby
Tożsamość przywódcy – osobowość i role, w które wchodzimy
Dzień 1
10.00-11.30 – zajęcia
Rozmowa o efektach poprzednich szkoleń, omówienie programu bieżącego szkolenia, sprawy organizacyjne
Co to jest przywództwo – jego rola i znaczenie w pracy lekarza z pacjentem.
Jak badamy przywództwo, jak je rozpoznajemy – kryteria obiektywne i subiektywne odczucia w kontakcie z drugą osobą
11:30-11:45 - przerwa
11:45-13.15 – zajęcia
Rola przywództwa w roztaczaniu przed pacjentem wiarygodnej i atrakcyjnej wizji efektów dbania o zdrowie jamy ustnej
Postawa prezentera rozwiązań vs. Postawa mentora, przywódcy
13.15-14.15 – przerwa
14.15-15.45 – zajęcia
Przywództwo a poczucie bezpieczeństwa pacjenta: wzbudzanie zaufania pacjenta, wiarygodność lekarza w oczach pacjenta, reakcje pacjenta w kontakcie z lekarzem o niskim poziomie przywództwa
Rozpoznanie czynników kształtujących poczucie bezpieczeństwa pacjenta, przeniesienie ich do codziennej pracy
15.45-16.00 – przerwa
16.00-18.00 – zajęcia
Metaprogramy – nieświadome wzorce myślowe oraz omówienie narzędzia testowego Mind Sonar
Analiza postawy lekarza w oparciu o test Mind Sonar – mocne i słabe strony, ich konsekwencje w codziennej pracy
Dzień 2
09.00-10.30 – zajęcia
Pytania, odpowiedzi, dyskusje odnośnie do wiedzy zdobytej pierwszego dnia
Opracowanie strategii rozwoju słabych stron i położenia nacisku na zasoby
Tożsamość przywódcy – odkrywanie osobowości i ról, w które wchodzimy
10:30-10:45 – przerwa
10:45-13:00 – zajęcia
Rola i znaczenie dominacji niektórych strategii w określonych sytuacjach
Kształtowanie optymalnej postawy w kontekście zawodowym; postępowanie przywódcy w „trudnych” sytuacjach
13:00-13:15 – przerwa
13.15-17.00 – zajęcia
Od pomysłu do realizacji – strategia wdrażania odważnych pomysłów na podstawie opracowanej przez Robert Diltsa strategii W. Disneya.
Ćwiczenia praktyczne – jak planować: od wizji do przemyślanego, mającego największe szanse na realizację planu działania.
Podsumowanie, pytania, wnioski
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują segregatory z przygotowanymi materiałami szkoleniowymi.
Informacje dodatkowe
Szkolenie jest szóstą częścią Curriculum MEMS. MEMS (Wielopoziomowe Zaangażowanie i Strategia Motywacyjna); to spójny projekt 7 praktycznych szkoleń. Ich program jest wynikiem ponad 20 lat doświadczenia oraz unikalnych w skali Europy badań.
Z jednej strony MEMS w dokładny sposób przedstawia kanon zawodowegio profesjonalizmu postepowania z pacjentem z drugiej strony rozwija w lekarzach wewnętrzne zasoby i zmienia ograniczające przekonania.
Podczas szkolenia podczas ćwiczeń używany jest sprzęt nagrywający (kamera), co pozwala omówić ćwiczony materiał.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami